Tord'un Ağzından
Mutfakta hem akşam yemeği icin bir şeyler hazırlıyor, hem de radyo dinler gibi oturma odasından gelen televizyonun sesini dinliyordum.
Edd ve Matt bilgisayarda bir programla ilgileniyorlardi, sanırım Matt le ilgili birşeydi.
Tom da televizyonun karşısındaki koltukta içiyordu. Çok fazla içiyor, bazen onun için endişeleniyorum.
Yanına gittiğimde onu sızmış bir halde buldum. Ellerimi yıkayıp döndüm ve uyanması için onu sarsmaya başladım. Uyanmayınca koltuğun daha doğrusu Tom'un üstüne çıkıp tekrar salladım.
- Uyan, uyan sevgil-
Kafamı kaldırdığımda karşımda Matt ve Edd'i gördüm.
- Uyan sevgili dostum uyan! He hehehehehehe he he ... He?
Garibim uyanmış garip garip etrafa bakıyordu, hiç bir şey anlamayınca inlemeye başladı.
- Ta-tamamm... Biz seni odana götürelim. Tamam, geçti, geçti.
O kafayla etraftaki olaylar da karmaşık olunca ağlamasın da n'apsın. Sen o ayıyı nasıl kaldıracaksın demeyin, ben hoodie min cebinde iki tabanca saklıyorum, söylemesi ayıp biraz gucluyumdur.
Kolay olmadı ama yine de odasına götürebilirdim. Yatağına yatırıp yanağına bir öpücük kondurdum. Odadan çıkmak için dönüyordum ki elimi tuttu.
- Seni seviyorum.
- Seni seviyorum. İyi geceler.
- Ama ben acıktım. Bana yemek yedirir misin?
- Aslında sofrayı kurmuştum. Gel hep birlikte yiyelim.
- Hayır, ben hastayım, yemeğimi getir ve kendi ellerinle yedir.
- Hasta mı?
- Evet, hastayım sana.
- Lan!
- Hehe...
- Üf sen icmistin de' mi?
- Yani, sarhoşken romantik olmayan da, ne bilim.Zorla da olsa yemeği odasına getirtti. Çok sevimli ama her istediğini yaptıran gıcık çocuklar gibiydi aynı. Ah bir çocuğumuz olsa ne kadar güzel olur değil mi? Kendimize ait bir evimiz olsa, çocuğumuz olsa, birlikte parka gitsek, bütün mutfagin altını üstüne getirerek bir şeyler hazırlasak... Kısacası bir aile olsak, ne güzel olur. Sadece Tom, ben ve... Hehe he. Aslında düşününce biraz da utanç verici. Çocuk değil, yapım aşaması... Neyse Tom a "kendi" ellerimle yemeğini yedirdim. Edd ve Matt karışmadılar. Sarhoş olduğu için normal olduğunu düşündüler büyük ihtimal.
Ertesi gün kendine gelmişti. İçtiğim gecelerin sabahında benim başım ağrır. Tom maşallah o kadar alışmış ki içmeye, hiç söylenmedi bile, normal geliyor demek ki.
Bölüm hoşunuza gitti mi? Farkettiyseniz bölüm isimlerini Tom'un ağzından yazıyorum. Bölümle alakalı bir şey bulmak zor oluyor ama yin de ayrı bir hoşluğu var bence. Nedense bunu belirtmek istedim. Umarım keyif alıyorsunuzdur. Ne garip bir cümle oldu. Neyse, benim diğer hikayeme bölüm atmam lazım bb. 316 kelime 🌸🌸🌸
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aslında Ben #TomTord
Fanfiction~Mutsuz sonla biten bir aşk hikayesi... Yoksa mutsuz son mutluluğa mutsuz bir başlangıç mıydı?..