פרק 24-״שום דבר לא נגמר-״

2.6K 94 46
                                    

דילן
״זה..נגמר.״ אבּי אמרה והצביעה על שנינו. נגמר? מה לעזאזל...הרגשות שלי כל כך מסובכים עכשיו,בחיים שלי לא הרגשתי נבגד כל כך,פגוע כל כך. הבטתי בה המום. הדבר האחרון שחשבתי שהיא תגיד זה להיפרד או לקחת הפסקה,אנחנו כבר כמה חודשים ביחד והיא נפרדת ממני כי היא ראתה אותי מדבר עם קלואי? אני ניסיתי להגן עליה,אני מרגיש שאני צריך להגן עליה. היא שלי ושום דבר לא יגרום לי לשחרר אותה. ״רגע,רגע..״ אמרתי לה מרים את ידי בכדי לעצור אותה. ״מה?..״ היא אמרה בעצב. ״את נפרדת ממני בגלל שדיברתי עם קלואי?״ הדגשתי את המילה והיה נראה כאילו היא חושבת על זה. ״את נפרדת ממני כי את לא אוהבת אותי?״ שאלתי אותה. היא הנידה את ראשה במהירות בשלילה. יופי,כי אני לא חושב שבחיים אני אפסיק לאהוב אותה.
״אבּי, את יודעת כמה פעמים אני רואה אותך מדברת עם בנים ואני רוצה לפרק אותם אבל לא..את נפרדת ממני כי דיברתי עם מישהי..וואו.״ אמרתי בהלם. כעס השתלט עליי. ״זו לא סתם מישהי!,הייתם מזדיינים,אני לא הזדיינתי עם אף אחד!״ היא אמרה. ״אה כן,אז בגלל זה היית אמורה להיפרד ממני..עכשיו הכל ברור..״ אמרתי והנדתי את ראשי כאילו אני מבין. ״את בכלל יודעת מה אמרתי לקלואי?״ גיחכתי. ״לא..״ היא אמרה שוב. ״יופי,כי אני עכשיו עומד להגיד לך ואת תביני שעשית טעות,כי אני אוהב אותך. ואם את לא רוצה אותי יותר זה בסדר. אני אשחרר אותך..בנתיים.״ אמרתי לה והתקרבתי אלייה. הנחתי את אצבעי על הסנטר שלה והרמתי את פנייה אליי. ״הדבר היחידי שחשבתי עליו היה עלייך כשדיברתי איתה,אמרתי לה להתרחק ממך. להתרחק ממי שאני אוהב והיא רק זיון רחמים,לא את. אולי יצאתי חרא בתור גבר אבל היא יצאה חרא בתור בן אדם ולא אכפת לי המין שלה. כשמדובר בך אני משתגע אבּי..ולחשוב שאת נפרדת ממני עכשיו? זה פאקינג שובר לי את הלב. אמרתי לה והיא הביטה בי בעינייה הגדולות. ״ואת יודעת מה הכי משוגע?״ שאלתי אותה והתקדמתי אלייה עוד צעד. ״מה?..״ היא שאלה. ״חשבתי שאין לי לב,שאני בחיים לא אתאהב..עד שהכרתי אותך.״ אמרתי והצבעתי עלייה. היא השתנקה והלכה צעד אחורה ״אבל-״ קטעתי אותה ״אבל מה,אבּי? יש לך איזה בעיה איתי? עשיתי משהו?״ שאלתי בכנות. ״לא,אתה מושלם..לא עשית לי כלום זה רק ש..״ היא ניסתה להשלים את המשפט אבל לא היה לה באמת מה להגיד. ״אז מה הפאקינג בעיה? מה אכפת לך מה אנשים חושבים!״ אמרתי לה. ״ברור שאכפת לי מה אנשים חושבים! אתה רוצה להגיד לי שלא אכפת לך? אפילו לא קצת?״ היא שאלה וקירבה את האצבע שלה עם האגודל. ״לא! בגלל שאני לא שם זין! ואני עושה מה שבא לי מתי שבא לי כי אני רוצה לחיות!״ אמרתי לה ״טוב אז אני לא..לי זה קשה! לי אכפת!״ היא צעקה. ״את יודעת מה הבעיה שלך? הבעיה שלך שאכפת לך מה אנשים חושבים יותר מידי. לא אכפת לך מעצמך,רק מהתדמית שלך,שלנו. את סתם מסתבכת עם המחשבות שלך. תרגעי קצת,תהני,תחיי את החיים שלך כמו שאת רוצה פעם אחת לשם שינוי!״ התקרבתי אלייה שתבין. ״אני באמת לא מבין מה יש בתוך הראש היפה הזה שלך שלא קולט שכולן פאקינג מקנאות בך,שיש לך את היופי הכי טהור שיש. שאת באמת מדהימה,אבּי.״ אמרתי לה והנחתי את אצבעי על ראשה. היא נשכה את שפתיה,חושבת. הושטתי את ידי וליטפתי את הלחי הימנית שלה. היא הצטמררה והתרפקה לתוך ידי. ידי ירדה לאט לאט לכיוון צווארה,בעדינות,ברכות. ״דילן..״ אבּי אמרה באנחה. הורדתי את ידיי לאט לאט למטה,לפנים ברכיה והיא קפצה עליי כך שאחזתי בה שרגליה כרוכות סביבי. התקדמנו לכיוון המיטה ״רגע דילן..״ היא בעדינות ״שששש..״ אמרתי לה,שמתי את אצבעי על שפתייה ואט אט ירדתי עם האצבע לכל אורך גופה. היא זזה. מתחככת בי. ״פאק..״ לחשתי. תפסתי בגומי מכנסייה ופשטתי במהירות. היא הייתה כל כך רטובה לעזאזל. ״כל זה בשבילי?..״ שאלתי אותה בהתחקמות והיא רק מלמלה חרישית. ״אני מקווה מאוד שאת לא מחוברת לתחתון הזה-״ אמרתי לה וקרעתי את תחתוניה לשניים. היא הביטה בי בהלם ותשוקה עזה שטפה את עינייה. החדרתי שתי אצבעות לתוכה ״פאק את מוצפת.״ הנעתי את אצבעותיי בתוכה והקול היחידי שהיה בחדר זה האנחות של אבי והרטיבות שלה. הורדתי את ראשי לצווארה והחלקתי את לשוני על הנקודת תורפה שלה בזמן שאני מזיין אותה באצבעותיי.הטעם שלה ממכר. מצצתי את הנקודה בצווארה ובדקתי שהשארתי סימן. היא שייכת לי.
היא גנחה את שמי. אהבתי לשמוע את שמי יוצא מבין שפתייה הרכות. המשכתי להניע את אצבעותי והוספתי גם את אגודלי. צבטתי את הדגדגן שלה והמשכתי לנוע גם כשהיא גמרה על אצבעותיי. ״פאק,דילן,שיט.״ היא גנחה ומעל לה הרבה קללות שגמרה. הוצאתי את אצבעותיי מתוכה והבטתי בעינייה. ברגע שהיא הייתה מרוכזת בי הכנסתי את אצבעותיי עם הנוזל שלה לתוך פי ונישקתי אותה,חזק. היא פיסקה את שפתייה והחדירה את ידייה לתוך שיערי. הושטתי את ידי למאחורי ראשי ואחזתי בחולצה ופשטתי אותה. המשכתי לנשק אותה. אני מכור אלייה.
הורדתי את ראשי ומשכתי את פטמותיה מבעד לחולצה ״אהה!״ היא גנחה. הורדתי את חולצתה במהירות שיא ופתחתי את סוגר החזייה שלה. ליקקתי ומצצתי את פטמותיה הזקורות. נישקתי את דרכי למטה בנשיקות חמות. ״אני אוהב את זה.״ אמרתי לה וליקקתי את בטנה התחתונה. היא גנחה את שמי. אני באמת לא מבין מה יש לה. היא לא שמנה,היא לא רזה,היא פשוט מושלמת. הוצאתי חפיסת קונדום מהכיס שלי ופשטתי את מכנסיי ואת הבוקסר שלי. הבאתי לפיה של אבּי את הקונדום היא הביטה בי מעט בבלבול ואמרתי לה ״תפתחי את זה,״ היא הושיטה אצ ידה אך עצרתי אותה. ״-עם השיניים.״ אמרתי והבטתי בה,מחכה. היא פישקה את שפתייה,נעצה את שינייה בעטיפה ופתחה אותה. זה נראה לי המראה הכי סקסי שראיתי כל חיי. טרפתי את פיה בזמן שאני מלביש את הקונדום על הזין הזקור שלי. התמקמתי לפניי הכוס שלה והייתי כל כך קרוב לחדור לתוכה,אבל נשגע אותה קצת. כמו שהיא שיגעה את הלב שלי לפניי כמה רגעים. הכנסתי רק את הקצה. ״דילן..״ היא אמרה וניסתה להרים את יריכייה. ״מה?״ שאלתי בתמימות. מלטף את שדיה. ״אתה יודע מה..״ היא אמרה מתחככת בי. ״לא..את האמת שאני לא יודע.״ אמרתי והחדרתי רק את הקצה מעט. ״אהה,דילן,בבקשה.״ היא התחננה. אני אוהב לראות אותה ככה תחתיי,בשליטתי.
״מילים מדויקות,אבּי.״ אמרתי מתחקם. היא הביטה בי בנחישות וביטחון שלא ראיתי מעולם בעינייה. היא הושיטה את ידה,תפסה את השרשרת שלי ומשכה אותי קדימה,קרוב לשפתייה. ״תזיין אותי דילן,כמו שאתה אוהב אותי,תראה לי.״ פאק. חדרתי אלייה בשנייה שסיימה את המשפט,חזק.
״אההההה!!״ היא גנחה בצעקה שהרעידה כנראה את כל המלון. הנעתי את אגני קדימה ואחורה,רעשי חבטה עור בעור מילאו את החדר. ״פאק אבּי.״ אמרתי ותפסתי בישבן שלה וקירבתי אותה אליי יותר. בתנוחה הזאת חדרתי אלייה עמוק יותר. המשכתי לחדור אלייה בנחישות. היא כרכה את רגליה סביבי ונעמה את עקביה בישבן שלי.אני מרגיש את הכוס ההדוק והצר שלה עוטף אותי,מתכווץ כנגדי ואני דוחף מהר יותר. דחפתי עוד פעם אחת. ״אהההה!!״ היא צעקה כשגמרה על הזין שלי. הנעתי את מותניי עוד שלוש פעמים,דחפתי חזק. הרגשתי את זה מעקצץ בגבי. ״אההה,פאק!״ גמרתי בתוך הקונדום. גנחתי וקרסתי על אבּי,לא הנחתי את כל משקל גופי עלייה כי לא נראה לי היא הייתה שורדת,נשענתי את עצמי על ידיי.
התנשפנו מיוזעים. ״אני אוהב אותך,אבּי.אני רציני.״ אמרתי לה ונישקתי אותה. ״אני אוהבת אותך,דילן. ואני מצטערת על מה שאמרתי היום,הייתי כל כך מבולבלת ו-״ קטעתי אותה בנשיקה. ״זה בסדר,גם ככה לא הייתי משחרר אותך,את שלי.״ נישקתי את לחייה. ״נכון..״ היא אמרה מצטמררת. ״תגידי את זה.״ ציוויתי. היא הניחה את ידייה על לחיי וקירבה אותי אלייה,כדי שאביט בה. ״אני שלך דילן. רק שלך.״ היא אמרה ונישקה אותי.

——————————————————————
חג שמח לכולם!💕
מקווה שנהנתם מהפרק שתפו את מה שאתם חושבים זה עוזר לי לשפר את הכתיבה.🫶🏻

אהבת נעוריםWhere stories live. Discover now