12- İçiyom amına

87 5 19
                                    

Tori'nin Ağzından

Tom'la ilgilenmeyi bırakıp odamda hentai okudum, kız olsam bile fantezi hikayeleri en az bir erkek kadar hoşuma gidiyor. Saat zaten geç olduğu için uyuya kalmışım.

Uyandığımda Tom'un bass gitarı ile o lanet şarkıyı "sunshine lollipops"u çalarak beni uyandırmaya çalıştığını ve başarılı olduğunu anladım. Hala sarhoştu ve yanında bir iki şişe daha getirmişti.

- Hağdi yawruğm sevn de ivç! Mevrak etme sevn uyuvrken ivki koli dağha siğpariş evttim.
- Bu kadar içmemen gerektiğini sana söylemiştim. Şimdi nasıl ayılacaksın!
- Ayıvlmağma gevrevk yovk sadece eğlevnmek ivstiğyoğrum. Bevnim odağma gitvmeye ne dersin?
- O- odana mı? Ni-niye ki?
- Hiğç, savdece biğraz oğyun oynağrız. Yağni sevn de istevrsen.
- Ya ben istemezsem?

Bir anda ciddileşti.

- İstersin...
- İstemiyorsam.
- İstersin.
- İstemiyorum Tom! Sen de istemiyorsun. Sen şuan sarhoşsun ve ne yaptığının farkında değilsin. Hem sustur şunu!

Tom bir yandan gitar çalıyor bir yandan da bağıra bağıra benimle konuşuyordu. Ben bunları dedikten sonra gitti. Ama sadece gitarı bırakıp geri dönmüştü.

- Tom, n-ne yapıyorsun!?
- Susan'ın bunları görmesini istemedim. Kötü örnek olabilir.
- Hadi ama yapma! Ah bırak!

Tom üstüme yürüyordu. Benim kaçmaya çalıştığımı görünce kolumdan sıkıca tuttu ve beni kucağına aldı. Kalçamdan ve boynumdan tutup beni odama geri götürdü. Bu kadar hafif olduğumu bilmiyordum.

Kafamı yatağa çevirdiğimde tabancalarımın ben uyuduğumda cebimden çıkmış olduğunu gördüm. Yatağımın üstündeki mangaları ve diğer herşeyi aşağı attı. Kapıyı kilitledi. Aslında evde kimse yoktu ama bunu hatırlayabileceğini düşünmüyorum.

Beni yatağa çekti. Ne kadar dirensem de kesinlikle benden daha güçlüydü. Gözümü açıp kapayan kadar üzerimde hiç bir şey kalmamıştı. Ben çırpınıp duruyordum o ise içki şişesinde kalan son içkiyi yudumluyordu.

- Sanırım artık hazırız?
- Hayır bundan pişman olacağını biliyorum. Lütfen yapma.

Umarım ses kaydedici cihazı açık bırakmamışımdır. Uyurken tedbir amaçlı açtığım için belki açık kalmıştır diye düşündüm ama sonra aklıma sesli komut vermek geldi.

- Paul, Aah! Oradaysan ses cihazını kapatabilirsin! Bıraksana ya! Ya da... hemen kapat!
- T-tamam Tori. Gelmemize-
- Gerek yok!

Hass- Paul cidden olanları duyabiliyordu ve yine de komutumu mu bekliyordu? Bazen gerizekalı olduğunu düşünüyorum.

- Kiminle konuşuyorsun?
- Boş ver. Şuan anlamazsın zaten.

Ne kadar dirensem de artık yorulmuştum ve karşı gelemeyeceğimi anlayınca teslim olmuştum. Tom durduğumu görünce üstünü çıkarıp yatağa girdi. Umm... sonra... Soktu. İçimden lanetler okuyordum. Neden böyle azana kadar içersin ki?

Bir anda boynumda bir acı hissettim. Beni ısırmıştı. Hem acıyor hem de hoşuma gidiyordu. Sonra boynumu yalamaya başladı. Sonra da aşağıya doğru kaydı.

- Ah!
- Başın ağrıyor değil mi, o kadar içersen olacağı bu!
- Keyif alıyor musun bebeğim?
- Ne demezsin!
- Ben yoruldum.
- İki üç saattir boğuşuyoruz da ondan. Başın göğe erdi mi!
- Evet ben çok memnunum.
- *fısıldawak* Orspucocu
- Şşşş ayıp oluyor bebeim

Cidden yorulmuştu ve yavaş yavaş uyuya kaldı. Uyuduğunu gördüğümde rahatlamıştım, gidip banyo yapmayı düşündüm ama cidden yorgundum. Edd ve Matt'e, Tom ile aynı odada uyanmamizin sebebini açıklayamayacağımı daha doğrusu düzgün bir yalan uyduramayacağımı bildiğim için erken bir saate alarm kurdum ve mırıldana mırıldana uyuyan Tom'u izleyerek uykuya daldım.

Bu bölüm için çok uğraştım. Tord sağolsun bana yardım etti. Ben böyle şeyleri pek beceremiyorum da. Smut bir bölümdü ama beğeneceğinizi umuyorum. Bu bölümle kitabın sonuna iyice yaklaşıyoruz. Tori için zor zamanlar başlıyor:(
Sonuçta kızıl lider olmak kolay değil, hele ki hamileysen...

Bu hikayeyi TordLarsson093032 nin yardımıyla yazdım. Teşekkürler katil. 471 kelime 🌸🌸🌸

Not: Bu hikayeyi 21 Haziran'da yazıyorum. Bakalım ne zaman paylaşacağım.

Aslında Ben #TomTordHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin