פרק 7-דייט

2.9K 90 32
                                    

TW⚠️:הרעבה עצמית/הטרדה מינית
לכל מי שעבר משהו שקשור לאזהרה אני מאוד מצטערת ואתם תמיד יכולים לשלוח לי הודעה!❤️
___________________________________
אבּי
חזרתי מהלימודים שמתישים הרבה יותר עכשיו בגלל ההכנה לבגרויות.
רציתי לאכול משהו כי אני גוועת ברעב אך בדיוק דילן שלח לי הודעה.

דילן סמית׳-אני מגיע אלייך בעוד שעה בדיוק,תיהיה מוכנה.

שיט.
רציתי כל כך לאכול עכשיו אבל אם דילן ייראה איך אני נראת אחרי שאני אוכלת הוא ייברח.

עליתי לחדרי והתקשרתי לאן.
״אן אני חייבת עזרה!״ אמרתי לטלפון.
״מה קרה?!״ שאלה אן מבעד לטלפון.
״בגלל השטויות שלך שאמרת לי להיות נועזת ליד דילן אני יוצאת איתו היום לפאקינג דייט!,ואני לא יודעת מה ללבוש איך להראו-״ אמרתי בלחץ אך אן קטעה את דבריי.
״קודם על,תרגעי,בזכותי את תקבלי חתן.
דבר שני,לכי להתקלח אני כבר אארגן לך בגדים,בעוד שתי דקות אני אצלך.״ היא אמרה,הרגיעה אותי.
״אוקיי,ביי.״
״ביי.״

לאחר שהתקלחתי שמתי את קרם הגוף האהוב עליי בניחוח וניל,כרכתי מסביב לגופי מגבת ויצאתי לחדרי.
שם חיכתה לי אן.
היא הביטה בי במבט תחמן עם גבות מורמות.
״תראו,תראו ׳אני בחיים לא אצא איתו אני לא סובלת אותו! אני מתעבת אותו׳,״ חיכתה אותי אן.
״אוי תשתקי.״ אמרתי לה לבשתי את האאוטפיט שהיא נתנה לי,עשיתי מחליק,שמתי עגילים,השפרצתי בכמות נדיבה של בושם והתאפרתי.
לבשתי שמלה שחורה צמודה עם גופיות ספגטי וג׳קט ג׳ינס.

״אוי אלוהים אם הוא לא יהיה בקטע שלך הוא הומו,הוא ואלקס אולי באמת יהיו ביחד בסוף

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

״אוי אלוהים אם הוא לא יהיה בקטע שלך הוא הומו,הוא ואלקס אולי באמת יהיו ביחד בסוף.״ היא צחקקה והצטרפתי לצחוקה.
״אני עדיין בהלם שנגעתי בו ככה והכל בגללך,אמרת לי להיות נועזת והנה אני בדייט עם דילן פאקינג סמית׳.״ אמרתי לה וטון קולי היה בלתי מאמין.
״טוב נו,לפחות הוא משלם לא?,תגמרי לו את האשראי.״ היא אמרה לי בקריצה וחיוך.
״לא נראה לי אני גם אוכל משהו אן..״ אמרתי לה בזמן שירדנו במדרגות.
״אבּי,אני לא צוחקת חשבתי שעברנו את זה.״ היא אמרה לי ברצינות.
״עברתי את זה אבל..פשוט היום אני אוכל קצת פחות בסדר?,אני מבטיחה שאני אוכל.״ אמרתי לה וחיבקתי אותה.
צלצול הטלפון קטע את חיבוקנו.

אהבת נעוריםWhere stories live. Discover now