''ယန်ဂျောင်ဝန်း က အရာရာကိုငွေနဲ့ဖြေရှင်းနေတာလေ ..သူစိတ်မထင်ရင်မထင်သလို သူများကိုနှိပ်စက်သေးတာ..သူ့အဖေက ချမ်းသာပြီး အာဏာရှိတိုင်း ဒီလိုလုပ်လို့ရတယ်တဲ့လား..သူ့ကိုထိန်းမဲ့လူမရှိတော့တာလား''.ဒီစကားတွေက ပတ်ဝန်းကျင်ကလူတွေ တီးတီးတိုးတိုးပြောနေကြတဲ့စကားတွေ..ဂျောင်ဝန်းက ဒါတွေကို ဂရုစိုက်တတ်မယ်ထင်နေသလား..ဝေးပါသေးတယ်...ဒီလောကကြီးထဲကလူတွေကတကယ် ချဥ်စရာတွေ..သူ့ဆီလာချဥ်းကပ်တာလဲသူ့မိသားစုရဲ့ပိုင်ဆိုင်မှုတွေကြောင့်..သူ့ကို ဘယ်သူက ချစ်ခြင်းမေတ္တာအစစ်ပေးဖူးလို့လဲ..
ချစ်ခြင်းမေတ္တာဆိုတာတကယ်မှမရှိတာ..အဲ့ဒီ ရေခဲတုံးကြီးနဲ့မတွေ့ခင်ထိဘာကိုမှဂရုမစိုက်ပဲနေခဲ့တာ..ဒီရေခဲတုံးလိုစက်ရုပ်လူသားကဘာကြီးလဲ..လူကို ဂရုစိုက်ချင်လာအောင်
တအား ပြုစားနေတယ်မဟုတ်လား..
ခင်များလိုလူက ဘာအခွင့်ရှိလို့ကျွန်တော့်လိုလူကိုချစ်တတ်လာအောင်သင်ပေးချင်နေရတာလဲ..ခင်များကိုဖေဖေ ငှားထားတာ စာသင်ပေးဖို့ပဲ..ချစ်တတ်အောင်သင်ခိုင်းနေတာမဟုတ်ဘူး........... 🌸.........
ချစ်ခြင်းမေတ္တာဆိုတာ နှလုံးသားကတဆင့်ဖွင့်ပြီးမှခံစားလို့ရတာလို့လူတွေပြောကြတယ်
ကလေးဆိိုးလေးရဲ့..
ကိုယ်ကချစ်ပေးမှာမို့ ကလေးကလက်ခံပေးမှရမယ်..ကိုယ့်လိုခံစားချက်မရှိတဲ့
လူက မင်းလိုကလေးဆိုးလေးကိုမှဘာလို့ ချစ်မိသွားလဲမသိပါဘူးကွာ...ပတ်ဂျုံဆောင်းကိုပြုံးအောင်ရောငိုအောင်ရော ပြုစားနိုင်တာ ဂျောင်ဝန်း ဆိုတဲ့ကလေးဆိုးလေးပဲဆိုတာသိရဲ့လား ..............🌸...........
''ယန္ေဂ်ာင္ဝန္း က အရာရာကိုေငြနဲ႔ေျဖ႐ွင္းေနတာေလ ..သူစိတ္မထင္ရင္မထင္သလို သူမ်ားကိုႏွိပ္စက္ေသးတာ..သူ႕အေဖက ခ်မ္းသာၿပီး အာဏာ႐ွိတိုင္း ဒီလိုလုပ္လို႔ရတယ္တဲ့လား..သူ႕ကိုထိန္းမဲ့လူမ႐ွိေတာ့တာလား''.ဒီစကားေတြက ပတ္ဝန္းက်င္ကလူေတြ တီးတီးတိုးတိုးေျပာေနၾကတဲ့စကားေတြ..ေဂ်ာင္ဝန္းက ဒါေတြကို ဂ႐ုစိုက္တတ္မယ္ထင္ေနသလား..ေဝးပါေသးတယ္...ဒီေလာကႀကီးထဲကလူေတြကတကယ္ ခ်ဥ္စရာေတြ..သူ႕ဆီလာခ်ဥ္းကပ္တာလဲသူ႕မိသားစုရဲ႕ပိုင္ဆိုင္မႈေတြေၾကာင့္..သူ႕ကို ဘယ္သူက ခ်စ္ျခင္းေမတၱာအစစ္ေပးဖူးလို႔လဲ..
ခ်စ္ျခင္းေမတၱာဆိုတာတကယ္မွမ႐ွိတာ..အဲ့ဒီ ေရခဲတုံးႀကီးနဲ႔မေတြ႕ခင္ထိဘာကိုမွဂ႐ုမစိုက္ပဲေနခဲ့တာ..ဒီေရခဲတုံးလိုစက္႐ုပ္လူသားကဘာႀကီးလဲ..လူကို ဂ႐ုစိုက္ခ်င္လာေအာင္
တအား ျပဳစားေနတယ္မဟုတ္လား..
ခင္မ်ားလိုလူက ဘာအခြင့္႐ွိလို႔ကြၽန္ေတာ့္လိုလူကိုခ်စ္တတ္လာေအာင္သင္ေပးခ်င္ေနရတာလဲ..ခင္မ်ားကိုေဖေဖ ငွားထားတာ စာသင္ေပးဖို႔ပဲ..ခ်စ္တတ္ေအာင္သင္ခိုင္းေနတာမဟုတ္ဘူး........... 🌸.........
ခ်စ္ျခင္းေမတၱာဆိုတာ ႏွလုံးသားကတဆင့္ဖြင့္ၿပီးမွခံစားလို႔ရတာလို႔လူေတြေျပာၾကတယ္
ကေလးဆိိဳးေလးရဲ႕..
ကိုယ္ကခ်စ္ေပးမွာမို႔ ကေလးကလက္ခံေပးမွရမယ္..ကိုယ့္လိုခံစားခ်က္မ႐ွိတဲ့
လူက မင္းလိုကေလးဆိုးေလးကိုမွဘာလို႔ ခ်စ္မိသြားလဲမသိပါဘူးကြာ...ပတ္ဂ်ံဳေဆာင္းကိုျပဳံးေအာင္ေရာငိုေအာင္ေရာ ျပဳစားႏိုင္တာ ေဂ်ာင္ဝန္း ဆိုတဲ့ကေလးဆိုးေလးပဲဆိုတာသိရဲ႕လား ..............🌸...........
YOU ARE READING
Because Of You [Completed]
Romance''JongSeongieကြောင့်သာမဟုတ်ခဲ့ရင်လေ ချစ်တတ်ဖို့ကို ကျွန်တော်ရွေးချယ်ခဲ့မှာမဟုတ်ဘူး '' ''ကိုယ်ကတော့ မင်းကြောင့်သာ၊ မင်းရှိနေလို့သာ အသက်ဆက်ရှင်ခဲ့ရတာ ဝန်းဝန်းလေး ရဲ့''