「 POV. Elizabeth 」
Po jakiś dwóch godzinach, w końcu dojechaliśmy na miejsce. Nie znałam tej okolicy. Byliśmy przy jakimś domku który był pośród drzew.
- Carbo... Co to za miejsce? - spytałam.
- Mój dom - mruknął.
- Twój dom? Nie kojarzę go... - wtrącił Ivo.
- Ponieważ nikomu o nim nie mówiłem. Chciałem go zachować na właśnie takie okazje... - wyjaśnił mu.
Weszliśmy do środka i od razu w oczy rzuciło mi się bardzo ładne wyposażenie. Takie... Starodawne? Chyba tak to mogę nazwać.
- Wiedziałeś, że takie coś nastąpi? - spytał Ivo.
- Byłem po prostu na to przygotowany. Nie wiedziałem jednak, że nadejdzie to tak szybko...
- Um... Dobra, a tak naprawdę to dlaczego tutaj jesteśmy? - spytałam, nie do końca rozumiejąc po co tutaj przyjechaliśmy.
- Jak mam być szczery to mam już ich troche dość, a bardziej to Erwin'a. Myślę również, że przyda nam się odpoczynek.
- Tak, jasne... - uśmiechnęłam się.
- Chodźcie, pokaże Wam pokoje.
Weszliśmy za Carbo na górę.
- Tutaj jest mój - wskazał na pierwszy pokój - tutaj Ivo - wskazał na drugi - a tutaj Elizabeth - wskazał na trzeci.
- Dzięki... - odezwałam się.
- Jak długo będziemy tutaj "mieszkać"? - spytał młodszy brat.
- Nie wiem... - Carbo westchnął - Tak długo, dopóki nie odpoczniemy. O jedzenie i te sprawy się nie martwcie, zadbam o to...
- Nie mamy jeszcze ubrań... - wtrąciłam.
- Oh, racja... To jutro się wybierzemy na zakupy, a dzisiaj dam Wam swoje - oznajmił, idąc do swojego pokoju.
Po chwili wyszedł z niego. Podał swojemu bratu ubrania, a później dał je również mi.
- Wiem, że będą na Was za duże, ale no... Innych nie mam...
- Jasne - uśmiechnęłam się - jutro po prostu kupimy i tyle.
- A wstąpimy jeszcze na chwilę do naszych mieszkań? - spytał Ivo - Mam tam niektóre ważne rzeczy...
- Jasne. Wstąpimy tam - Carbo położył mu rękę na ramieniu - nie załamujcie się też. To powinien być odpoczynek, a nie smutny wyjazd - uśmiechnął się lekko.
Próbował nas pocieszyć, ale było widać, że mu też jest smutno przez to co się stało.
CZYTASZ
𝐌𝐀𝐅𝐈𝐀 ;; 𝗲𝗿𝘄𝗶𝗻 𝗸𝗻𝘂𝗰𝗸𝗹𝗲𝘀
Fanfiction❝ - 𝗔... 𝗔 𝘀𝗸𝗮̨𝗱 𝘇𝗻𝗮𝘀𝘇 𝗺𝗼𝗷𝗲 𝗶𝗺𝗶𝗲̨? - 𝗽𝗼𝘄𝘁𝗼́𝗿𝘇𝘆ł𝗮𝗺 𝗽𝘆𝘁𝗮𝗻𝗶𝗲. - 𝗝𝗮 𝘄𝗶𝗲𝗺 𝗼 𝗧𝗼𝗯𝗶𝗲 𝘄𝘀𝘇𝘆𝘀𝘁𝗸𝗼, 𝗘𝗹𝗶𝘇𝗮𝗯𝗲𝘁𝗵 𝗘𝘃𝗮𝗻𝘀, 𝗮 𝗺𝗼𝘇̇𝗲... 𝗘𝗹𝗶𝘇𝗮𝗯𝗲𝘁𝗵 ********?❞ _________ ׂׂૢ་༘࿐ Elizabeth to...