Pali anđeo | 18. deo

2K 69 0
                                    

Nakon što smo se rastali od Tamare i Filipa, rešili smo da sami proslavimo ovaj uspeh. Što mi je, moram biti iskrena, za nijansu draže.

"Imaš li neku posebnu želju za proslavu svog velikog uspeha?", pitao je spajajući naše dlanove, dok smo kretali sa parkinga smeštenog iza poznatog restorana. Delilo nas je par desetina minuta od stana, iliti našeg krajnjeg odredišta.

"Mmm... da", coknula sam usnama i spojila pogled sa njegovim crnim kao noć kojom je okovan beli grad. Od tog pogleda se i nakon ovoliko vremena ledila krv u žilama.

"Da čujem, malena", to 'malena' sa njegovih, mnome opijenim, usana bilo je svojevrstan melem za uši.

"Odemo kući, pustimo film, naručimo picu i nakon toga vodimo ljubav cele noći", pogledala sam ga direktno u oči, sa blagim smeškom u uglovima usana. Nisam se ustručavala da naglas izgovorim svoje želje u kojima on ima primat. U svakoj pori igra glavnu ulogu, tako je i sa potrebama, od kojih je svakako najslađa. Približio je moju ruku usnama, spustio ih na dlan i poljubio sasvim nežno.

"Vaša želja je za mene zapovest, gospođice", nasmešio se kako samo on ume i dodao gas.

***
Noć smo provodili u dnevnoj sobi i gledali jedno od novijih ostvarenja svetske kinematografije. Hranili smo jedno drugo picom iz restorana brze hrane koji obožavamo.
Evidentno je da nismo kao ostali parovi koji su vezu gradili postepeno, kod nas je sve bilo i više nego komplikovano. Možda jer smo i sami takvi. Verovatno je iz tog razloga sve bilo toliko nestvarno, toliko lepo, tako je i sada. Nismo imali nijedan sastanak na početku, nismo čekali, naprečac smo se zavoleli. Isto tako i bili prinuđeni da se zaboravljamo, ali srca nam to nisu dozvoljavala, uprkos svemu. Birala su svoje puteve i ubedila nas da su ispravni onog dana kada su se ponovo ukrstili. Možda je ovo neki od davno izgubljenih dejtova, jedan od onih perfektnih, filmskih.
Ležala sam u njegovom krilu i povremeno prelazila prstima po isklesanom telu, bio je bez majice.

"Koliko još traje ovo?", pitao je smoreno, netremice ostvarujući kontakt očima od koga je nešto u stomaku podrhtavalo.

"Nestrpljiv si?"

"Kao na iglama", nasmejao se zabacivši glavu unazad, usput spuštajući toplu šaku na dno mog stomaka. Uvukao je ruku ispod tanke majičice i jagodicama prstiju šarao kožom koja se uveliko ježila. Sporim pokretima se spuštao do šortsa i uvlačio ruku dodirujući čipkasti veš. Podigao me u naručje i poneo prema spavaćoj sobi, usput uzimajući moje usne poput esencijalne sitnice. Našla sam se njegovim telom prikovana za postelju, nasrnuo je na modre usne koje su nosile njegovo ime. Oslobodio me odeće i pravio kružne pokrete oko ukrućenih bradavica. Uzdasi su se otimali sa usana, iako sam se zdušno trudila da ih zauzdam. Nisam uspevala. Jezikom je crtao po koži. Jebeni umetnik. Klizio je preko stomaka, ispitujući limite koje imam. Mada, meni se više činilo da ih nemam, on ih je sve ostavio iza sebe, više puta do sada. Zastao je na dnu stomaka, usput ostavljajući sitne ugrize, nežne poljupce i štošta drugo. Nije mu trebalo puno da moje noge pronađe na svojim ramenima, dok remeti moj um. Grabila sam posteljinu i izvijala se od užitka koji mi pruža. Ječala sam i sve pliće disala, bez mogućnosti da podignem glavu ili otvorim oči. Svakim novim prodorom me peo na lestvicu bliže ludilu. Čvrsto me držao za kukove, pokušavajući da umiri trzaje koje proširi telom svakim dubljim pokretom. Intenzivno, umešno me podsećao zašto se gubim u vrtlogu strasti prilikom svakog pokreta koji bi promišljeno preduzeo.
Njegove usne na mojima su me vraćale u kolosek, koliko-toliko, ali nisu umanjivale ludački sjaj u očima, kao ni potrebu za njegovim telom na mom. Ponekad pomislim da mi je potrebniji od ovozemaljskog života.
Svukao je trenerku sa sebe i našao se iznad mene, rukama se oslanjajući o krevet. Kontakt očima bio je dovoljan da pokrene lavinu u mom telu, nije bilo potrebe da radi išta drugo, ali smo to oboje želeli. Nosem je dodirnuo moj, poljubio mi usne te se našao na samom centru intimne zone. Nežno, nekako atipično za njega, ispunio je moju unutrašnjost i nastavio da se pomera veoma obazrivo. Pokreti su svakim sekundom postajali brži, ali to nije menjalo njihovu nežnost. Prijalo mi je to što je bio nežniji nego ikada pre. Prijao mi je svaki pogled, uzdah koji se katkad prelomio sa njegovih usana. Međutim, osećala sam se drugačije, osećala sam potrebu za nečim drugim. Trudio se svom snagom, ulagao napore da zauzda divlje navike i to sam jasno čitala iz crnih očiju. Ipak, uživala sam u grubosti koju je praktikovao tokom vođenja ljubavi. Umeo je da bude zaista nezasit, ali mi to nikada nije predstavljalo problem. Činilo se da sam i sama počela da tražim jače i grublje zadovoljstvo. Promenio me. Navikao na ono što i sam voli. Postalo je ono što mi je neophodno, ono što želim od njega.

Glava mu se našla na mom vratu, dok su se tela kretala ujednačenim ritmom, sporo i nežno. "Pusti se, dođavola", izgovorila sam mu uz uho. Prokleto mi je trebao grub i divlji kakav jeste. Šta si uradio sa mnom, Tadija? Kao da je odahnuo nakon mojih reči, uverena sam da mu se na licu ocrtavalo olakšanje. Samo tren kasnije osetila sam kako se silovito zakucava i u isti mah čini da sa mojih usana poleti njegovo ime praćeno uzdahom zadovoljne žene. Dođavola, nisam verovala da je ovako savršen na početku. Vinuo me do sedmog neba i ponovo podsetio zašto je za mene prvi i jedini.

***
Izmoreno se bacio pored mene i pokušavao da umiri disanje. Oboje smo ostajali bez daha, ali su osmesi na usnama bili za nijansu blistaviji. Poljubio me u slepoočnicu i raširio ruke kako bih se namestila na njegovim grudima. Spustila sam šaku na srce koje je tuklo u njegovim grudima, zbog mene. Osetila sam dodir usana na temenu i kako rukom šara mojim leđima. Pridigla sam se i pogledala u te oči, a on se blago osmehnuo.

"Spavaj, umorio sam te", tek mi je dodirnuo usne i na njih spustio slabašan poljubac, nakon čega sam se ponovo ušuškala u zagrljaju.

"Laku noć, ljubavi", bilo je poslednje što sam čula sa tih usana pre nego što je san obuzeo moj um.

Pali anđeoWhere stories live. Discover now