yorum yapmadan okumuyoruz dimi yavru 🥲
Yujin deltanın orada olduğunu fark edince daha gürültülü ağlamaya başladı, tek amacı rezilliğinin gözyaşlarının arkasında kalmasıydı. Deltanın söylediği yalanı öğrenmesinden korkmuştu, bu yalanı söylerken ise aklı neredeydi bilmiyordu. Deltanın yıllardır ruh eşini beklemekten sıkılıp kendisiyle beraber olmak isteyeceğini düşünmüştü. Aptalca mıydı?
Öyle olduğunu yeni fark ediyordu. Gözyaşları yanaklarındaki kanlarla buluşurken sızlandı, ağlamayı abartmış olsa bile acı gerçekti. "Delta!" diye seslendi hıçkırıkları arasından. İşaret parmağı titrek bir halde havalandı ve hemen başında duran Taehyung'u gösterdi. "Bana saldırdı!"
O an kim ne söylerse ona inanmaya hazır olan birkaç kişiden hayret dolu sesler yükseldi. Delta ise kavisli kaşının birini kaldırmış ve elleri cebinde karşısındaki manzarayı izliyordu. "Taehyung mu sana saldırdı?"
Yujin önce başını salladı ve daha da ikna edici olmak için, "Evet, delta." dedi kesik kesik sesiyle. "Arkadaşlarımla oturuyorduk bir anda evime girdi," arkadaşlarının hala orada olup olmadığına bakmak için arkasına baktı. Oradalardı ama artık onunla değillerdi. "Hiçbirimiz ne olduğunu anlamadık. Bir anda üstüme atladı. Öyle değil mi kızlar? Onlara da sorabilirsin, delta. Herkese sorabilirsin."
Kalabalıktaki birisi homurdanır gibi bir sesle, "Deltanın ruh eşi olduğunu öğrenince saldırdı herhalde. Bu gençleri gerçekten anlamıyorum." dedi.
Yanındaki de, "Zaten kendi ruh eşini de açıklamamıştı hala demek ki sebebi deltaya takmış olmasıymış." diye ekledi. "Takıntılı olmanın böylesi, ruh hastası mı bu çocuk?"
Sanki kimse onları duymuyormuş gibi rahatlıkla konuşuyorlardı ama herkes duyuyordu. Taehyung da buna dahildi.
Delta da.
"Ne dedin sen?" diye sordu delta omzunun üstünden gerisinde kalan adama bakarken. Bal sarısı gözleri şimdi koyulaşmış ve kısılmıştı. "Ruh eşim hakkında ne söyledin?"
Adam bir anda deltanın tüm ilgisinin kendisine dönmesinin şaşkınlığı ve gerginliği içinde geriye adımladı, "Deltam," dedi korkuyla. Az önceki rahatlığı kaybolmuş gibiydi. "Beni yanlış anlamışsınız, ben ruh eşiniz hakkında konuşmuyordum." yanlış anlaşılmayı düzeltmek ister gibi konuştu. "Taehyung hakkında konuşuyordum."
Yujin dizlerinin üstünde adamın duyduğu korkudan daha büyük bir korkuyla oturuyordu. Deltanın çevresine ve özellikle adama yaydığı korkutucu havadan kendisinin de nasibini alacağını biliyordu. Yalanı şimdi çıkmasa bile beş dakika sonra deltanın kulağına kesin gidecekti.
Delta yönünü tamamen adama çevirip üstüne doğru bir adım atarken, "Sana ruh eşim hakkında ne söyledin, dedim." dedi dişlerinin arasından.
Taehyung dudaklarını dişleyerek deltasının adamın üzerine gitmesini izliyordu, delta her zaman olduğundan daha korkutucu duruyordu ve bunun sebebi bir adamın kendisine ruh hastası demiş olmasıydı. Taehyung araya girmek istese bile omegası içten içe geride kalmasını söylüyordu, bu yüzden Yujin'in yanında durmaya devam etti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
pup, taejin ✓
Fanfiction"Tanrıyla aram bozuk, yavru... Bu dünyada sensiz dokuz sene geçirmemi sağladığından beri onunla görüşmüyorum." [Omegaverse/mpreg içerir.]