מצטערת שלא העלתי די הרבה זמן פרק אז כפיצוי על זה קבלו פרק כפול,מקווה שתהנו🫶🏻
—————————————————————
אבי
אני מתעוררת מנשיקות על צווארי. אני מסתכלת על הרצפה ורואה את בגדינו מאתמול. אני מסמיקה ונזכרת במה שקרה אתמול. זה היה מדהים. אני מרגישה את איברי נרטב. ״בוקר טוב,״ אני נאנחת ומסתובבת אליו, אני מסתכלת על פניו היפיפיות, על עניו הירוקות המהפנטות ועל שערו החום בהיר שנופל על עניו, הוא כלכך יפה, אלוהים, אני נאנחת ומרימה את ידי ומסיטה את שערו, ״בוקר טוב,״ אני מחייכת.
הוא מחייך אליי ומתקרב להניח נשיקה על שפתיי אני קופצת לאחור מייד. פניו נראות מודאגות, ״מה קרה?״ הוא שואל. ״אני לא ציחצחתי שיניים עדיין!״ אני צורחת עליו. הוא נחנק מצחוקו, ״די!״ אני מכה את חזהו. הוא תופס מאחוריי גבי והופך אותנו ככה שהוא מעליי, ״מה- מה אתה עושה?״ אני שואלת מתנשפת. הוא לא עונה לשאלתי ומתחיל לנשק שוב את צווארי. אני גונחת, ״זה כל כך נעים..״ אני לא שמה לב למילים שיוצאים מפי. ״את יפהפייה.״ הוא מסניף את צווארי ויורד מטה לשדיי, אני מסתכלת עליו ורואה את פניו בין שדיי ומקבלת צמרמורת. פתאום, בלי שום אזהרה מוקדמת, הוא מלקק את הרווח בין שדיי. אני צועקת כל-כך חזק שאני חושבת שכולם במלון שמעו. אני תופסת את הכרית שלידי ומכסה איתה את פניי, שלא ישמעו אותי צורחת. הוא מניח את ידיו על פטמותי ולוחץ. אני גונחת, ומרגישה את איברי נוטף. הליקוק עולה לצווארי ואני מרגישה אותו קשה על ירכי. הוא אוהב את זה? פתאום אני מרגישה את הכרית מוסרת מפניי. ״בחיים, אבל בחיים אל תסתירי ממני את הפנים היפות שלך.״ הוא אמר בטון קודר. אני מסמיקה כל כך שאני חושבת שאני נראת כמו עגבנייה. אני מכסה את שדיי בשמיכה ומנסה לקום. טוב, מנסה.
הוא מושך אותי כך שאני יושבת עליו בפיסוק.
אני מרגישה אותו.
פאק, הוא כלכך גדול. אני לא מספיקה לחשוב שאתמול הדבר העצום הזה היה בתוכי. ״לאן את חושבת שאת הולכת?!״ הוא שואל ומסתכל עליי במבט מעוצבן. ״אני.. אמממ- אני הולכת לצחצח שיניים..?״ שאלתי בהיסוס. מבטו נרגע וכך גם הוא. ״אני בא איתך.״ הוא קבע. אני לא יכולה שיבוא איתי. ״לא אתה לא.״ אני אומרת במבט חודר. אני קמה במהירות לשירותים. כשאני נכנסת אני נועלת את הדלת ושומעת את דילן נאנח מאחור. אני פותחת את המגירה ומוציאה את הגלולות. התחלתי לקחת אתמול, פעם ראשונה לקחתי אתמול בבוקר. ״אבּי, תפתחי את הדלת.״ דילן אומר ודופק על הדלת. ״רק רגע!״ אני בולעת את הכדור ושותה מים. אני מתחילה לצחצח את שיניי ומחזירה את הגלולות למגירה. כשאני מסיימת אני שותפת את פי ופותחת לדילן את הדלת. ״מה עשית שם?״ הוא שואל בטון סקרן. ״אמממ כלום, ציחצחתי שיניים, לא רציתי שתראה אותי עושה את זה.״ אני מסיטה את מבטי ממנו ונושמת עמוק. אני לא טובה בלשקר, אבל עוד לא הגיע השיחה הזאת ולא ממש בא לי לנהל אותה עכשיו. אני יוצאת מהשירותים ומתקדמת למזוודות כדי להתלבש. אני שומעת את דילן בשירותים, ובנתיים מתחילה להתלבש. כשאני באה לשים את החולצה דילן יוצא מהשירותים ונראה קצת עצבני,אבל לא עליי, ״למה לא אמרת לי?״ הוא שואל. ״לא סיפרתי לך מה?״ ממש לא בא לי לנהל את השיחה הזאת עכשיו. הוא מראה לי את הגלולות שנמצאות בידיו. פאק. ״אני אמור לדעת.״ הוא אומר. אני מרגישה רע. אני מסתכלת על הגלולות ואז משפילה את ראשי. ״לא חשבתי שתרצה לדעת.״ אני עונה, מבטי עדיין מושפל.
״אל תשפילי את מבטך מולי.״ הוא הרים את ראשי אליו. הסתכלתי בעיניו כמהופנטת. הוא מדהים. ״אני אוהב אותך.״ הוא אמר ברגש. פתחתי את פי כדי להגיד לו גם אבל לפני שהספקתי הוא נישק את פי. הוא תפס בפלחי ישבני וכרכתי את רגליי סביבו בחוזקה. דילן סחב אותי למיטה והשכיב אותי שם בעדינות. התנשמתי בחוזקה והסתכלתי עליו מוריד את חולצתו. בשנייה שהחולצה ירדה מגופו שפתיו חזרו לשפתיי. הוא פתח את חזייתי במהירות האור. אפשר להוריד חזיה המהירות כזו? בשנייה הבאה לא הספקתי למצמץ ומכנסיי כבר היו על הרצפה, הייתי ערומה מלבד תחתוניי. דילן נישק את בטני נשיקה רכה, דמעות עלו בעיניי והסרתי את מבטי ממנו. ״היא יפייפה.״ אמר ברכות כזו שהלב שלי החסיר פעימה. ״את יפיפייה.״ הוא פשט את תחתוניי ועלה עליי במהירות. ברגע הבא דילן הסתכל בעיניי וחדר אליי בחוזקה. זעקתי וזרקתי את ראשי לאחור. הוא גנח וזה היה הצליל המדהים ביותר ששמעתי. הוא חדר אליי שוב ושוב וזה לא היה דומה לאתמול. אפילו לא טיפה. זה היה אגרסיבי וחזק. ואהבתי את זה, אלוהים, הוא ידע כמה אהבתי את זה. פתחתי את רגליי יותר והוא הכניס את ידו בין רגליי בזמן שהוא ממשיך לחדור אליי בחוזקה, ידו מצאה את הדגדגן שלי וצבטה אותו בחוזקה, גנחתי כל כך חזק שמיתרי הקול שלי כמעט נקרעו. ברגע הבא גמרתי חזק כפול עשר מפעם קודמת. דילן חדר אליי עוד פעם אחד וגמר, הרגשתי את הזרע שלו נשפך ממני. ״אני אוהבת אותך,״ אמרתי, מתנשפת. דילן נישק את מצחי ועצמתי את עיניי. ״גם אני אוהב אותך,״ הוא אמר כשפיו עדיין צמוד למצחי. ״אוהב אותך כל כך.״ הוא הסיר את שפתיו ממצחי והתחיל לנשק לי את הצוואר עד שהגיע לשדיי. ברגע שהפסיק לנשק אותי הוא בהה בשדיי. רגע לאחר מכן הוא מיקם את פניו בין שדיי ונשם עמוק. דמעות עלו בעיניי, אני אוהבת אותו בכל ליבי. הכנסתי את ידיי לשערו והשארתי אותו במקומו. הרגשתי שמשהו הרטיב את חזי, משכתי בשיערו כדי לראות את פניו. הזדעזעתי כשראיתי מבט מיוסר בפניו.״ מה קרה? אתה בסדר?״ שאלתי, מודאגת. אולי הוא לא נהנה? אולי אני לא טובה? זאת הייתה הפעם השנייה שלי, אני לא מנוסה כמוהו. ״זה לא היה טוב? אני מצטערת... א-״ באתי להמשיך את המשפט אבל הוא קטע אותי. ״זה היה מדהים אבי. כל מה שאני עושה איתך מדהים. את מדהימה.״ הוא אמר והביט עמוק לתוך עיניי. ״אז- אז מה קרה?״ שאלתי בהיסוס. ״אני כל כך מפחד לאבד אותך אבי. לא התכוונתי שזה יצא כזה אגרסיבי, אני אוהב אותך יותר מדי בשביל לשחרר אותך. ״ הוא אמר ויסור בעניו היפיפיות. ״אהבתי את זה דילן, זה היה מדהים, אתה לא תאבד אותי. אני לא אתן לך.״ אמרתי ומשכתי אותו אליי. באותו רגע קלטתי שהוא עדיין בתוכי. גנחתי. דילן חייך את חיוכו היהיר ודחף לבפנים. הפעם תפסתי תעוזה ודחפתי אותו בחזהו כדי לרכב עליו. דילן הופתע, אבל נתן לי לעשות כרצוני. הוא כבר היה בפנים, יצאתי ממנו לאט והשארתי רק את הקצה בפנים, דילן גנח וזרק את ראשו לאחור ואני ירדתי בחוזקה וחזרתי על התנועה,מצאתי את התנועה שגורמת לדגדגן שלי להשתפשף באיברו וחזרתי עליה, זה היה מענג כל כך, לא רציתי שזה יגמר. הסתכלתי על ראשו שעדיין היה זרוק לאחור וראיתי את העונג על פניו ועיניי עברו אל השידה. הסתכלתי על השעון וקפאתי. שיט, שיט, שיט! השעה 8:52! אנחנו חייבים להיות עם כולם בלובי ב9:00! קפאתי על דילן וראשו התרומם, הוא הסתכל עליי במבט מודאג ואני ירדתי ממנו במהירות רבה מדי ויללתי בחוזקה. דילן קפץ אליי והושיב אותי על המיטה. הוא השכיב אותי ככה שהישבן שלי היה בקצה המיטה, הוא פתח את רגליי והסתכל שם, הוא הרים את מבטו אליי, ״אני מצטער שהכאבתי לך.״ הוא אמר במבט עצוב. ״לא- דילן.. לא הכאבת לי, זה היה מדהים.״ אמרתי כשאני בוהה בעניו. ״אני כמה שניות חוזר.״ אמר, הסתובב והלך לשירותים, משאיר אותי מבולבלת. הוא חזר עם נייר רטוב בידו, רגליי עדיין היו פתוחות לרווחה והוא ירד על ברכיו מולי. הסתכלתי עליו מנקה לי את הדם מאיברי. נאנחתי, זה היה מרגיע כל כך. נזכרתי בסיבה שבגללה הפסקתי את הסקס המדהים והרכיבה עליו, וזינקתי. ״אבי, מה קורה?״ הוא שאל בבלבול. ״אנחנו מאחרים דילן!״ צעקתי עליו. ״שיט!״ הוא התחיל להתלבש ואני התחלתי ללבוש את חזייתי.
YOU ARE READING
אהבת נעורים
Romanceאבּי:)) מאז ומעולם תכננתי את חיי,תמיד הייתה לי רשימה מסודרת. השנה הרשימה הזאת הייתה מאוד פשוטה להתמקד בלימודים,לקבל מאיות ולהצליח בבגרויות. אך בשיעור אחד הכל התהפך. למה דווקא אני שובצתי ללמד את דילן סמית׳? הילד הרע והסטוציונר ולמה דווקא אני התאהבתי...