「 POV. Elizabeth 」
Gdy dojechaliśmy do szpitala na paleto, wyszłam z samochodu i już miałam iść za Erwin'em, gdy ten nagle się odezwał.
- Idź z Mią. Ja musze coś jeszcze załatwić.
Pokiwałam głową na znak, że rozumiem i poszłam za wspomnianą dziewczyną.
- Opowiesz coś o sobie? - spytała dziewczyna, idąc przez korytarz.
- Um... A jest coś, czego o mnie nie wiesz? - spytałam wiedząc, że Erwin pewnie dużo jej o mnie mówił.
- Tak właściwie to nie wiem. Może powiesz mi coś, czego nie wiem? - spytała, patrząc na mnie kątem oka.
- Um... Mam brata - powiedziałam szczerze.
- Brata? No widzisz, tego akurat nie wiedziałam - zaśmiała się - a... Kto to jest?
- W sensie, kto jest moim bratem? -
spytałam, aby się upewnić.- Tak.
- Tego nie mogę Ci akurat powiedzieć... - podrapałam się po karku.
- Dlaczego? - zatrzymała się, zwracając na mnie swój wzrok.
- Ponieważ... Ponieważ nie ma go w tym mieście! - wymyśliłam coś na poczekaniu - W ogóle jaki sens ma mówienie, kto to? - zaśmiałam się nerwowo.
- Może mogłabym go poznać... - ciągnęła dalej - Dawaj, mów kto to.
- Naprawdę nie mogę... - nie odpuszczałam.
Dziewczyna westchnęła, po czym otworzyła drzwi do jakiejś sali.
- Poczekaj tutaj, ja zaraz wrócę - powiedziała, wychodząc.
Jakby Mia dowiedziała się kto jest moim bratem, powiedziałaby to Erwin'owi i reszcie, a tego bym nie chciała.
Mój brat jest... Dość kontrowersyjną osobą dla zakshot'u. Gdyby wiedzieli kim jest, miałabym u nich przejebane jeszcze bardziej.
Nagle do pokoju wróciła Mia, razem z jakimś lekarzem.
- Trzeba ją sprawdzić, a szczególnie jedną nogę. Miała ją przytrzaśniętą - oznajmiła poważnie.
- Rozumiem - odezwał się lekarz.
Podszedł do mnie i zaczął mnie starannie badać. Po paru minutach w końcu mnie zostawił i lekko się odsunął.
- Noga wygląda tylko na lekkie zwichnięcie i nic więcej. Miałaś sporo szczęścia, że nie stało Ci się nic gorszego - uśmiechnął się miło.
Nagle do sali wbiegł Erwin.
- Mia! - krzyknął - Musimy porozmawiać!
CZYTASZ
𝐌𝐀𝐅𝐈𝐀 ;; 𝗲𝗿𝘄𝗶𝗻 𝗸𝗻𝘂𝗰𝗸𝗹𝗲𝘀
Fanfiction❝ - 𝗔... 𝗔 𝘀𝗸𝗮̨𝗱 𝘇𝗻𝗮𝘀𝘇 𝗺𝗼𝗷𝗲 𝗶𝗺𝗶𝗲̨? - 𝗽𝗼𝘄𝘁𝗼́𝗿𝘇𝘆ł𝗮𝗺 𝗽𝘆𝘁𝗮𝗻𝗶𝗲. - 𝗝𝗮 𝘄𝗶𝗲𝗺 𝗼 𝗧𝗼𝗯𝗶𝗲 𝘄𝘀𝘇𝘆𝘀𝘁𝗸𝗼, 𝗘𝗹𝗶𝘇𝗮𝗯𝗲𝘁𝗵 𝗘𝘃𝗮𝗻𝘀, 𝗮 𝗺𝗼𝘇̇𝗲... 𝗘𝗹𝗶𝘇𝗮𝗯𝗲𝘁𝗵 ********?❞ _________ ׂׂૢ་༘࿐ Elizabeth to...