Tom'un Gözünden
Aklımda hala Tord'la ilgili soru işaretleri vardı. Ama yine de birbirimizi sevdiğinizi açıklamamız hoşuma gitmişti ve rahatlamıştım. Ve artık sevgiliydik. Ona bir hediye almak istedim. Hediye yani ne bileyim, mutlu olduğumda karşımdaki kişiye sevgiden sonra verebileceğim en kalıcı şey.
Ona ne alsam diye düşünürken sevdiği şeyleri aklıma getirmeye çalıştım. O en çok neyi sever? Pastırma sever. Hadi ama pastırma alacak değilim her halde. Şapkasını sever. Aslında bir şapka alabilirim. Ya da daha önce denemedigi bir şey mi versem. Ama ya sevmezse? En iyisi bir şapka almak.
Güzel bir şapka bulmak için bir sürü mağaza gezdim ama güzel bir şey bulamadım. Sonra girdiğim ilk mağazada gördüğüm ve aklımda kalan şapkayı almak için, girdiğim ilk mağazaya geri döndüm. Şapkayı aldım ve hızlıca eve döndüm. Kimse bir şey anlamasın diye arabayı almamıştım. Yürüyerek dönmek uzun sürdü.
Eve gittiğimde Tord bana seslendi.
- Tom, sen mi geldin? Edd ve Matt de evde, film izliyoruz.
- Benim, Tord buraya gelsene.
- Tamam.Mutfağa gittim. Ona hediyemi verecektim. Umarım mutlu olur.
- Sana bir şey gösterecektim. Mutfakta.
- M-mutfakta mı?
- Niye mutfakta ne var ki?
- Hiç, hiçbirşey.Masanın altından hediye paketini çıkardım.
- Ama...
- Sana bir hediye aldım. Umarım begenirsin.
- Şey aslında ben de sana bir şey almıştım.O da masanın altından bir paket çıkardı. Heyecanlı ama sessiz bir şekilde paketlerimizi açtık. Bu, bu...
- İnanmıyorum bu harika!
- Bu çok tatlı!
- Beğenmene sevindim.^.Bana bir oyuncak almıştı. Üff ama ne oyuncak... Seks bebeği sananlar olmasın, hemen söyleyeyim.
(Edu:Bayağı hemen söyledin aferin.)
Bu bir oyuncak zıpkın! Ağağağağağağaaaaaaaaaaa!! (Fangirl çığlığı)
Ona aldığım şapkayı çok beğenmişti. Hemen şapkayı takıp bana sarıldı.
- Ya salak mısın! Edd'ler görecek!
- Tamam tamam hemen utanma.
- Ya utandığım falan yok sen benimsin zaten. 😎
- Üf burası, sıcak mı oldu ne? Yandım. Ben gidiyorum buradan.
- Ya tamam gitme.
- Bay bay!
- Hass- pizza kutusundaki böcek.Şapkayı takıp gitti. Çok mutluydu. Ben de çok mutluydum, gitmesine sinir olsam da :) Seni seviyorum gerizekalı kız.
Umarım sevmişsinizdir. Hikayenin senaryosu var ama yazmak uzun sürüyor, vakit bulamıyorum. Lütfen anlayışlı davranın.
Bu arada eğer okuyorsan ananas kafalı, sırf senin için ismimi degistiricemm <3
311 kelime 🌸🌸🌸
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aslında Ben #TomTord
Fanfiction~Mutsuz sonla biten bir aşk hikayesi... Yoksa mutsuz son mutluluğa mutsuz bir başlangıç mıydı?..