9- Neden?

60 5 10
                                    

Tom'un Ağzından

Tori ile başbaşa kalabildigim nadir anlardan biriydi ve birbirimizdaha doğrusu Tori hakkında daha fazla şey bilmem gerekiyordu. O da bunun farkındaydı ve sıra onlarda olduğu için Edd ile Matt'i markete gönderdiğimiz gün bunu açıklamaya karar verdi.

Tom: Cidden neden erkek kılığına girdin ki? Yani sen kız olarak gayet güzelsin.

Tori: Umm, aslında ben okul zamanında manyağın tekine denk gelmiştim.

Tom: Nasıl yani?

Tori: Ben normal ergenin tekiydim. Ama saçlarım falan uzundu ve yani normal kızdım işte. Sonra beni seven bir mal vardı. Tabi aşırı klişe ama okuldaki çoğu kişi de buna aşık amk. Yaz dizisi gibi bu piç bana taktı ben de bundan kurtulmanın yollarını arıyordum.

Bir gün okulun kafesinde otururken yanıma geldi ve " Naber güzellik?" dedi. Ben de " Bırak peşimi oç!" deyip suratına yumruğu yapıştırdım. Yere düştü ve hala yüzsüz yüzsüz bana bakmaya devam etti. "Böyle güzel bir kız olmasaydın hiç çekilmezdin." dedi. Ben de "Bundan sonra olmam o zaman" dedim.

Ertesi gün okula gitmeden önce aynanın karşısına geçtim ve saçımı erkek modelinde kestim. Zaten Patryck'in saçını hep ben keserdim. Ama perçemlerime kıyamadım ve onları da arkaya doğru atmaya çalışırken havaya diktim. Böyle de güzel diye düşündüm ve okula öyle gittim.

Gerçekten de beni tanımamıştı. Tabi tenefüste bir üst sınıftaki Paul ve Pat le karşılaşınca neden böyle bir şey yaptığımı sordular ve ben de herşeyi anlattım. "Neden bize herşeyi anlatmadın, biz onun icabından gelirdik." deyip bana kızdılar ve biraz da dalga geçtiler. Tabi ben de sinirle sağlıklı düşünmediğini anlayınca yanlarından gittim ve bahçede bir yere oturup ağlamaya başladım. Sonra yeşil hırkalı bir çocuk geldi ve neden ağladığımı sordu. Bu Edd di. Sonra Edd'in iki de bir kavga ettiği manyağı gördüm.

Edu: Öhöm öhöm! -_-

Tori: Pardon. Edd "Bir dakika." dedi ve onun yanına geri döndü. Yanında sen ve Matt de vardınız. Tabi şu ana kuzusu ve İspanyol piç. Kavga ediyordunuz ve Edd döndüğünde mavili bebeyi gösterip bir şeyler söyledi. Yeşilli utanmıştı ve orada öylece kalmıştı. Sonra üçünüz benim yanıma geldiniz ve-

Tom: Ve'sini ben biliyorum. Matt oy moy yaptı, Edd sana kola ısmarladı ve ben de sana... hiç bir şey demedim. Aslında senden çekinmiştim, ilginç biriydin ve bizimle geçirmediğin her saniyeyi başkalarıyla geçirmeye çalışıyordun. Zaten iyice yakın olduğumuzda benimle uğraşıp duruyordun.

Tori: Aslında başkaları sayılmaz, onlar Paul ve Patryck'ti. Onlarla birlikte yaşıyordum, hatta söylediğim gibi ben Pat'in saçını yapardım o da benimkini tarardı. Ama Paul başkalarına hatta bana bile pek güvenmediği için saçını kendisi yapardı, maşallah çok beceriklidir kendisi, güvercin gibi dolaşırdı etrafta.

Tom: Peki şu silah ve mangalara duyduğun ilgi?

Tori: Ben hep öyleydim. Erkeklerle, özellikle Pau ve Pat gibileriyle yaşayınca insan böyle oluyor. Manga ise... bilmem, hentai biraz merak sanırım.

Tom: Merak öyle mi?

Tori: Hadi ama yapma!

Tom pantolonunun düğmesini açıyordu.

Tom: Merak ediyorsan benimkini gösterebilirim.

Tori: Off Tom, bi sg

Tom: Aç ağzınıı

Tori: Üf Tom iğrençsin!

Tom: Gel buraya!

Tori: Ya Tom!

Tom beni tuttu ve koltuğa yatırdı.

Tori: N-ne yapıyorsun °∆°

Tom: Görürsün .

Ve sonra beni gıdıkladı?

Tori: Haha Tom yapma

Sa. 489 kelime bb.





Saat 02:33 bununla uğraşıyorum aw AhghghhaaaaaaaaaaAAaaaAAa

Aslında Ben #TomTordHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin