Ne demekti bu şimdi? Erica öldü ve cesedini morga götürdük, nasıl olabilir bu? Karen Teyze'nin alo demesiyle kendime geldim, " Karen Teyze emin misin? Erica geri dönmüş olamaz çünkü." dedim. " Kızım, ışıkları açık. Gelmiş işte." dedi, Işıkları açık? Işıkları açık! Odada beni can kulağıyla dinleyen topluluğa bir bakış atıp geri telefona döndüm. " Erica'yı ön bahçeden girerken gördün mü?" dedim. Karen teyzeden olumsuz bir yanıt aldım, endişe beni ele geçirince kadının yüzüne kapatıp çantamı aldım. Koşarak odadan çıktım, buna izin veremem.Erica'nın eşyalarını alıp delilleri yok ediceklerdi, buna müsaade etmem. Gücümü kullanarak Erica'nın evinin önüne gelmiştim. Saksı toprağında gömülü anahtarı çıkardım ama bir saniyeliğine duraksadım, ya bunlar birer bir oyunsa? Bana ulaşmak için yaptılarsa, gizli gizli girmem gerekiyordu. En azından kimin olduğunu anlayıp arkadaşımın özel eşyalarını alabilirdim. Telefonumun titreşimiyle cebimden çıkardım, ekrana baktığımda Derek yazıyordu. Meşgule atıp telefonu komple kapattım.
Şuanlık kendini sessize al Derek.
Etrafıma baktım, kimse yoktu. Gözlerimi kapatıp görünmezlik gücümü kullandım, arka bahçeye ilerlediğimde karşıma açık bir bahçe kapısı çıktı. İçeriye dikkatlice baktığımda tekli koltukta oturan gözlüklü bir adam gördüm. Bu adam kim? Yanında dev bir adam vardı, bu adam o gece bana saldıran adamdı. Yanında bir kadın vardı, o da o gece ki kadındı. Hepsi benim arkadaşımın evinde beni bekliyordu, bir ses çıkarıp dikkatlerini dağıtırsam işim kolaylaşırdı. Ön bahçeye doğru yürüdüm, çok saçma gelicek ama çocukken hep yapardım. Zile basıp kaçmak, dev adam kim bastı diye ararken aradan sıvışarak yukarı çıkıcam görünmez halimle.
Erica'nın özel eşyalarını sakladığı yeri açıp çantama atıcam ve evden kaçıcam, bunlarda oyuna gelmediğimi anlayıp sinirlenicekler. Bok gibi plan ama benden ne beklersiniz? Bir Nathan Drake değilim, ilk defa arkadaşımın eşyalarını çalıyorum.
Plan başlasın.
Yere bir değersiz bir şey bırakıp zile bastım, dev adam kapıyı açıp etrafa baktı ve yerde bıraktığım eşyayı gördü. İğrenç bir sırıtma ile eşyayı eline alırken aradan sıvışıp sessizce yukarı çıktım, heyecandan ter döküyorum. Erica'nın odasının kapısını yavaşça açıp kapattım, kimse yoktu. Demek ki amaç delil yok etmek değilmiş, Görünmez halimden çıkıp etrafı araştırmaya başladım. Benimle ve annesiyle olan fotoğraflarının hepsini çantaya indirdim, bütün eşyalarını almışken yerde ki değişiklik gözüme çarpmıştı. Biraz boşluklu duruyordu, parke'nin yanına yaklaşıp diz çöktüm.
Bunu açmak için bir kesici alete ihtiyacım var ama yanımda yoktu, gücümle açmak zorundaydım. Zihnimi parkeye odaklayarak elimi yavaşça yukarıya kaldırdım, parke yavaşça hareket ediyordu. Parke yerinden çıkarken merdivende bir gıcırtı sesi duymuştum.
Siktir.
Duydular mı?
Parke'nin içinde bir kilitli defter ve bir kutu vardı, üzgünüm erica almak zorundayım. Eğer almazsam başkaları alıcak, içerdeki de her şeyi alıp parkeyi yerine taktığımda odanın kapısı açıldı ve otomatikmen görünmez halime büründüm. İçeriye giren çıplak ayaklı kadındı, ses çıkarıp uzaklaştırmalıyım. Kapıyı tıklatıp geri çekildim, kadın arkasını dönüp kapıya baktı. Dışarıya çıkıp merdivenlerden ses yaptım, evde bulunan herkes noluyor dercesine hareket etmeye başladı. Odada yazdığım notu masaya koyup bahçe kapısından çıktım, kapattığım telefonumu geri açtığımda geri görünür halime dönmüştüm.
Erica'nın evinden baya uzaklaştım, bildirimler yağıyordu. Derekten 18 cevapsız arama, Scottan 8 cevapsız arama, Allison 21 cevapsız arama, Stiles 28 cevapsız arama. En çok mesaj Derekten vardı, dur merak ettim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kelebeğin Doğuşu • Stiles Stilinski
Science FictionRachel Morningstar, travmalar sonucu sebebiyle kendiyle olan savaşında sağ çıkmaya çalışan bir kızdır. Kardeşinin ölümünden sonra kendine gelemeyen Rachel, bir kardeşinin ölümüne sebep olur. Bu ölüm ona ağır gelmiş ve ailesi ile birlikte kasabayı te...