11- Lanet olası bir parti

65 4 73
                                    

Edd'in Ağzından

Tom uyanmıştı ve bizi kaldırmak için kapıyı çaldı. Tom'un kapı çalması kapıyı yumruklamaya benzediği için Matt hemen uyandı.

- Birazdan geliyoruuz!

Tom gittiğinde ayağa kalktı ve o tatlı gülümsemesini yaptı.

- Günaydın Edd ^^
- Günaydın.

Tom etrafı aç aç süslemememiz için bir şeyler yapmıştı: kanepe şeklinde kanepeler? Herneyse bir iki tane ağzıma attım. Sonra bir kola açıp yapılacaklar listesini kontrol ettim.

10 litre içecek (7 litre kola, 2 litre alkol, 1 litre meyve suyu)

Tamam.

Üzerinde silah tutan Spiderman olan bir pasta ?

Bunu kim yazdı lan buraya!

Tom hızlıca tuvalete doğru gitti. Bir yandan da bağırıyordu:
Ahh nedense birden karnım ağrımaya başladıIğıIğıIığ!!!

Neyse

Kırmızı ve siyah balonlar

Kırmızı tonlarda süsler

Tamam beş altı kilo da pastırma alsak yeter. (EW Türkiye'de olsaydı:paralar elden gidiyeah)

Şimdi ise görev bölümü yapmalıyız.

Edd: Arkadaşlar her şey tamam şimdi Matt sen gidip süsleri al Tom sen de bu listedeki yiyecekleri. Ben de etraftaki dağınıklığı toplayıp kahvaltıyı hazırlıcam. Kahvaltıdan sonra Tord'u bir şekilde oyalayıp oturma odasına götürürüz, süsler falan da hep orda olur.

Matt: Müqsel olmuş

Tom: İyi taam ben gidiyom

Uzuun uzuun yıllar* sonra

*Bir buçuk saat

Tom ve Matt dönmüş oturma odası ve kahvaltı hazırlanmıştı.

Edd: Ben Tord'u uyand-

Tom: Ben giderim.

Edd: Taaamam?

~Tom'un Ağzından~

Edd'i susturup Tord'un odasına gittim. Tord öküz gibi uyuyordu.

Demicem tabi, gayet ponçik bir şekilde uyuyordu. Ringo bile bu kadar sevimli değil.

Neyse ki bunu içimden söylemişim ki Ringo'nun kapının önünden geçtiğini gördüm. Beni delik deşik ederdi valla :'D

Tord'a eğildim ve onu öptüm. Mırıldandı, yavaşça gözlerini açtı. Sonra

-Sana bir sürprizim var.

dedim. Hemen doğruldu. Elimdeki şeyi göstermek için elimi yavaşça arkamdan çektim. VE SAKLADIĞIM SU TABANCASIYLA ONU ISLATIP KAÇTIM XD.

Mutfağa doğru gittim ve Edd'in arkasına saklandım. Tord'sa peşimden geliyordu. Saklandım desem de beni görebildiği kesindi ve bana sinirle bakıyordu. Matt hemen bir havlu getirdi ve Tord'a verdi. Tord yüzünü sildi ve havluyu yüzünden çektiğinden kahvaltı sofrasını farketti.

Tord: Aa kahvaltıyı hazırlamışsınız.

Edd, Matt ve ben: Eveet?

Tord: Ve sadece benim sevdiğim şeyler var?

Edd, Matt ve ben: Eveeeet?

Tord: Ve sofrada anime kızlı peçeteler var?

Edd, Matt ve ben: Eveeet, yaaaniii?

Aslında Ben #TomTordHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin