(Medyayı 2:10 dan itibaren izlerseniz nie ekledigimi görürsünüz. )
~Tord
Olan olaylardan bir iki gün sonra Edd ve Matt, Matt'in İngiltere'ye tatil için gelen kuzeniyle buluşmak için evden çıkıyorlardı.
- Onunla görüşeceğim için çok heyecanlıyım Edd.
- Heyecana gerek yok Matt. Biz çıkıyoruuz!
- Tamam.Onları gonderdikten sonra koltuğa uzandım. Tom'un banyodan çıktığını duydum. Yaklaşık on dakika sonra oturma odasına geldi. Hemen gözlerimi kapadım. Benim bir kız olduğumu öğrendikten sonra nasıl davranacağını merak ediyordum.
- Ah uyuyakalmış. Televizyonu boşver. Amina koyim ben niye böyle bir şey yaptım. Sinir etmek için uğraşmak yerine doğru düzgün koltuğumda otursaydim şimdi kavga ediyor olabilirdik. Aslında böyle de iyi... Hala aklımdan çıkmıyor. Ne kadar güzeldi saçlarını indirince... Çok tatlıydı. Bence sen... Bence seni seviyorum, seni seviyorum Tord.
Bir yandan konuşuyor, bir yandan çekingen bir tavırla saçlarımla oynuyordu. Aslında onunla geçirdiğimiz günleri; mutlu olduğumuz, eğlendiğimiz, kavga ettiğimiz günleri düşününce, bence... bence seni seviyorum.
Son söylediğimi farkında olmadan sesli söylemiştim. Ama kesinlikle pişman değildim. Yattığım yerden doğruldum. Tom da yanıma oturdu. Saçlarımı dün akşam yaptığım gibi düzeltti. Saçlarımı okşamaya devam etti. Ellerini çektim ve ona yaklaştım. İlk başta kızardı, böyle bir şey beklemediği kesindi. Sonra gözlerini kapattı. Ona yaklaşmaya devam ettim. Ve onu öptüm. Bana utangaç bir şekilde karşılık veriyordu. Daha fazla dayanamadı ve geri çekildi. Kıpkırmızı olmuştu. "Hadi ama utanma." dedim ve sarıldım. Kalp atışlarını duyabiliyordum, çok heyecanlıydı. Heyecanını geçirmeye çalışıyordu, cidden çok tatlı ve komikti.
- Ş-sey öğle yemeği yedin mi, aç görünüyorsun.
- Henüz kahvaltı yapmadık Tom
- Tabi ya, he he
- Ah Tom, seni seviyorum.Tom eskiden böyle davranmıyordu. Benim kız olduğumu öğrendiğinden beri çok tedirgindi. Olsun ben onu seviyorum, utansa bile beni sevdiğini açıkladı. Sevgili sayılırız değil mi, opusmemiz normal bence. (Yaw he he kıvırt anca)
Kahvaltı ettikten sonra birlikte film izledik, bu çok garipti. Birlikte kavga etmeden vakit geçirmek cidden çok garipti. Film bittikten sonra birlikte dışarı çıktık. Parkta yürüyüşe çıktık. Köşede bir dondurmacı vardı.- Hey, dondurma yiyelim mi?
- Sen nasıl istersen.
...
- İtalyan karameli lütfen. Bir de çilek olsun. (Mavi ve kırmızı)
- Aynısından.
Sonra bir banka oturduk. Tom birşey söyleyecek gibiydi.- Hadi söyle, seni dinliyorum Tom.
- Şey ne kadar garip değil mi? Birlikte vakit geçirmemiz... Sanki şey gibiyiz... Yani şey...
- Eveet?
- Yani, umm...
- Hadi söyle, sevgili gibiyiz değil mi, bunu kastediyordun değil mi, hadi itiraf et.
- Yani... Evet, bunu demek istiyorum, birlikte vakit geçirmemiz harika! Seni seviyorum demek, seni görmek bile harika! Çünkü seni seviyorum, çünkü her zaman yanında olmak istiyorum. Her zaman yanımda olacağına ve her zaman beni düşüneceğine söz veriyor musun?
- Söz veriyorum, seni seviyorum ve her zaman seveceğim. Seni asla bırakmayacağım.Gözlerinin içine bakarak bunları söylemek cidden unutamayacağım bir andı, bu söz de unutamayacağım bir sözdü.
Bu bölüm de böyle bitti. Tord sizce neden erkek kılığına girdi, ya da sözünü tutabilecek mi fikriniz neler, yorumlara yazarsanız sevinirim. Bir de hikayeyi okuma listelerinde eklerseniz daha çok kişi bu hikayeye ulaşabilir, lütfen listenize ekleyin ve oy atmayı unutmayın. Umarım sevmişsinizdir. 432 kelime 🌸🌸🌸
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aslında Ben #TomTord
Fanfiction~Mutsuz sonla biten bir aşk hikayesi... Yoksa mutsuz son mutluluğa mutsuz bir başlangıç mıydı?..