🦋Rachel'in Kolyesi🦋
Babamdan ve Büyükannemden ayrılmış ve karanlık sokaklarda tek başıma yürüyordum. Elimde telefonum sadece içimden dua ediyordum, önümde duran apartmana giriş yaptım ve teker teker merdivenleri çıkarken tanıdık sesler duymaya başladım. Anlaşılan hepsi buradaydı. Derek'in dairesine geldim, sürgülü kapıyı çektiğimde hepsinin bakışları kapıya döndü. Kapıyı kapatıp içeriye girdim, herkes buradaydı.
Ama bir tek Allison yoktu, sahi o nerdeydi? Sürü'nün toplandığı masaya doğru yürürken Derek; " Erica konusunda hangi iş senin geç gelmene sebebiyet verdi? Merak ediyorum açıkçası Morningstar" dedi. Gülümseyerek burun kemiğini kaşıdım, başımı kaldırarak soğuk bakışlarıyla benden cevap bekleyen gori- pardon Derek'e baktım.
Birazcık dalga geçsem fena olmazdı.
" Çok sıkıntılı bir gece geçirdim de ondan dolayı geciktim" çapkın bir ses tonuyla, gülmemek için yanak etimi ısırdım. Derek kaşlarını çatıp masaya yasladığı ellerini göğüsünün altında birleştirdi. Galiba ciddiye aldı, umarım bıraktığım 3 iq derek değişmiştir.
Bu godzilla neden bana böyle bakıyor?
" Erica'nın arkadaşı olduğun için garipsemiyorum ama baban nasıl izin verdi anlamış değilim" dedi, gözlerimi devirip güldüm. Yok, bu et yese balık yese bunun zeka seviyesi yükselmez. Annesi çekti dicem annesi zeki kadındı, Cora çok soğuktu. Bir keresinde oyuncağımı kırıp " sen çocuk musun" demişti. 9 yaşında bir çocuğa bu denir mi? Hale ailesi gerçekten garip bir aile.
Biz gayet normaliz.
Aynen hayatım, annen evde olduğun halde seni evden kaçtı sanıp ambulansı aramıştı.
Annem niye ambulansı aradı onu anlamış değilim
Bu olaya hala gülüyorum, " Derek, en son 2 sene önce seni en fazla 5 iq olarak bırakmıştım. Londradan gelirken birazcık olsun, zeka seviyen ilerler diye düşünmüştüm ama sen de epey gerileme görüyorum be. Şu kıyafetlerle sence nereye gitmiş olabilirim? Barda erkeklerle dans etmeye mi?" dedim, Keşke yapmasaydım. Kendimi tokatlıcam, Derek üstümü süzüp dediğim şeylerin gerçek olmadığını anlayıp olayı pekte umursamadı.
Ağızına sıçtığımın alfa kurdu.
Peter nerde? İki gözümün çiçeği, en çok o anlıyor beni ama yok. Lydia bile burdaysa Allison nerde? Derek, elinde kalemle ikimizi izleyen Stiles'a döndü. Devam etmesi için eliyle işaret verdi, Stiles konuşmaya devam etti. Plan Derek yumrukla duvarı kırıp Erica ve Boyd'u kurtarmakmış, nesin sen hulk mu?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kelebeğin Doğuşu • Stiles Stilinski
Ciencia FicciónRachel Morningstar, travmalar sonucu sebebiyle kendiyle olan savaşında sağ çıkmaya çalışan bir kızdır. Kardeşinin ölümünden sonra kendine gelemeyen Rachel, bir kardeşinin ölümüne sebep olur. Bu ölüm ona ağır gelmiş ve ailesi ile birlikte kasabayı te...