تجميعة حساباتي على الميديا..

662 9 7
                                    

ازيكم عاملين ايه يارب تكونوا جميعا بخير..
حسيت اني مدينة بكل حاجه انا هقولها هنا ليكم و لكل حد سأل عليا و دعمني في غيابي و دعمني في الأزمة الأخيرة بتاعة الرواية..

أنا عارفه اني غايبة بقالي كتير بس فعلا غصب عني..و يمكن جزء مني كان دائما حاسس انه محدش هيفتقدني و ان كلامي و خواطري و رواياتي بتمر مرور الكرام..

دائما كنت بكتب من روحي..مش بس من قلبي..لاني مؤمنة ان ذاكرة الروح تفوق ذاكرة الجسد..و الجسد فاني لكن الروح خالدة..

مفيش كلام يقدر يوصف شعوري لما حد بيكتبلي انت فين..او كتاباتك وحشتني..او قصصك بحبها و بتفرق معايا..ساعات مش ببقى مصدقة ان انا الي بيتكتبلي الكلام ده و بحمد ربنا على نعمة وجودكم في حياتي و حبكم ايا و الستر و المودة بينا..

و بما اني مش عارفه انا هقدر ارجع اكتب تاني امتى فحبيت اعمل تجميعة اكل حساباتي على السوشيال ميديا..يمكن الموضوع ميستهويش ناس كتير و ممكن يكون ناس كتير مش مهتمة برضه 😅

بس انا حبيت اعمل ده عشان كل حد سأل عليا و قلق عليا من قلبه..

انستجرام و تليجرام هما اكتر تطبيقات مفضلة بالنسبة ليا..ان شاء الله اعمل آسك انهارده على انستجرام و كل اسألتكم اجاوبها ( يعني ده لو جت اسئلة 😅 ) و مش شرط يكون شخصي او عن الكتابة..ممكن نتكلم عن اي حاجه و في اي حاجه ( ده برضه او انتم حابين 😅 )

طولت عليكم معلش..الحسابات التالية هي حساباتي الأخرى سواء على الواتباد ، تليجرام، انستجرام ، تويتر، سناب..و مش بحب الفيس بوك و لا التيك توك (حاولت و الله بس فشلت 😂😂)
بشكركم مرة تانية من قلبي..و دائما هكون مبسوطة بتواصلكم معايا..
مستنياكم على الآسك في انستجرام..و ان شاء الله يبقى فيه كل شوية آسك لو انتم حابين..
رابط صراحة ( عشان لو حد مش عايز يقول هو مين 😇 )

http://merabadawy.sarhne.com

حساب سناب شات:
Merabadawy2022
حساب تويتر :
Mera_badawy

حساب انستجرام:
Intheillusion2000

حساب التليجرام :

https://t.me/intheillusion2000

حسابات الواتباد:
in_the_illusion
Mera_badawy

لقد وصلت إلى نهاية الفصول المنشورة.

⏰ آخر تحديث: May 31, 2022 ⏰

أضِف هذه القصة لمكتبتك كي يصلك إشعار عن فصولها الجديدة!

الفاكهة المحرمة ( عشيقة الملك )حيث تعيش القصص. اكتشف الآن