פרק 19

732 39 2
                                    

סליחה שלא העליתי הרבה זמן. 

------------------------------------------------------------------------------

יצאנו לדרך .

התיישבתי במושב הקדמי ליד עמית בתחילת הנסיעה עד שעצרנו ליד תחנת דלק. ראיתי בלונדינית עם עקבים שנראתה בגיל של עמית היא הייתה נראית לי כל כך סנובית שפשוט רציתי לתת לה סטירה בלי אפילו להכיר אותה, עמית פתח את החלון והבנתי כבר מי זאת.. מישל.

" ?הייי עמית מאמי, מה הבאת את הבייביסיטר  שלך לטיול"

"שלום מישל... זאת אלינור והיא החברה שלי"

..המטומטמת הזאת יואו מי היא חושבת שהיא? היא הרגע פגשה אותי וכבר היא מתנהגת מגעיל

מישל גלגלה עיניים לעבר עמית והוא התעלם ממנה והמשיך לדבר.

"טוב את נכנסת לאוטו?"

"כן הייתי רוצה להיכנס אבל מה אני אשב מאחורה.. אלינור חמודה תפני לי את המקום רק גדולים יכולים לשבת מקדימה"

 נשבעת שברגע הזה יכולתי להתפוצץ! אבל הסתכלתי על עמית שהרגיע אותי ואמר לי בשקט לוותר לה כי אין לו כוח למריבות עכשיו.

הנסיעה עברה בשקט. מדי פעם עמית הביט למראה וחייך אלי אבל לא מעבר לזה. טוב לפחות  היא לא דיברה כי ברגע שהיא פותחת את הפה שלה דברים יפים לא ממש יוצאים משם.

 

.כשהגענו ראיתי בית גדול ויפה ולידו אורווה של סוסים.

  הבנתי שאני נמצאת בביתו הישן של עמית ברגע שיצא מן הבית מישהו שהיה מאוד דומה לו , כשהתקרבנו הבחנתי שהוא היה קטן מעמית, פחות או יותר בגילי.



הוא הלך במהירות לכיוונו של עמית וחיבק אותו.

"וואי אחי כמה זמן לא התראינו, התגעגעתי אלייך"

"יואו אסף שנים לא ראיתי אותך"

.אסף, אמר גם שלום למישל שנראה שהכיר אותה.

עמית הציג אותי בפניו.

"אחי תכיר, זאת אלינור החברה שלי"

"נעים מאוד "

 הוא חיבק אותי בנחמדות. הוא היה נראה בנאדם נחמד מאוד.



אחרי האיחוד המרגש ישבנו כולנו ואסף התחיל לספר לנו שהוא בן 17 ושהוא רק מחכה כדי להתגייס לצבא ולעוף מהבית כמו שעמית עשה.

 "הסתכלתי על שניהם ושאלתי:"למה רציתם כל כך לברוח מהבית?

אסף הסתכל על עמית במבט שואל כזה של לספר לה או לא? 

עמית שינה את ישבתו והתחיל לספר:"ההורים שלי ושל אחי הם לא ממש ההורים האולטימטיביים, הם פשוט הורים   נוראיים לא היה אכפת להם מכלום נראה שכאילו הכריחו אותם לגדל אותנו הם היו שונאים אותנו ומתנהגים ברשלנות.

לא יכולתי לסבול את זה יותר אז עזבתי את הבית בגיל17 "

 הבטתי בו והבנתי שהוא עבר חוויה קשה מאוד בתור נער. לא פשוט לעזוב את הבית סתם כך.

" טוב אבל דיי לדבר על דברים מדכאים אלינור, הכנתי לנו תכנית ממש כיפית להיום בצהריים, אנחנו נסענו עד פה בואו נהנה! "


את שאר הצהרים בילינו ברכיבה על טרקטורונים אני חושבת שזאת הייתה אחת החוויות הכי מהנות שהיו לי.

אהבתי להרגיש את הרוח על הפנים שלי כשנסענו והחזקתי חזק בעמית והרגשתי בחום שלו שכל כך אהבתי.

אחרי הצהרים הגענו לבית של עמית בחזרה ונכנסתי להתקלח. ביציאה מהמקלחת שמעתי את עמית מדבר עם אסף.:

"אני לא אעשה שום דבר בלי הסכם שלה אל תדאג"

"טוב אחי שיהיה בהצלחה"



סליחה על הפיסוק הממש גרוע פשוט כתבתי במחשב והכל הפוך שם...

מפונקת מאוהבתWhere stories live. Discover now