「 POV. Jake (Adaś) 」
Oni wszyscy zamiast mnie, lubią Jake'a!
- Może to dlatego, że kogoś mi przypominasz? - mruknęła.
- Przypominam? Kogo takiego? - spytałem z ciekawości.
- Adasia...
- Adasia? To jakiś Twój chłopak?
- Nie... Znaczy nie wiem jak określić naszą relacje...
- Rozumiem... A lubisz mnie bardziej niż jego?
- Nie! Oczywiście, że nie! Nikogo w życiu nie będę lubiała bardziej, niż Adasia! - spojrzała na mnie.
- Dobrze! Już nie musisz podnosić głosu!
- Co tu się dzieje? - usłyszałem Michael'a.
- Nic, nic... Po prostu rozmawiamy - uśmiechnąłem się.
- Mhm... - mruknął.
Jak zwykle depresja.
- Nie miałeś chyba dzisiaj wychodzić - skapnął się.
- Nie, ale wypisali mnie wcześniej, ponieważ moje wyniki były... W miarę dobre.
- W miarę dobre? Powinni Cię wypuścić tylko wtedy, kiedy będą dobre! A nie w miarę dobre - oburzył się - co jeśli np. zaraz Ci się pogorszy? Tylko dlatego, że Cię za szybko wypuścili?
- Zachowujesz się jak jakiś tata - wywróciłem oczami.
- Po prostu się martwię! Wiem jak to jest, kiedy wypuszczają Cię wcześniej ze szpitala, bo masz "w miarę dobre" wyniki, a kilka godzin później mdlejesz bo jednak się okazuje, że nie wszystko jest takie idealne.
- Mam zajebisty organizm. Jeśli lekarze wypuścili mnie wcześniej, to naprawdę musi być wszystko dobrze!
Michael nie chciał się dalej kłócić. Powiedział tylko, że jeśli coś mi się stanie to nie będzie już jego sprawa.
Tylko na to przytaknąłem. Nie potrzebowałem litości innych, tak naprawdę jakby na to spojrzeć... Ja nie żyje. Jestem po prostu w jakimś randomowym ciele.
- Jake... - usłyszałem głos Melanie.
- Hm? - odwróciłem się w jej stronę.
- Co to? - spytała, pokazując na moją rękę.
Spojrzałem w dół i mnie zamurowało.
Co jest kurwa?
Moja ręka była we krwi.
- Mówiłem... - odezwał się Michael i to było ostatnie co usłyszałem, ponieważ chwilę później, po prostu straciłem przytomność.
CZYTASZ
𝐖𝐑𝐎́𝐂𝐄 𝐃𝐎 𝐂𝐈𝐄𝐁𝐈𝐄... ;; 𝗺𝗲𝗹𝗮𝗻𝗶𝗲 𝗯𝗹𝗶𝗻
Fanfiction❝ - 𝗦ł𝘂𝗰𝗵𝗮𝗷! 𝗢𝗻𝗶 𝗺𝗼́𝘄𝗶𝗮̨, 𝘇̇𝗲 𝗧𝘆 𝗻𝗶𝗲 𝘇̇𝘆𝗷𝗲𝘀𝘇, 𝗰𝘇𝗮𝗶𝘀𝘇? 𝗧𝘆 𝗻𝗶𝗲 𝘇̇𝘆𝗷𝗲𝘀𝘇 - 𝘇𝗮𝘀́𝗺𝗶𝗮ł𝗮𝗺 𝘀𝗶𝗲̨ 𝗻𝗲𝗿𝘄𝗼𝘄𝗼. - 𝗠𝗲𝗹𝗮𝗻𝗶𝗲... 𝗢𝗻𝗶 𝗺𝗼́𝘄𝗶𝗮̨ 𝗽𝗿𝗮𝘄𝗱𝗲̨ - 𝗼𝗱𝗽𝗼𝘄𝗶𝗲𝗱𝘇𝗶𝗮ł 𝗺𝗶, 𝗮 𝗺...