פרק 8

942 51 2
                                    

יום ראשון, שבוע חדש מתחיל.

התעוררתי מוקדם יחסית. הבית ספר מתחיל ב-8 וחצי וב-8 ורבע שון מגיע לאסוף אותי במכונית שלו. התעוררתי ב-7. 

פתחתי את הארון והוצאתי חולצה לבנה ומעל וסט שחור, ג'ינס בהיר ונעלי בובה שחורות. צחצחתי שיניים, שטפתי פנים, וסידרתי את השיער.

התלבשתי, אספתי את השיער לקוקו גבוה, התאפרתי מעט, הבושם הרגיל, והייתי מוכנה.

"בוקר טוב" נכנסתי למטבח.

"ארוחת בוקר.. בואי לשולחן" אמרה דינה וחלפה על פניי ובידה הצלחת עם ארוחת הבוקר הרגילה שלי- צנימים עם ריבה וכוס מיץ תפוזים.

"דינוש.. מה את חושבת על עמית הזה?" שאלתי אותה.

"המורה הפרטי?"

"אהאה"

"נראה ממש אחלה בחור, אביך אומר שיש לו השכלה גבוהה, הוא בסדר גמור, למה?" 

"סתם" המשכתי לאכול.

כמה דקות אחרי כן, אבא ירד במדרגות.

"דינה מותק, אני יכול נס קפה חזק?" שאל והתיישב לידי.

"בטח, מיד" חייכה וניגשה למטבח.

"אבא, היום תעשה את הבירורים על ההתאגרפות בסדר?"

"בסדר מתוקה" חייך וקרא את מדור הספורט בעיתון.

אמא ירדה והתיישבה לידינו.

"עופר אני יוצאת לסידורים היום" אמרה.

"בסדר. אין לך אימון היום?" 

"לא, ביטלתי. גם כן המאמן האישי הזה, לא סובלת אותו" שוב הבוקר נפתח בתלונות של אמא.

"החלפנו לך כבר 6 מאמנים ואף אחד לא טוב" אמר אבא ואני צחקתי בתוכי. 

כמה תלונות יש לאישה הזאת, כמה.

"נכון, כולם גרועים" אמרה.

"אני יחפש לך חדש.." אמר אבא בטון מזלזל ונאנח. למרות הכל, הם אוהבים הכי הרבה בעולם 

"יאללה הלכתי לבית הספר.. יום טוב אבוש, יום טוב אמוש" חיבקתי אותם ויצאתי החוצה.

שון כבר חיכה בחוץ במכונית.

"בוקר טוב" חייכתי, חגרתי חגורה, והחלנו לנסוע. הבית ספר היה ממש קרוב בנסיעה במכונית אבל רחוק בהליכה ברגל.

"בוקר טוב נסיכונת" נתן לי נשיקה בלחי.

"מה אתה מאושר מהחיים?" צחקתי.

"יש לי סיבה לא להיות?"

"לא, החיים שלך בשיאם עכשיו" חייכתי.

"ומה איתך?"

"הצלחתי לשכנע את אבא שלי על ההתאגרפות. ונחש מה הכי הזוי בעולם קרה לי.."

מפונקת מאוהבתWhere stories live. Discover now