~Tom
Edd'in hazırladığı akşam yemeğinden sonra koltuğa geçip televizyon seyretmeye başladım. "Çocuklar" başlamıştı. Tord odasına gidiyordu.
- Akşam yemeği için teşekkürler Edd. Ben odama gidiyorum.
Tord'la uğraşmaya karar verdim. Arkasından yavaşça gittim. Odanın kapısını kapattığında karşısında beni gördü. Onu duvarda sıkıştırdım. Yüzüme piç sımaylimi yerleştirdim.
- Biliyorum...
Çok şaşırmıştı. Utanmıştı desem daha doğru. Sanırım cidden bir sırrı vardı.
- N-neyi biliyorsun?!
- Sırrını. Sırrını biliyorum. Senin aslında bir yalancı olduğunu.Dün gece onu televizyon izleyip Edd'in son kolasını içerken gördüm. Ancak sabah "kisinlikli bin yipmidim bini ininiyorsin digilmi idd" dediğini de gördüm.
- H-hayır nerden bilebilirsin ki?
- Seni gördüm.
- Hadi ama, dün gece uyanık mıydın?
- Evet, yoksa nerden anlayabilirim ki.
- Haklısın, hoody mi sadece dün gece çıkardım.
- Hoody n ile ne alakası var ki?
- Yoksa nasıl anliyacaksin mal! Göğüslerim sadece hoody mi cikardigimda belli oluyor.Sonra hoody sini çıkardı. Hiç bir şey anlamıyordum. Kola ile hoody nin ne alakası var diye düşünürken ilk kez Tord'un atletli halini gördüm. Karşımda bir kadın bedeni duruyordu.
- N-NE!!
- Ne diye bağırıyorsun aptal. Edd ve Matt buraya gelsin diye mi uğraşıyorsun!
- Şey ben, benim bildiğim sır... Bu değildi...
- Bir dakika yani sen aslında bir kız olduğumu bilmiyordun öyle mi?
- E-evet...
- Hass...
-Yani s-sen bu zamana kadar kız mıydın?Yanaklarının yandığını hissettim. Geçen ay kampa gittiğimizde aynı çadırda kaldığımız aklıma gelmişti.
- Agh... evet. Ama sen, sen ne biliyorsun ki?
- Önemsiz bir şeydi. Sadece senin dün gece Edd'in kolasını içtiğini görmüştüm.
- Hassktr. Ben bunun için mi sana sırrımı açıkladım şimdi?
- Evet. Sanırım öyle oldu.
- Ya ama skim böyle şansı!Hala mal mal Tord a bakıyordum. Tord neden baktığımı anlamış olacak ki saçıyla uğraşmaya başladı.
(Özür dilerim gözünüz acicak biraz)
Şimdi iyice inandım dedim kendi kendime. Ama hala çok utanıyordum. Şimdiye kadar kızlarla -Susan hariç- fazla konuşmamıştım ve bilmem kaç senelik arkadaşım aslında bir kızmış.
Gün atlayacağım için bölüm değiştirmek istedim bu sebeple kısa oldu kusura bakmayın. Umarım beğenmişsinizdir. 297 kelime 🌸🌸🌸
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aslında Ben #TomTord
Fanfiction~Mutsuz sonla biten bir aşk hikayesi... Yoksa mutsuz son mutluluğa mutsuz bir başlangıç mıydı?..