KD| Felaket

161 9 1
                                    


Okulun kapısından içeri girdim, 2 yıl sonra aynı yer ama farklı ben olarak okula girdim. Erica ile her sabah beraber girerdik bu kapıdan, şimdi o yok. O adamların elinde, benim peşimde olan adamların elinde. Onu özlüyorum, keşke ona her şeyi anlatsam. Bir gücüm var erica, insanları öldürücek güç onun yüzünden ordasın. Görünmez olabiliyorum, birine dokunduğum da hayatını öğreniyorum, bir vaka dosyasına dokunduğum da görüntüleri görüyorum, duvara dokunduğum da ya da gözlerimi kapattığım da uzağım da olan konuşmaları duyabiliyorum, bunun yüzünden ordasın Erica.

Arkadaşın yüzünden ordasın, herkes bu gücü ister ama ben istemiyorum. 12 yaşında öldürülen arkadaşımı kurtaramadım ama seni kurtarıcam Erica, şimdi derse girmem gerek. Dersim Edebiyat'tı, edebiyat sınıfını bulup içeri girdim. Siktir hoca içerdeymiş, kafa kalmadı ben de. Koridor da kimse yoktu çünkü salak Rachel, kapıyı kapatıp içeri girdim. Bu kadın bana çok tanıdık geliyor, aynı şekilde kadın da beni tanımıştı.

" Kapı çalmayı bilmeyen bir yeni öğrenci, ne güzel" dedi, bu kadına dalsam şuan atılır mıyım? Kaltak, neyse sakinim. " Üzgünüm Bayan Topuklu ayakkabı, kapı çalmayı bilmiyorum. Siz de giyinmeyi bilmiyorsunuz herhalde, ortak yön ne güzel?" dedim. Hoca'nın yüzünü morarmıştı, mecaz anlamda. Bozuntuya vermeyip gülümsedi, " Scarlett Rachel Morningstar, 17 yaşındasın ve Londra'dan buraya geldin. Zeki öğrenci bir öğrenciymişsin ama öğretmenlerden tarafından nefret edilen öğrencisin. Londra da okulun kamera sistemini hackeleyerek okul müdürünü okuldan attırmışsın." dedi. Gözlerim açılmıştı, wow kadın beni araştırmış. Etkilendim." Edediyat öğretmenim gizli bir hayranımmış vay, yalnız nefret edildiğim kadar seviliyordum. O attırma olayı arkadaşımı taciz ettiği içindi." dedim, gözlerini kısarak gülümsedi. "

"Yerine geçebilirsin Scarlett." dedi, ciddi bir yüz ifadesiyle baktım. Scarlett ismini sadece ona aitti ve herkesin kullanması sinirimi bozuyor. "Scarlett değil Rachel." dedim, eliyle sıraları göstererek " Yerine geç Scarlett." dedi, bu kadın aptal mı yoksa rol mu yapıyor? " Sağır mısınız yoksa rol mu yapıyorsunuz? Size Scarlett değil Rachel diyorum bana ısrarla Scarlett diyorsunuz, beyniniz de bir sorun varsa tanıdığım çok iyi beyin cerrahları var sizi oraya yönlendirebilirim ve yerime de geçmiyorum, bu kadar saygısız bir kadının dersini almak yerine Londra da ki edebiyat hocamdan ders alırım daha iyi, verdiğim tavsiyeyi gözden geçirin. Çok öğrenciyle sorun yaşarsınız." dedim, kadın gözleri açılmış ağzı açık bana bakıyordu.

Ona yaptığım beyinsiz iması gururuna dokunmuş kıyamam, arkamı dönüp yürümeye başladım. Elimi yavaşça çevirdim, kız çığlık atmaya başladı. " Bayan Blake bilgisayarınız." dedi, sınıftan çıktım. Bu basit bir dersti, bir daha bana yanlış yaparsa yeni şeyler ve daha kötü şeyler başına gelir. Bir sonra ki derse girerim artık, bu kadına hiç güvenmiyorum.

🦢

Ders en sevdiğim matematikti, derse girdiğimden beri Stiles ve Scott tarafından izleniyorum ve gerçekten rahatsız oluyordum, kafamı çevirip ikisine baktım. " Siz ikiniz derdiniz ne?" dedim, stiles hocaya baktı sonra etrafa. " Neden sana Scarlett denilmesini istemiyorsun?" dedi, yutkunup gözlerinin içine baktım. " Bunun nedenini söylemek istemiyorum çünkü hala atlatabilmiş değilim." dedim, stiles ne kadar meraklı görünse de anlayışla karşılamıştı.

Ve zil çaldı, ders bitti.

Kitaplarımı çantama yerleştirip sınıftan çıktım, dolaplara doğru yürümeye başladım. Dolabımın şifresini girip kapağı açtım, kimya kitaplarını alıp çantama koydum. Dolabı kapattım, " Rachel?" diye bir ses duydum. Kafamı çevirdiğim de Allison ve Lydia ile karşılaştım, Lydia hiç değişmemişti görünüş olarak. Gözlerim açıldı, " Allison?" dedim, bana doğru yürüyüp sarıldı. Ellerimi sırtına yasladım, geri çekildi. " Seni görmek çok güzel ve seni görmeyeli güzelleşmişsin." dedi, burun kemiğimi kaşıyıp gülümsedim. " Sen de öyle." dedim.

Kelebeğin Doğuşu • Stiles Stilinski Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin