1. 18 urodziny

3.2K 20 4
                                    

Pieluchy noszę od zawsze. Jak byłem mały ciągle się moczyłem, więc chodziłem cały czas po lekarzach, jednak skończyło się na tym, że mnie nie wyleczyli i po prostu muszę cały czas chodzić w pampersach.
Zawsze chodziłem do prywatnych szkół i akurat tak się złożyło, że nigdy nie byłem jedyną osobą w klasie w pieluchach. Dzięki temu nie jest to dla mnie jakiś wstydliwy temat, ale zawsze starałem się te pieluchy jednak ukryć po za szkołami.
W moje 18 urodziny, gdy chodziłem jeszcze do liceum postanowiłem, że spróbuje jeszcze raz. Kilka dni po 18 umówiłem się do pierwszego lekarza i przeszedłem cały ten proces ponownie. Miałem wykonywanych mnóstwo badań, ale koniec końców skończyło się na tym samym - muszę dalej chodzić w pieluchach. No cóż, tak bywa. Zawsze warto było spróbować...
Noszenie pieluch ma też dobre strony. Nigdy nie musiałem się martwić o toaletę - po prostu leciało sobie ze mnie tak jak chciało. Kilka razy dzięki pampersom udało mi się uniknąć większych wpadek również, jednak zazwyczaj pieluchy służą mi tylko ze względu na nietrzymanie moczu. (W następnych rozdziałach opowiem trochę o moich wpadkach)
Obecnie jestem na 1 roku studiów i póki co nikt nie wie o moim problemie. Tutaj mogą się ze mnie śmiać czy coś, wiec póki nikt nie wie jest dobrze.

W pieluchach od zawszeOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz