To nie będzie kolejny rozdział, a odpowiedź na często zadawane mi pytanie.
A więc jak jeszcze byłem młodszy do 15/16 roku życia nosiłem abena junior na dzień i na noc. W zupełności mi to wystarczało jednak często zdarzały się wycieki.
Obecnie na dzień noszę różne pieluchy w zależności od okazji. Jak jestem na uczelni i muszę jakoś wyglądać (czyli nie mogę być ubrany w luźne ubrania) to noszę Seni Active Plus. Są one mniej chłonne niż normalnie zapinane pieluchy, ale na uczelni mam częstą możliwość przebierania się na np. przerwach. Idąc gdzieś na miasto, gdy mogę ubrać luźniejsze spodnie, zakładam Super Seni Plus lub Trio (zależy co aktualnie mam w szafce na pieluchy) lub ostatnio odkryta przeze mnie Tena Proskin Plus. Kiedyś nienawidziłem tej firmy, ale najwidoczniej jakiś czas temu wprowadzili nową linię pieluch i obecnie jestem ich fanem. To właśnie w nich cały czas czuję się sucho, bardzo dobrze dopasowują się do ciała i jeszcze nigdy nie zdarzyło mi się, żeby coś wyciekło. Czasem zakładam jeszcze wersje Maxi, ale to w zależności od tego co kupię w aptece.
Jeżeli natomiast gdzieś wyjeżdżam i wiem, że podróż zajmie kilka godzin to zakładam Super Seni Quatro lub aben form 4. Są one strasznie grube, więc naprawdę trzeba się postarać, żeby je ukryć, ale za to są najbardziej chłonne i wiem, że mam spokój na dłuższy czas.
Super Seni Quatro ubieram także, gdy wychodzę wieczorami ze znajomymi nad Wisłę lub gdzieś do barów. Ubieram wtedy ciemne, luźne spodnie, więc nie muszę się martwić o moją grubą pieluchę. Dodatkowo wieczorny mrok sprawia, że ciężej jest ją zauważyć. Możecie powiedzieć, że to ryzykowne ubierać tak grubą pieluchę na spotkanie ze znajomymi, ale póki co nikt na nią nie zwrócił uwagi, a jeżeli głównym zamiarem spotkania jest picie piwa lub drinków to mogę być pewny, że w ciągu całego wyjścia dobre kilka razy się zmoczę.
Na noc zapewne ku waszemu zdziwieniu zakładam cienkie pieluchy, zazwyczaj najcieńsze z tych które nosze w dzień. To dlatego, że w nocy ostatnio bardzo rzadko zdarza mi się zmoczyć, a szczególnie latem w tych najgrubszym pieluchach w nocy jest ciepło. Nocne moczenie u mnie czasem występuje naprawdę często i w dużych ilościach, wtedy oczywiście noszę seni Quatro, ale tak jak pisałem wcześniej - ostatnie dwa miesiące to sporadyczne przypadki, więc korzystam z tego i ubieram cieńsze pieluchy.***
Jeżeli macie pytania - piszczcie śmiało!
CZYTASZ
W pieluchach od zawsze
Cerita PendekPamiętnik chłopaka, który przez chorobę zmuszony jest nosić pieluchy 24/7. Wszystkie historie są w 100% prawdziwe i wydarzyły się naprawdę. Zapraszam do czytania