Παίρνω την βαλίτσα μου και κατευθύνομαι προς τον χώρο υποδοχής στο αεροδρόμιο. Το άγχος μου έχει χτυπήσει κόκκινο, δεν μπορούσα να κοιμηθώ με τίποτα στο αεροπλάνο. Η σκέψη μου ήταν συνέχεια στον Αρη και το τηλεφωνικό σεξ που κάναμε πριν λίγες μέρες έκανε πιο έντονη την επιθυμία να τον δω.
Κοιτάζω τριγύρω, μέσα σε εκατοντάδες άτομα, για να τον βρω. Κάνω μια γρήγορη περιστροφή του εαυτού μου μέχρι που τα μάτια μου αντικρίζουν αυτό που έψαχνα.
Φοράει ένα μαύρο τζιν και μια άσπρη κοντομάνικη μπλούζα. Με κοιτάει στα μάτια με ένα αχνό χαμόγελο να ζωγραφιζεται στο πρόσωπο του. Αφήνω την βαλίτσα και τρχω καταπάνω του.
Εκείνος χασκογελάει όταν με σηκώνει στην αγκαλιά του, με σφίγγει στα γυμνασμένα του μπράτσα και με κάνει σβούρες γύρω γύρω.
«Δεν ξέρεις πόσο μου έλειψες!»αναφωνεί όσο εγώ προσπαθώ να απολαύσω την αγκαλιά του αφού πιστεύω πως κάποιος θα έρθει να μου τον πάρει πριν τον χορτασω.
«Εμένα να δεις»του λέω όταν με αφήνει κάτω και τον παρατηρώ καλύτερα. Καστανόξανθες τούφες πέφτουν στο μέτωπο του από τα ανακατεμένα μαλλιά του.
Χαϊδεύει τα μάγουλα μου και αφήνει ένα ζεστό φιλί εκεί. Πιάνει την βαλίτσα μου από το πάτωμα και με οδηγεί προς τα έξω.
«Καλά ε! Είναι πολύ όμορφα εδώ»αναφωνώ ενθουσιασμενη κοιτώντας μαγεμένη το τοπίο γύρω μου.
«Κατάλαβα πως θα πάει αυτή η εβδομάδα. Κώλο δεν θα βάλω κάτω»μουρμούριζει απελπισμένος όταν μπαίνουμε στο αμάξι, λίγο πριν βάλει μπρος.
«Εσύ είχες πει πως θα με πας όπου θέλω»γκρινιάζω.
«Εννοώ στον ουρανό, στα αστέρια, στον παράδεισο. Μη ρωτήσεις πως θα το έκανα αυτό, ξέρεις πολύ καλά»μου λέει γεμάτος πονηράδα και ανοίγει το ραδιόφωνο.
Και έτσι πολύ απλά μου θύμισε αυτό που κάναμε, αυτά που ήδη έχουμε κάνει δεκάδες φορές. Πιάνω τον εαυτό μου να κάνει χυδαίες σκέψεις μετά από αυτά του τα λόγια.
«Έλα Άρη, σοβαρέψου! Εγώ στο σπίτι δεν κάθομαι»παραπονιέμαι κρατώντας ωστόσο ένα αυστηρό ύφος μπας και καταφέρω να κρύψω την ξαφνική αναστάτωση που μου προκλήθηκε.
«Εεε κάτσε σε εμένα τότε!»αναφωνεί γελώντας αλλά τον κοιτάζω με ένα δολοφονικό βλέμμα. Παρόλα αυτά, αμέσως μετά με πιάνουν και εμένα τα γέλια.
Πάντα αναζητούσα σε εκείνον τις στιγμές χαλάρωσης και ηρεμίας που μας άξιζαν.
[...]
VOCÊ ESTÁ LENDO
License For Love
Ficção AdolescenteΌλοι ψάχνουμε το άλλο μας μισό. Όλοι ξέρουμε πως υπάρχει, πως είναι κάπου εκεί έξω. Ίσως το συναντήσουμε κάποια στιγμή, ίσως και όχι. Πότε θα ξέρουμε όμως ότι το έχουμε βρει; «Και αν κάποτε κάποιος σε πειράξει, όσο μακριά και να είμαι, θα τον σκοτώσ...