KD| Anı

183 6 0
                                    

Beacon Hills, 2 years later

"Anne?" dedim bağırarak, Tanrı aşkına lütfen bir kere duy anne. Sonra habersiz çıkınca ben suçlu oluyorum, " Efendim Rachel?" dedi, rahatlamışcasına nefesimi verdim. " Ericayla buluşucam, eve geç gelirsem beni bekleme." dedim, annemden cevap gecikmedi. " Hayır, saat 7 de evde ol, ev için alışverişe çıkıcaz." dedi, Londra'dan yeni gelmiştik ve evde sadece ordan getirdiğimiz eşyalar vardı o yüzden alışverişe çıkıcaktık. " Tamam, evde olurum o saatte." dedim ve çantamı alıp evden çıktım.

Erica kaç haftadır telefona bakmıyordu, evine gidip neler olduğunu öğrenmem gerek. Her saniye arıyan arkadaşım 4 haftadır telefonlarıma çıkmıyor, içime kötü hisler doluşuyor ama ben paranoyak olduğumu düşünerek geçiştiriyorum. Erica'nın telefonu bozulmuştur bence, evin kapısına gelip kapıyı tıkladım. Erica tek yaşıyordu, annesi ve babası uzun zaman önce ayrıldı ve teyzesinin verdiği parayla ya da çalışarak geçiniyordu. Zor bir hayatı vardı ama mutluydu, tek arkadaşı bendim. Birbirimizin her şeyini bilirdik, bir kere bile küsmedik.

Karşı komşusu Karen Teyze bahçede ki çiçekleri suluyordu, bahçesine doğru yaklaştım. Yavaş yavaş kafasını kaldırdı ve beni görünce gülümsedi, " Hey Rachel! Nerelerdeydin? Özlettin kendini." dedi. Çantamın iplerini sıktım ve utangaç bir gülümseme sergiledim, " Taşındık Karen Teyze, Annemin tahliyesiyle geri döndük." dedim. Çiçekleri suluyarak kafasını salladı,  sulama bidonunu yere bırakıp bana döndü. " Hoşgeldin Rachel, Ericayı sormak için geldiysen son 4 haftadır onu hiç görmedim. Evinde ışıklar yanmıyor ve 2 gün önce bir adam geldi, onu sordu." dedi. Kaşlarımı çattım, Erica evine de mi gelmiyor ve bir adam onu sordu? Erica'nın sevgilisi mi var ve benim bilmediğim bir sevgilisi, derin bir nefes alıp boynumu kaşıdım." Ee Karen Teyze bana adamın görünüşünden biraz bahseder misin?" dedim, Karen Teyze gözlerini kıstı ve şakağına baskı uyguladı. Alt dudağımı dişleyerek onu izledim, yaşı ilerlemiş olsa da hafızası kuvvetliydi. Dudaklarını araladı, beklenti içinde baktım. " Uzun boylu, iri yarı yapılı, koyu kahverengi saçlı, yeşil gözlü, bir de sakallı genç bir adam." dedi, Erica görüşmeyeli erkek zevkin gelişmiş neyse kafamı salladım. " Teşekkür ederim Karen Teyze, görüşürüz." dedim, " Annenle babana selam söyle." bağırdı, baş parmağımı kaldırarak arkamı döndüm.

Konuşmanın sonucu arkadaşım 4 haftadır kayıp ve sevgilisi Karen teyzeye Ericayı sormuş, Erica bir erkek ve kadının arkadaş olucağına inanmaz o yüzden net sevgilisi. Neyse birazcık kasabada geziyim şimdi eve girersem şüphelenir, Rachel ile Kasaba Turuna Hoşgeldiniz! 

🦢

Tur bitti, annem ve babamla birlikte eşya bakıyorduk. Yaklaşık 2 saattir buradayız ve ben kök saldım, birazdan insan bedenim bir ağaca dönüşücek. Annemin yanına yaklaştım, "Anne sence de fazla abartmadın mı? Malikane de yaşamıyoruz, sadece iki katlı bir ev." dedim. Annem kafasını bana çevirdi, öldürücekmiş gibi bakıyordu. Ne dedim ki ben şimdi?

" Rachel, hayatın boyunca görmediğin bütün işkence deneylerini üzerinde denememi istemiyorsan sus güzel kızım." dedi, gözlerim açıldı ve ağızıma fermuar çekme hareketi yapıp uzaklaştım. Psikopat karı bütün evi aldı hala bana kızıyor, babam tuvalet deliğine mi düştü nerde bu adam?

Babam 1 saat 29 dakika 18 saniyedir aramızda yok, babam beni terk mi etti yoksa annemle mi kaldım ben? Tanrım lütfen kafayı yemiş olayım, telefonumu çıkarıp babamın numarasına bastım. Kulağıma götürdüm, çağrı gönderildi ve aradığınız kişiye şuan da ulaşılamıyor.

Kelebeğin Doğuşu • Stiles Stilinski Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin