יצאתי מחהדר ורצתי לחדרי. סגרתי את הדלת והדלקתי את המוזיקה שלי, היחידה שמרגיעה אותי. בכיתי ובכיתי ולא ידעתי איך לצאת מזה.
אחרי זה? בכלל לא רציתי לצאת איתם היום. לא רוצה לראות את הפרצוף שלו יותר!
———————————————-
נק' המבט של עמית:
נכנסתי לחדר שלי והרחתי את הריח שלה.. הריח המתוק הזה, המשכר.. ידעתי שהיא הייתה פה.
דלת חדרה הייתה סגורה ושמעתי מוזיקה בוקעת מהחדר. ידעתי שהיא לא במצב טוב ושמשהו קרה..
לפתע שמתי לב ש.. המגירה.. המגירה!
רצתי במהירות וראיתי את היומן שלי מונח הפוך מאיך שהנחתי אותו בפעם האחרונה. היא ראתה אותו.. אוי לא..
עכשיו.. איך אוכל להסביר לה.. שהשתניתי בגללה, שאני כבר לא כזה! שאני לא אותו מניאק שכל ערב לוקח אחת אחרת לבית שלו, ומעיף אותה למחרת בבוקר. אני לא אותו טמבל שהדבר היחיד שעניין אותו היה לשכב עם כמה שיותר בנות, ליהנות, לבלות. איך אסביר לה עכשיו.. היא בטח שונאת אותי. בטוח.
ממה שהספקתי להכיר את אלינור, היא שונאת בנים כמוני. וידעתי שעכשיו, כשהיא יודעת את זה, היא בטח שונאת אותי יותר.
אני לא אותו אחד, השתניתי. וזה רק בגללה. רציתי אותה. בוודאות. רציתי אותה שתהיה שלי לכל החיים, להירדם איתה כל לילה ובבוקר לראות אותה לצידי, ככה עד סוף החיים. לאט לאט התאהבתי בה, כמו שלא התאהבתי באף אחד בחיים.
יצאתי מהחדר ודפקתי על דלת חדרה. ידעתי שהיא בטח לא שומעת בגללה המוזיקה. התחלתי להתקדם לכיוון חדרי בחזרה, ואז.. היא פתחה את הדלת.
"מה אתה רוצה?!" צעקה. הפנים שלה היו אדומות והעיפרון השחור נמרח לאורך לחייה העגולות והיפות. היא בכתה. בכתה המון..
"אני מצטער.." אמרתי והתקרבתי אליה.
"תעוף מפה.. אני לא רוצה לדבר איתך יותר בחיים!" אמרה בכעס.
"רגע אלינור תקשיבי שנייה. אני יכול להסביר" אמרתי.
"לא אתה לא! אני שונאת אותך. רק בגלל שהבטחתי לחברות שלי אני יצא איתך היום, אבל זהו. מהיום בלילה, תשכח ממני לכל החיים שלך" אמרה וסגרה את הדלת בחוזקה.
הרגשתי חרא, הרגשתי מגעיל. אבל ידעתי שהיום בלילה תהיה לי את ההזדמנות להסביר לה כמו שצריך.
חזרה לנק' המבט של אלינור:
מה הוא חושב לעצמו הטמבל הזה שהוא בכלל בא לפה. לא רוצה לראות אותו או לדבר איתו או לשמוע ממנו יותר. היום בערב זאת הפעם האחרונה.
מגיע לי יותר מזה, מגיע לי מישהו שיכבד אותי ושאני לא אצטרך להיות עוד אחת מהבחורות שהוא מביא איתו הביתה כל ערב.
הערב הגיע ונכנסתי למקלחת.
יצאתי והתחלתי להתלבש. האווירה הייתה מגעילה, רציתי פשוט להישאר בבית, כ"כ לא רציתי לצאת.
שמתי גרביוניים שחורים מיוחדים עם הדפס יפה עליהם, ושמלת סטרפלז ירוק בקבוק שהכי אהבתי. נעלי עקב שחורות. עשיתי בייביליס בשיער. שמתי את השרשרת שלי, טבעת זהב, צמיד זהב ועגילים חישוקים זהב.
התאפרתי, בושם והייתי מוכנה.
YOU ARE READING
מפונקת מאוהבת
Romanceאלינור, בתו של אבא עשיר מאוד גרה בבית החלומות של כל ילדה. יש לה עוזרת פרטית, בריכה, וחדר כושר בבית. אפשר להגיד עליה שהיא דיי מפונקת, אך מה יקרה כאשר היא תפגוש במישהו שילמד אותה עוד דבר או שניים על החיים, ואחד מהם הוא לאהוב. נכתב ע"י ספיר רוזנברג