10- ✨EddMatt ✨

78 2 31
                                    

Selam Müslim kardeşlerim, Ruinedd den sonra yine bir video bölüm yapmaya karar verdim, kanala girdim ve İyi ki doğdun Tord adlı bölümü gördüm. Yavaş yavaş Müslim modundan çıkın çünkü 12. bölüm mükemmel olucak ;)

Edd'in Ağzından

Son zamanlarda bazı şeyler değişmişti. Aslında benimle ilgili değil, Tom ve Tord la ilgili. O ikisi bir şeyler karıştırıyor ama bir türlü anlamıyorum. Artık daha iyi anlaşıyorlar ama bizim yanimizdayken en ufak şeyde bile kavga çıkarıyorlar.

Tord arada bir Tom'a bakakalıyor. Tom sa sinirlenip bağırıp çağırıyor. Tord eskisi kadar Tom'la ugrasmiyor ama bu seferde Tom bir bokluk cikariyor. Artik Tom'a katlanamiyorum, her mutlu günümüz zehir oluyor. Artik bizimle vakit gecirmiyor, iki de bir kendi uydurdugu boktan küfürlerden ediyor. Hem de uff neyse... Konuştukça sinirleniyorum.

Yarın Tord'un doğum günü. Tom kesin yine bir bokluk çıkarır.

- Edd! Ühü Ühü!

Matt aciyla bağırıyordu. Ahh, elini kesmiş olmalı. Sana akşam yemeği hazirlicam deyip duruyordu. Kim bilir hangi Matt Special'i yiyeceğim bu gün.

- Ne oldu Matt?
- Elim!  Ühü ühü !
- Ahh çok kötü kesmişsin!
- Çok acıyor :'c
- Oyy yazık. Öpüyüm de geçsin:(
- Ta-tamam O\\\\\O

Matt ağlamayı kesmişti. Uğruna eline kestiği yemek ise muzlu waffle. Akşam yemeği için mükemmel  (!) seçim...

Oturma odasına giderken Tom'un Tord'un odasına girdiğini gördüm. Ne yapacaklarını çok merak ediyordum. Gizlice onları dinledim. Ne de olsa benim odam Tord'un kinin hemen yanında.

-Niye geldin?

Bu Tord'un sesiydi.

- Sana bir hediye aldım Tori.

Tori mi? Bu bir kısaltma falan mı?

-Tori demene alışık değilim. Bana normalde Commie dersin.

-Sen bunu hakediyorsun çünkü! :<

-Tamam sinirlenme şaka yaptım.  Gel bir öpeyim seni. Sinirlenince çok tatlı oluyorsun.

Tord şımarıyordu ve büyük ihtimalle Tom yine kavga çıkaracaktı. Hemen yanlarına gittim.

- Matt yemek hazırlıyor, gelmezseniz ağlayacak! Hızlı olun!

İçeri girdiğimde çok şaşırdılar. Neyse hemen ayağa kalktılar, Matt'in küseceğini biliyorlardı. Hızlıca mutfağa girip Matt'in ne yaptığına baktılar. Matt'in küseceğinden değil evi patlatabileceginden endiselenmislerdi.

- Matt iyi misin! Bir şey oldu mu?
- Umm iyiyim sadece biraz elim kanadı ama-
- Huh, iyi, kötü bir şey olmamış.
- Gel Thomas gidelim.
- Bana Thomas deme >:I

Gittiler ve bense onlara bakakaldım. Matt'i neden onemsemiyorlar? Matt onlara göre daha... umm... Aslında pek bir üstünlüğü yok. Ama kesinlikle Matt'i onlardan daha çok seviyorum. Yani şey Matt daha iyi biri demek istedim.

- İşte yemek hazır^u^
- Yaşasın, yemek için sabırsızlanıyorum.
- Umarim beğenirsin.
- Tabiki beğenirim sen bunun için çok uğraştın ^^

...

Yemekten sonra odama gittim. Tom artık Tord'un odasında değildi. Yarın erken kalkmam gerektiği için hoodie mi çıkartıp yatağa girdim ama yine de çok sıcaktı. Camı açarsam gece hasta olurum diye tişörtümü de çıkarmaya karar verdim.

Edu: aynen kardeşim tişört süz ve sexy sexy yatınca hasta olmayACAN!

Edd: sexy??!

Edu: umm şeyyy... U////U

Edd: neyse hikayeye dönelim

Matt: ben devam etcem UuU

Matt aşkomun ağzından

Hazırladığım harika akşam yemeğinden sonra Edd odasına gitti bense çok korkunç bir film izledim.

Küçük bir kız çocuğu annesinin çantasından gizlice aldığı makyaj malzemeleriyle koşmaktadır.

Evin bahçesinde oturup cebinden bir ayna çıkarır.

Matt: 😋

Tam aynaya baktığı anda annesi çağırıyor ve çocuk kaçmaya devam ediyor.

Matt: 😯

Sonra yere düşüp aynayı kırıyor.

Matt:😢

Sonra makyaj yapmak için bir şu birikintisinde kendine bakıyor.

Matt: Fağkiğr! 😒

Su birikintisinin içinden kendine bakarken suya düşüyor.👁👄👁

Matt: Ağğhhh😨

Hemen televizyonu kapattım.  Cooook korkunçlu bir filmdi. Odama gittim ve uyumaya çalıştım.

Hava çok sıcak olduğu için hoodie mi ve tişört ümü çıkartıp yere attım.

Edu'nun Ağzından

Matt hoodie sinin cebindeki aynayı tamamen unutmuştu. Ayna aniden kırılınca daha da korkmaya başladı ve bir türlü uyuyamadı. 

Edd'in yanına gitmek karar verdi. Edd uykuluydu ve Matt'in anlattıklarını anlayabilecek bir durumda değildi sadece kafa sallıyordu.

Matt: ... ve sonra yanına geldim.
Edd: mhm
Matt: Seninle yatsam olur mu?
Edd: mhm
Matt: yey ^u^

Matt yorganı açtı ve Edd'in tişörtünü olmadığını gördü. Kıpkırmızı olmuştu. Aslında kendisinin de tişörtü yoktu ama bunu unutmuştu.

Sabah olduğunda Edd Matt'ten önce uyanmıştı ve gördüğü ilk şey Matt olmuştu.

Edd'in Ağzından

Gözlerimi yavaşça açtım, hala uykuluydum. Gözlerimi tamamen açtığımda Matt'i gördüm. Yarı çıplaktı ve ben de öyle. Hala uyuyordu ve bana sarılıyordu. Yanaklarımı yandığını hissediyordum. Hemen ayağa kalkabilirdim ama onu uyandırmak daha doğrusu bu halden çıkmak istemedim. Matt uyanana kadar onun tatlı ve yumuşacık olan turuncu saçlarını izledim.

Bölüm sonu UwU. 677 kelime 🌸🌸🌸



Aslında Ben #TomTordHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin