beri

1.5K 132 66
                                    

Taehyung kendi bedenindeki değişimleri fark etmeye başladığında karnındaki yavrusu çoktan ikinci ayı doldurmuştu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Taehyung kendi bedenindeki değişimleri fark etmeye başladığında karnındaki yavrusu çoktan ikinci ayı doldurmuştu. Yavru, kendisini belli etmek için çok uğraşmıştı. Çoğu zaman babasının yediği yemeklerden hoşlanmamış onu bolca kusturmuştu. Ve yine çoğu zaman diğer babası tarafından uyarılmış olsa bile babasının hareketli hayatına uyum sağlayamayıp onu da kendisiyle beraber uyutmuştu.

Bazı zamanlar en alakasız şeyleri canının çektiği de olmuştu, tatlılığından ötürü babasının başını döndürdüğü ve onu zor duruma soktuğu anlar da... Ama Taehyung hamilelik konusunda bilgisizdi. Daha yeni on sekiz yaşını doldurmuştu ve arkadaşlarının çoğu da kendisiyle yaşıttı. Hiçbir hamileyle oturup nasıl bir süreç geçirdiği hakkında konuşmamıştı.

Bu yüzden her şey tuhaf gelse bile asla karnında bir yavru taşıdığını düşünmemişti. Yemekleri bir süredir kendisi yaptığı için kusuyor olması kendisine çok normal gelmişti. Baş dönmeleri zaten hep olurdu, kendini bildi bileli her ayağa kalktığında gözlerinin önü kararırdı, yani bu da yeni sayılmazdı. Uyku... Kesinlikle sıcaklardan dolayı bu kadar uyuyordu. Sıcak havanın uyku yaptığını hiç duymamış mıydınız? Taehyung da duymamıştı kendisi uydurana kadar.

Ama sonra asla görmezden gelemeyeceği bir şeyi fark etti.

Son zamanlarda kendisi bilmese bile gerçekleşmiş olan hamileliğinden dolayı birazcık şişmişti ancak birazcık kelimesi tartışmaya açıktı. Sanki yavrunun asıl olduğu yer orasıymış gibi yanakları şişmişti. Sürekli bir şeyler yiyormuş gibi görünüyordu ve bu haldeyken bir kurttan daha çok sincaba benziyordu.

Bunun farkındalığı ise tam da kamp yaptıkları gün kendisini buldu. Tam olarak iki aşamada...

Aşama Bir: "Kıyafetlerim mi küçüldü?"

Taehyung mutfak tezgahında sabahtan beri uğraştığı yemekleri toparlamakla meşgulken Seokjin elinde salladığı siyah şapkasıyla beraber mutfağa girdi. "Daha giyinmemişsin bile."

Tezgahın önünde duran omegasına arkasından sarıldı ve onun fark etmeyeceği bir şekilde ellerini onun karnında birleştirdi. Hem yavrusuyla hem de onun yavrusuyla aynı anda temas kurabiliyor olmak en sevdiği şeydi.

"Ah... böyle gidemez miyim?"

Delta omegasının omzunda duran çenesini biraz eğdi ve üstündeki kıyafete baktı. Omega üstünde beyaz omzu düşük bir tişört ve iç çamaşırıyla duruyordu. Güler gibi bir ses çıkardı ellerinden birisi karnından uyluklarına kayarken. "Bunu gerçekten sordun mu?"

Taehyung dudaklarını büzdü ve, "Neden olmasın ki?" diye sordu. "Yoksa sen eşinin kıyafetlerine karışan biri misin? Aylardır bunu nasıl fark edemedim?"

"Eşinin kıyafetlerine karışan birisi mi?" Seokjin bir süre düşünüyormuş gibi yaptı, o esnada parmakları yavaş dokunuşlarla uyluklarını turluyordu. "Eğer eşi dışarıya kalçasının çoğunu gözler önüne seren, ki bu gözler kocasının gözleri değil, bir çamaşırla çıkmayı düşünüyorsa galiba öyleyim. Ondan bile fazla olabilirim."

pup, taejin ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin