geçirmemi

2K 146 71
                                    

bolum tamamen +18, rahatsiz olacaklar direkt atlayabilir kaciracaklari bir sey yok

sinir: 50 begeni, 60 yorum

sinir: 50 begeni, 60 yorum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Sıcak.

Sanki bir ateş çemberinin içinde birbirlerine tutunmak zorunda kalmışlar gibi sıcaktı. Taehyung deltasının eline yaslı yanaklarının ve boynunun en çok ateşe maruz kalan yerleri olduğunu düşünüyordu. Dudakları da geride kalmıyordu. Ağzını açıp üflese duman çıkabilirdi. Görmezden gelinemeyecek kadar sıcaktı. Gerçekten bir ateş çemberinin içinde mi duruyorlardı?

Islak.

Ateş çemberinin içinde oldukları ihtimalini çöpe gönderecek gerçek buydu, ıslaklık. Birbirine kader iplikleriyle tutturulmuş bedenlerine, başlarından dökülen bir su varmış gibi ıslaklardı. Seokjin çenesini emmek için dudaklarını terk ettiğinde Taehyung geriye düşen başı ve felç inmiş gibi hissettiren ağzı yüzünden salyasının aktığını hissetti. Gerçekten ıslaktı. Seokjin çenesini yalayarak tekrar dudağına kadar çıktı ve eşinin dudaklarını yaladı. Taehyung bunun normal şartlar altında iğrenç geleceğini düşünüyordu ama şimdi sadece daha sıcak yapmıştı... Daha ıslak.

Seokjin boynunu kavrayan elini sıktığında omega istemsizce geriye doğru bir adım attı, nerede olduklarını bilmiyordu ama arkası boşluk olsa bile o adımı atardı. Düğünün sonlarına doğru içtiği içkilerin etkisiyle hiç olmadığı kadar sersemdi, eve geldikleri kısım bilincinin bir anlık kapandığı ana denk gelmiş olmalıydı.

"Bebeğim," delta o kadar içten söylemişti ki Taehyung gözlerini aralayıp deltasına bakma ihtiyacı duydu. Göz teması bile odanın sıcaklığını yükseltti. Omega deltasının yoğun bakışlarına dayanamadı, inleyip burnunu onun göğsüne sürttü.

Kısık bir sesle karşılık verdi, "Delta..."

"Benim minik bebeğim, gerçek gibi hissettirmiyorsun."

Delta onu daha sıkı tuttu, sanki hayatı boyunca Taehyung'u sarmak için güçlendirmişti kollarını. Onu o kadar sıkı tutuyordu ki kimsenin omegayı ondan alması mümkün değildi. "Kollarımın arasında olduğuna inanamıyorum."

Taehyung çenesini onun göğsüne yasladı ve yüzünü ona doğru kaldırdı, kirpiklerinin altından deltasına bakıyordu. "Öp beni," mırıldandı. "öpersen inanabilirsin."

Seokjin onu ikiletmedi, parmaklarının ucuna çıkmış öpmesi için bekleyen omegasını belinden tutarak havaya kaldırdı ve, "Bacakların..." dudaklarını onun dudaklarının üstündeyken yaladı. "...belime, yavru."

Taehyung bacaklarını onun beline doladı, iki ayağı deltanın kalçasının üstünde birbirine kenetlenmiş şekilde kaldı. Dudakları yeniden birleşti, birbiri için yaratılmış iki parça bir araya geldi. Ancak Taehyung onun hızına yetişemiyordu. Seokjin bir an onu öpüyor, bir an dili ağzının içinde kayboluyordu. Omeganın tek yapabildiği inlemek ve ağzını delta için daha fazla açmak oluyordu.

pup, taejin ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin