פרק 21-היקי

2.6K 88 37
                                    

דילן
אבי בורחת ממני ונכנסת לאוטובוס, אני בא ללכת אחריה אבל וויל עוצר אותי, ״איך היה הזיון? או יותר נכון, הזיונים?״ הוא שואל ״אוי תשתוק כבר,״ אמרתי לו וחבטתי בעורפו.
״נו אבל למה ככה?! אני צריך פרטים,קדימה.״ וויל מזרז אותי.
״הפריט היחידי שתקבל זה את הנעל שלי בפרצוף שלך.״ שמעתי אותו צוחק ואומר, ״אצה עוד תספר לי אל תדאג.״ כשהמשכתי לאוטובוס. ברגע שנכנסתי לאוטובוס התמלאתי כעס כשהבטתי באבי מדברת עם בחור שלא הכרתי. רציתי ללכת אליה אבל המורה אמרה ברמקולים של האוטובוס, ״תלמידים, שבו במקומותכם מייד.״ התיישבתי במושב הריק והקרוב אליי. הבטתי באבי צוחקת מדבריו של הבחור והתמלאתי רגש שלא הכרתי מעולם. איגרפתי את ידיי וכעס וקנאה גואים בי. אני שונא את הרגש הזה. קנאה. זה מציק. כל שאר הנסיעה הסתכלתי עליהם. אבי חייכה אליו ומשהו צבט לי בלב. רציתי שהיא תחייך אליי את החיוך המדהים שלה. רק אליי. ״הגענו, תצאו מהאוטובוס מסודר ותגיעו ל....״ המורה אמרה והסבירה לנו מה יהיה, לאיפה צריך להגיע, ואת התכנונים. הסתכלתי על אבי וראיתי שהיא מחבקת אותו. פאקינג מחבקת אותו. ברגע הבא קרה משהו שהרתיח לי את הדם. היא נופפה לו לפרידה וכשהיא הסתובבה הוא הפליק לה בתחת. בתחת שאני הפלקתי היום. בתחת ששייך לי. היא צחקקה והמשיכה ללכת. נמאס לי. הלכתי אליו במהירות, ותפסתי בווארו. ״מה, לעזאזל, אתה עשית?!״ באתי להביא לו אגרוף אבל אבי חיבקה את מותניי ומשכה אותי, ״דילן די!״ היא צעקה וניסתה למשוך אותי. אני לא אעשה את זה מולה. אני אטפל בזה אחר כך. שתקתי ואבי משכה את ידי. הלכנו לאיפה שכולם עמדו, אבי הקשיבה, אני לא, עטפתי את מותניה בידי והצמדתי את גבה לחזי. ישבנה התחכך בזין שלי. פאק! הורדתי את ידי ממותניה, והורדתי אותן אל יריכה. תפסתי ומחצתי אותך בידיי. הנחתי את ראשי על כתפה ועצמתי את עיניי. אבי הכניסה את ידייה בשיערי, נצמדתי אליה ועיניי עדין היו עצומות. ברגע הבא שפתחתי את עיניי אבי הניחה נשיקה על פניי, ״בוא אנחנו צריכים ללכת למוזיאון.״ היא חייכה אליי. חייכתי בחזרה. עזבתי את יריכייה והיא החזיקה את ידיי והתקדמה. היא הייתה כל כך יפה. היא הייתה בן אדם הכי יפה שראיתי. במהלך הסיור הייתי משועמם ולרוב הסתכלתי על אבי. חשבתי על מה שקרה עם הבחור ההוא, אני לא מפסיק לחשוב על זה, אני לא רוצה שאף אחד יגע בה מלבדי.
ברגע שיצאנו להפסקה תפסתי בידה של אבי ומשכתי אותה לשירותים. עמדתי מאחוריה והיא בהתה בעצמה במראה. מבטה עבר אליי ויצרנו קשר עין במראה. ״תסתכלי. תסתכלי מה אני עושה.״ היא מצמצה בחוסר הבנה. הורדתי את פי לצווארה ומצצתי, חזק, שבוודאות ישאיר סימן. נשכתי ליקקתי, ואבי כל הזמן זזה. ״דילן!״ גנחה והתכחכחה בי. היא זרקה את ראשה לאחור על כתפי, תפסתי אותה והכנסתי אותה לתא. פשטתי את מכנסייה, ״כן, בבקשה כן.״ התחננה. הזזתי הצידה את תחתוניה והכנסתי שתי אצבעות במהירות לתוכה. היא ניסתה להחניק את גניחותיה, פניה ירדו לצוארי, היא התנשמה ואמרה, ״תמשיך.״ הוצאתי את אצבעותיי כמעט עד הסוף והכנסתי בחזרה. אבי נשכה את כתפי חזק כל כך וגנחה לתוכה. קיפלתי את אצבעותיי בתוכה והגעתי לנקודת הג'י שלה. היא נשכה חזק יותר את כתפי וגנחתי. הכנסתי את עצבעותיי עמוק ועצרתי, אבי הרימה את מבטה, ״למה עצרת?״ שאלה. ״את תתני למישהו לגעת שוב במשהו ששלי?״ הנעתי קצת את אצבעותיי, היא גנחה אבל לא ענתה, ״מילים.״ אמרתי. ״לא, לא אתן למישהו לגעת במה ששלך.״ ענתה ובלעה את רוקה. ״ילדה טובה.״ הכנסתי עמוק יותר את אצבעותיי והיא עמדה על קצוות אצבעותיה, היא חזרה לכתפי והתחילה לנשוך אותה. זה ישאיר סימן. כמו מה שעשיתי לה בצוואר. את ידי השנייה הכנסתי לשערה ואמרתי, ״זה ישאיר סימן, אבל גם זה ישאיר סימן,״ נגעתי בצווארה, במקום שבו סימנתי אותה. ״אני אוהב את זה.״ אבי רכבה על אצבעותיי ועם האגודל לחצתי על הדגדגן שלה. היא נשכה חזק יותר את כתפי וגנחה. ״תגמרי,״ אמרתי. סובבתי את אצבעותיי וקיפלתי אותן בתוכה. אבי התהדקה סביב אצבעותי, היא כל כך הדוקה לעזאזל! היא התנשפה בחוזקה והוצאתי את אצבעותי ממנה. היא הרימה את מבטה אליי ואני הכנסתי את האצבעות לפי. גנחתי ברגע שהטעם שלה נגע בלשוני, אבי הסתכלה כמהופנטת. הוצאתי את האצבעות מפי והסתכלתי עליה. ״שבי, אני אנקה אותך.״ אבי ישבה על האסלה בהיסוס, פתחתי את רגליה, הורדתי את תחתוניה והסתכלתי על איברה. הוא היה נוצץ, מדהים. התקרבתי והסנפתי את הרטיבות שלה. ״פאק.״ הוצאתי את לשוני והתחלתי ללקק. אבי גנחה בחוזקה. ״זה מה שתקבלי בנתיים.״ אמרתי והחזרתי לה את תחתוניה, היא לא הייתה יציבה, חייכתי חיוך יהיר. ירדתי על ברכיי והלבשתי לה את המכנס. היא הייתה יפיפייה. מכל בחינה. משכתי אותה אליי ונישקתי את שערה הפרוע. ״אני אוהב אותך.״ אמרתי במלא רגש. ״גם אני אוהבת אותך. זה היה מדהים.״ היא אמרה ונשקה את שפתיי. באתי לנשק אותה בחזרה אבל לפני שהספקתי שמענו בנות כנסות לשירותים, אבי סתמה לי את הפה בידה. ״הוא רק מזיין אותה. הוא בחיים לא יתגבר עליי.״ מישהי אמרה, לא זיהיתי את קולה אבל לפי פרצופה של אבי אני מניח שהיא כן. ״כן, אני מסכימה, למרות שהיא לא ממש שווה, הבטן שלה מזעזעת, איך היא מסתובבת ככה?״ כולן פרצו בצחוק. ״אל תדאגי קלואי, הוא עוד יחזור על ארבע. אבי סתם זיון בשבילו, את הדבר האמיתי. היא סתם זונה.״  שיט! הסתובבתי לאבי, היא הייתה קפואה במקומה ודמעות זלגו מעינה. ידה ירדה לאט לאט מפי עד שלא נותר בינינו מגע. שמענו אותן יוצאות בציחקוקים, הושטתי את ידי אליה, ״אב-״ היא התרחקה והתקדמה אל דלת התא. הלכתי אחריה בשקט כשהיא יצאה מהתא ושתפה ידיים,  היא הרימה את מבטה למראה והסתכלה על ביטנה במשך כמה שניות ובמהירות השפילה את מבטה. ״אבי, את יודעת שזה לא נכון, נכון?״ שאלתי, אני כל כך כועס כרגע. היא הנהנה והתקדמה לצאת מהשירותים. תפסתי את ידה והיא נרתעה. זה כאב. פאק, זה כאב. ״אבי-״ אבי קטעה אותי. היא הסתובבה אליי והשפילה את מבטה. ״ניפגש אחר כך בסדר?״ אמרה כשיצאה מהחדר.

אבי
זה נכון. אני זונה. הבטן שלי פשוט מכוערת. התחבאתי ליד השירותים וברגע שדילן יצא משם נכנסתי לתא והתחלתי לבכות. שימשיכו בלעדיי. לא אכפת לי. למה נתתי לו לעשות אצ זה? אני זונה. אני זונה גדולה ורק זיון. זה מי שאני בשבילו. אני לא אוכל היום. אני בכל מקרה לא רעבה. אני שותפת את פניי ויוצאת מהשירותים. מבטי מושפל כל הדרך. מזל הגעתי בדיוק כשהשם שלי נשמע בהקראת שמות. ״פה.״ אמרתי בשקט, אבל מספיק כדי שישמעו. אני מרגישה את מבטו עליי. אבל מבטי עדיין מושפל. זה כואב. אני אוהבת אותו יותר מדי. לאחר הסיור עליתי לאוטובוס ואוליבר בא לשבת לצידי. ״היי.״ חייכתי חיוך קטן אליו וחיבקתי אותו. ״היי!״ הוא ענה. שקעתי כמה שניות בחיבוק הזה, והחלטתי לשאול אותו לגבי הבחור שהוא דיבר איתי עליו. ״מה עם ג׳ייסון? דיברת איתו? זה היה ממש מגעיל שאחרי ששכבתם הוא פשוט הלך. אתה לא צריך לדבר איתו.״ אמרתי בעצבנות. הוא נשף בתסכול. ״ לא, לא דיברתי איתו.״ הוא גילגל עיניים. ״אל תגלגל לי עיניים!״ אמרתי לו. הוא התקרב אליי וכפיצוי הוא נישק אותי על הלחי. ״תודה,״ הודתי לו בחיוך.
״ווהווו מה זה?!״ אוליבר צעק בלחישה והצביע על צווארי ״מה קרה?!״ שאלתי בפאניקה ״סימנו אותך חזק שם אה?״ הוא אמר וקרץ לי.
לקחתי את הטלפון שלי ונכנסתי למצלמות,התבוננתי בצווארי והלם הכה את פניי,אני לא יכולה להסתובב ככה!
היקי ענק היה לי בצוואר,אם קלואי תראה היא תגיד לכולם שבוודאות אנחנו רק סקס.
פאק לא.
דילן התקדם לכיווננו בכעס,על מה כבר יש לו לכעוס?
״אבי,אנחנו יכולים לדבר?״
———————————————————————-

אהבת נעוריםWhere stories live. Discover now