Pali anđeo | 11. deo

2.5K 69 0
                                    

Na vratima stana ostajali smo bez odeće. Komadi garderobe bili su posvuda po predsoblju. Nismo se ni trudili da prikrijemo istinsku potrebu za spajanjem tela, samim tim i duša. Goreli smo u vrtlogu strasti i u očima onog drugog prepoznavali val čežnje.

Trebalo nam je više. Trebalo je nahraniti požudu koja se nastanila u nama, a to nije bio nimalo lak posao.

Ubrzo smo se našli u zatamnjenoj spavaćoj sobi. Gurnuo me na hladnu postelju i time mi pružio užitak rasutih pogleda po njega željnoj koži.

Njegovo telo igralo se na mom kao svetlo s tamom.

***
Bacio se pored mene i privukao me na grudi. Osluškivala sam srce koje je tuklo u ritmu mog imena. Bili smo izmoreni, ali i dalje željni, nezasiti. Samo jedan dodir njegovih prstiju preko golog boka bio je dovoljan da ponovo budem spremna na maraton strasti. Ljubila sam mu viličnu kost i slušala kako mu se disanje ubrzava-najlepša melodija na ovom svetu. Za tili čas se ponovo našao iznad mene, povlačeći usne svojima.

"Odakle ti snaga?", šapnula sam mu uz usne i ispratila kako u mojim očima traži odgovor na to da li sam i ja spremna.

"Tebe mi nikad nije dosta", nežno me poljubio, "ali ne moramo da radimo ovo ako si umorna."

Obavila sam ruke oko njegovog vrata i dodirnula mu usne. "Želim te", promrmljala sam kroz poljubac i osetila kako lagano ispunjava vrele butine. Nežno. Onako kako samo on ume kada poželi da me vine do sedmog neba.

***
Ušuškala sam se u njegovom naručju i pustila snu da obuzme moje biće. Osećaj sigurnosti širio se mojim umom. Nakon nebrojeno dana u kojima nisam mogla sklopiti oči, u ovom sam bila neizmerno ispunjena. Duša je predugo bila nemirna, u nemogućnosti nalaženja smiraja, ove večeri se ipak nešto promenilo. Konačno sam se osetila celom, zaboravivši na sve nedaće i probleme. Odlučno sam živela u trenutku bliskosti i dve snažne ruke oko struka bile su i više nego dovoljne da utišaju sve nemire kojima me obasipala realnost.

Šta nakon svega ovoga?

Šta će se zbiti kada jutro promeni sve?

Nisam se puno obazirala na pitanja u glavi. Prisustvo onoga ko je predugo bio odsutan bilo je dovoljno za početak. Početak nečeg velikog. Taman toliko da poželim da nikada ne napustim ovu postelju i njegov čvrst zagraljaj.

***
Probudio me nežan dodir usana na ramenu. Promeškoljila sam se, još uvek u njegovom zagrljaju, i susrela sa svetlucavim očima boje noćnog neba. Očima punim emocija. Nežno me poljubio u obraz pa potom okrznuo usne. Spustila sam dlan na njegov obraz i produbila poljubac. Činilo mi se da je bio oprezan, kao da je svakog časa iščekivao kada ću pobeći od njega, kao u prethodnih par navrata. Beg nisam imala u planu, iako sam još uvek bila nepoverljiva i zabrinuta. Međutim, u isti mah, bila sam rešena u nameri da koliko-toliko sastavim rasuto srce i izgubim se u dubini njegovih očiju, istovremeno i naše ljubavi. Odmarala sam dušu na njegovim mekim usnama i upijala dodire kojima je obasipao kožu.

"Jutro, malena", šapnuo mi je uz usne.

"Jutro"

"Kako si spavala?"

"Hm... sjajno", protegla sam se i legla na stomak gledajući ga u oči.

Ispratio me sa smeškom u uglovima usana i prstima prevukao par linija niz moju nadlakticu. Taman da osetim kako se žmarci penju duž kičmenog stuba. Ni sama ne znam kako mu to polazi za rukom sa takvom lakoćom.

"Hoćeš da idemo negde na doručak?"

"Nije valjda da nemaš ništa u kući?", pomalo sam ga začikavala.

Nasmejao se i pogledao me gotovo značajno. "Ništa što bi moglo odmah da se jede."

"Nema veze, spremiću nam nešto..."

Ustala sam iz kreveta i zavodljivim hodom krenula ka ormaru. Pomno je pratio svaki pokret nagog tela, oslonivši se na ruku i okrenuvši u mom smeru. Trudila sam se da te suptilne pokrete zapamti, da mu pomute razum i istumbaju osećanja. Izvadila sam majicu koja mi se prva našla pod rukom i navukla je na sebe. Dosezala je do butina i jedva pokrivala intimne delove.

Samo za njegove oči.

***
Pripremala sam hranu od namirnica koje sam pronašla u ovom, vidno, momačkom stanu. Dok sam se njihala u ritmu muzike koja se lagano vrtela u pozadini, na tren sam pogledala preko ramena i shvatila kako stoji oslonjen o dovratak i posmatra svaki moj korak. Osmehnula sam se i usmerila pogled na ono što sam radila. Prišao je i obgrlio me oko struka, dok su mu usne krčile put do poljupcima obeleženog vrata. Ježila sam se od vrelog daha na koži i dodira koje je ostavljao spretnim prstima. Uzeo je nož kojim sam sekla povrće, odložio ga na stranu te me okrenuo ka sebi. Položivši mi šake na obraze, spustio je usne na moje i blago ljubio donju usnu. Poljupci su postajali intenzivniji, a mi slobodniji. Šarala sam noktima po njegovim golim leđima i uživala u svakom dodiru kojim je paralisao moje telo. Podigao me na radnu površinu i stao između mojih nogu. Po difoltu je spustio ruke na moje butine, uvlačeći ih ispod majice. Pogledala sam ga sa osmejkom na usnama, dok se on sve više približavao mom uhu.

"Mislim da ćemo taj doručak ipak preskočiti", šapnuo je te prstima skliznuo do međunožja.

Ispustila sam uzdah koji ga je nasmejao. Sa tim savršenim osmehom na usnama mogao je šta je hteo. Hteo je mene. Sočno me ljubio, dok je lišavao moje telo svoje odeće. Ugrizla sam se za usnu kako bih se koliko-toliko kontrolisala dok se jezikom spuštao niz moje telo. Činio je da podivljam u želji za njim, da tražim više i probijam svoje granice zbog njega.

Doslovno bih vrištala njegovo ime da smo negde u osami. Nesumnjivo smo u toku protekle noći bili košmar susedima, ali se nismo previše stresirali.

Uplitala sam prste u njegovu kosu dok me nosio ka vrhuncu. Zaboga, Ivona, zar ćeš mu to dopustiti na kuhinjskoj površini? Ipak, sve moje norme i kočnice magično nestaju kada on proširi svoj otrov mojim venama.

Pridigao se, i pogledao me očima zamućenim od neporecive želje, neskrivene strasti. Spojio je naše usne, usput sa sebe svlačeći trenerku. Naša tela su ponovo postala jedno, stopljena u ljubavnom zanosu.

Pali anđeoWhere stories live. Discover now