Allison ve Lydia yaşadığımız olaydan sonra Lydia'nın arabasını tamire götürmüş ardından evlerimize dağılmıştık, eve geldiğimde annem ve babama iyi geceler dileyip yatmıştım. Şuan tek başımaydım, Erica'nın yokluğu kalbime mızrak gibi saplanıyordu. Okulda dolabımın başında ders kitabı arıyordum, ararken elime bir defter geçmişti. Defteri o kadar sıkı tutmuştum ki kafamda sesler oluşmaya başladı, bu defter Maddie ile benimdi. Maddie ile orman yürüyüşünde sürekli bu defter ile birlikte giderdik, sesler ilk boğuk geliyordu sonrasında bir çığlık sesi ile gözlerime bir karanlık inmişti.
Maddie ile ben ikimizde 12 yaşındaydık, ormanda geziniyorduk. Maddie çiçekleri çok severdi o yüzden her gün çiçek toplamak için ormana gelirdi, elimde fotoğraf makinesi ile geziyordum. Maddie yanımda hoşuna giden her çiçeği topluyordu, bana sarılıp yüzüme baktı. " Scarlett hadi fotoğraf çekilelim, bu çiçeklerle!" dedi, ona gülümseyip fotoğraf makinesinin arka kamerasını bize doğru çevirdim. Poz verip tuşa bastım, fotoğraf alıp sallamaya başladım. Maddie yere oturup " Fotoğrafımı çek" dedi, fotoğraf makinesini ona doğrultup fotoğrafını çektim. Birkaç tane fotoğraf çektim, hepsini çantama koyup yolumuza devam ettik.
Bir yere oturup karşıda ki manzarayı seyretmeye başladım, " Scarlett büyüyünce ne olmak istiyorsun?" dedi, ona bakıp gözlerimi kıstım. " Annem gibi dedektif olmak istiyorum, peki sen Maddie?" dedim, Maddie vereceği cevabı biliyordum sadece sormak istemiştim. " Ben doktor olmak istiyorum" dedi, bu beklemediğim bir cevaptı. " Neden" diye sormuştum. " Ailem ancak o zaman benimle gururlanır." demişti, gözlerim dolmuştu. Cıvıl cıvıl bir kızdı Maddie ama aile sorunları vardı, ailesi baskıcıydı ve onun doktor olmasını istiyorlardı. Maddie'ye yaklaşıp ona sımsıkı sarıldım, arkadaşım bu temasımdan yararlanıp gözyaşlarını serbest bırakmıştı.
Geri çekilip gözyaşlarını sildim, arkamızdan gelen sesler ile Maddie korkuyla bana sarıldı. Bir sarışın kadın vardı, bana iğrenç bir yüz ifadesiyle baktı. Kadın bize doğru yaklaşıp maddie'yi benden kopardı, adamları beni tutmuştu. Kadın elinden bıçak çıkardı, maddie'ye doğru yürümeye başladı. " Merhaba Rachel, seninle hiç tanışmadık. Ben Kate Argent, senin ecelinim."dedi ve o yaptığı şey ile güçlü bir çığlık attım. Maddie'nin boğazını kesmişti, Maddie elleri ile akan kanı durdurmaya çalışarak yere düştü. Vücudum titriyordu, adamlar beni yere atmıştı. Maddie ile göz göze geldim, kanlı ellerini tutup gözlerinin içine baktım. Arkadaşımın cıvıl cıvıl parlayan gözlerini artık koca bir kaplamıştı, " Scarlett, seni seviyorum. Arkadaşım olduğun için teşekkür ederim, eğer ailem sana gelirse onlara istediğini de. Sen benim ailemsin, onlar değil." dedi ve Maddie'nin gözleri kapanmıştı. Hıçkırarak ağladım, göz pınarlarım isyan edene kadar ağladım. Sana bunu yapan o kadını öldürücem, Kate Argent sen değil ben senin ecelin olucam.
Gözlerim aydınlığa kavuşmuştu, sanki 10 yıldır uyuyor gibiydim. Defteri açıp fotoğraflara baktım, Maddie'ye bunu yapan kadın ölmüştü. Hem de Peter Hale tarafından.
Kate Argent.
Hiç bir zaman silinmedi hafızamdan bu isim, kabuslarımda hep. Allison'nın halasıydı, o halasının böyle olduğunu bilmiyordu. Maddie'nin cenazesinde yanıma gelmişti ve bana sarılmıştı, o ailesi gibi değildi. Defteri bir yere sıkıştırıp matematik kitabını aldım, dolabı kapatıp matematik sınıfına gittim. Saate baktım, adımlarım kesildi. O kadar şey görürken sadece 3 dakika mı geçmiş? Bu güç kafamı çok karıştırıyor, sınıfa girip boş bir yere oturdum. Orta sıra duvar kenarı, mükemmel yer seçimi.
Allison, Lydia, Stiles gelmişti, Scott tarih dersindeydi. Allison gülümseyerek kafasıyla selam verdi, Lydia yanıma oturup bana döndü. " Hey Rachel, seni aradım ama açmadın. Okula gelmeyeceğini düşünmüştüm." dedi. Kaşlarımı çatıp telefonumu çıkardım, son aramalara girdiğimde beni 4 kere aramıştı. Telefondan kafamı kaldırıp lydia'ya sıcak bir gülümseme sundum, " Çok üzgünüm, telefonu sessizde unutmuşum." dedim. Lydia sorun yok dercesine kafasını salladı, bir şey söylemek için dudakları aralandığında Bayan Walker sınıfa girmişti. Herkese kendince ayar çekip tahtaya soru yazmaya başlamıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kelebeğin Doğuşu • Stiles Stilinski
Science FictionRachel Morningstar, travmalar sonucu sebebiyle kendiyle olan savaşında sağ çıkmaya çalışan bir kızdır. Kardeşinin ölümünden sonra kendine gelemeyen Rachel, bir kardeşinin ölümüne sebep olur. Bu ölüm ona ağır gelmiş ve ailesi ile birlikte kasabayı te...