עברו יומיים מאז הדייט שלי ושל דילן.
ובכל היומיים האלה לא הפסקנו להגניב מבטים אחד אל השני.
הוא כתב לי הודעות כל בוקר וכל לילה.
הוא באמת מדהים.
אני לא יודעת מה אנחנו,זוג?
אין לי שום מושג מה קורה בנינו עכשיו.
אני אדבר איתו היום כדי לברר איתו את העיניינים.״את לא מבינה איזה חמוד אדם פתאום,הוא מביא לי מלא שוקולדים והוא לקח אותי לפיקניק אתמול! הוא כזה מקסים.״ אן אמרה לי בחולמנות כאשר היינו במסדרון הלוקרים.
שיט.
אדם המזדיין הזה.
עדיין לא סיפרתי לה,לא מצאתי את הזמן המתאים,אני חייבת לספר לה עכשיו.
״אן,אנחנו חייבות לדבר,זה בקשר לאדם.״ אמרתי לה אוחזת בידה וגוררת אותה לספסל.
״מה יש לך את?!,נדלקת על אדם?״ היא אמרה בציניות.
״לא איכס,אפילו לא בצחוק אן!,זה חשוב.״ אמרתי לה.
״אוקיי כולי אוזן.״ היא אמרה.
״אן..אני לא יודעת איך לספר לך את זה אבל אדם בוגד בך.
אני יודעת שאת בטח חושבת שאני אומרת סתם בכדי להפריד בניכם כי אני לא הכי מתלהבת ממנו אבל אני רצינית.
ראיתי אותו מתמזמז עם מישהי ביער שליד הבית שלי,ואפילו יש לי הוכחות,״אמרתי לה במהרה ופתחתי את הטלפון שלי והראתי לה את התמונה.
אן בהתה בתמונה המומה ״זה..זה לא אדם..אני בט..בטוחה.״ היא אמרה מגמגמת.
״זה לא יכול להיות אדם,הרי הוא אוהב אותי,נכון?״ היא הרימה את מבטה אליי ועיניים אדומות.
הבטתי בה במבט מיוסר.
״מה קורה בייב,״ אדם אמר וחיבק את אן,אן קמה ממקומה מזועזעת והביטה אל עבר אדם במבט לא מאמין.
אן
״אתה רציני?!,׳מה קורה בייב׳,״ חיקיתי את קולו מזועזעת.
״אן,את רוצה שאני אלך?״ אבּי שאלה אותי והניחה יד על כתפי.
״כן,אני אסתדר.״ אמרתי לה במבט רגוע והיא התקדמה לכיוון הכיתה.
״אתה לא חושב שזה כבר מוגזם?!,למה אתה ממשיך עם זה?!,בשביל לפגוע בי?!,מה עשיתי לך חתיכת מזדיין!״ צעקתי על אדם והכתי אותו בחזו עם ידיי.
״אתה בגדת בי!,בי!,חשבתי שאנחנו מאוהבים!,כנראה שטעיתי.
אתה אולי חושב שבלונדיניות מטומטמות אבל אתה טועה עם הבלונדינית הזאת!״ אמרתי והצבעתי עליי.
הוא הביט בי מבולבל.
שחקן מזדיין.
״אני לא יודע על מה את מדברת אן..-״ קטעתי את דבריו.
״באמת אדם?,להכחיש?,הכי נמוך שלך.״ אמרתי לו בטון מזלזל.
״תגידי מה יש לך את?!,מי הכניס לי את הזיון הזה למוח אה?!״ הוא שאל,הופך את האשמה עליי.
״אני ראיתי!,יש לי פאקינג הוכחות!,עם מי התמזמזת ביער לפני כמה ימים אה?,היא גם בלונדינית אבל טיפה נמוכה ממני,זה מה שאתה אוהב?!,לא רק שהיא נמוכה טכנית,היא נמוכה לרמה שלי.
אתה יכול להיות איתה,תהנו.״ אמרתי לו משלבת את ידיי,נראה מה הוא יגיד עכשיו.
״אן..בבקשה תתני לי להסביר,״ הוא התקרב והניח את כפות ידיו עלי לחיי.
העפתי את ידיו וסטרתי לו.
״כנראה לא הבנת מתוק שלי,זה נגמר.״ אמרתי בהתנשאות,לקחתי את התיק שלי והלכתי.דילן
עברו יומיים מאז הדייט שלי ושל אבּי.
ובכל היומיים האלה לא הפסקנו להגניב מבטים אחד אל השניה.
כתבתי לה הודעות כל בוקר וכל לילה.
היא באמת מדהימה.
אני לא יודע מה אנחנו,זוג?
אין לי שום מושג מה קורה בנינו עכשיו.
אני לא יכול להכנס לזוגיות,פשוט לא.״תתרכז מאוהבי.״ וויל אמר עם חיוך תחמן כאשר בהיתי בשק האיגרוף.
אני וויל מתאמנים לטורניר השנתי שחיכינו לו מאז כיתה ו׳.
טורניר ההתאבקות.
זה משחרר,זה כיף וגם מקבלים על זה כסף אז למה לא?
אם אנחנו ניקח את זה ברצינות אולי אחד מהסוכנים ייקח אותנו.
אני וויל עומדים אחד מול השני שחוצה בנינו שק איגרוף שבחדר הכושר אצלי בבית.
״אוי תשתוק.״ אמרתי והטחתי את אגרופי בשק האגרוף,וויל הצליח להתחמק לצד ימין לפני ששק האגרוף הטיח את פניו.
״ווהו כמעט פגעת בי,מסתבר שאתה לא יודע לכוון מיסטר ד-״ שק האגרוף פגע היישר לפרצוף של חברי הטוב ביותר וויל הטיפש.
״אאווו בשביל מה זה היה טוב?״ הוא שאל באומללות והחזיק את אפו.
״כדי שתסתום.״ אמרתי.
״אוווו אתה לא רוצה שאני אדבר על הבחורה שלך?,זאתי שאתה חופר עליה?,׳אבּי כזאת מדהימה,אבּי כזאת סקסית׳-״ הוא חיקה אותי והטחתי את אגרופי שוב על שק האגרוף אך הוא שוב התחמק.
הרמתי את גבותי.
והוא חייך ״כן,כן אתה יכול לכרוע ברך כאן המלך שלך וויל-״ קטעתי אותו שוב עם אגרוף לשק האגרוף.
״להתראות עולם.״ הוא אמר ועשה כאילו הוא מתעלף.
״קום,קום יא שחקן צריך להתאמן לטורניר.״״אחי שיחקנו אותה היום.״ וויל אמר כאשר שנינו מזיעים גומעים מהמים כמו חיות.
״כן אה,״ אמרתי בהתנשפות.
״קיבלת הודעה מאבּי הכוסית.״ וויל אמר ונחנקתי מדבריו.
״וויל,תסתום או שאני שוב אספר לאמא שלך שהשקת את העציצים שלה עם הזין שלך.״ אמרתי לו בשעשוע.
״היייייי!,זה היה פעם אחת,״ הוא אמר בהתגוננות.
הסתכלתי עליו במבט לא מאמין.
״טוב נו אז פעמיים!,היה לי צרכים!,נראה אותך מתאפק.״ הוא אמר בילדותיות.
״יכולת לעלות כמה מדרגות ולהשתין כמו בן אדם בשירותים אבל לאאא אתה תעשה בעציצים כי למה לעלות כמה מדרגות?!״ אמרתי לו וציחקקתי.
הוא הסתכל עליי המום וזייף מבט פגוע,הוא שם יד על ליבו ואמר ״העלבת אותי,פגעת ברגשותיי דילן סמית׳.״
נענתי את ראשי כלא מאמין על הטיפש הזה ופתחתי את הטלפון שלי על ההודעה של אבּי.
אישה עקשנית(אבּי)-אנחנו צריכים לדבר על מה אנחנו דילן,אני לא רוצה לפתח תקוות לשווא. חמישי בערב מתאים לך?
ברור שמתאים לי,תמיד מתאים לי לראות אותה אבל לדבר עכשיו על דברים רציניים? אין לי ראש לזה.
״מה אתה ככה מבולבל,מה היא כבר שלחה?״ וויל שאל אותי.
״היא רוצה שנדבר עלינו,מה אנחנו..אין לי ראש לזה עכשיו אחי.״ אמרתי לו מיואש.
״דילן אתה חייב לקחת את זה ברצינות,אף פעם לא ראיתי אותך ככה משתגע מבחורה ועוד אפילו לא שכבתם!,תדבר איתה,תראו לאן זה הולך,תיהיה קליל,יודע מה?,תביא את הטלפון שלך אני אשלח לה הודעה.״ הוא חטף את הטלפון שלי ושלח לה הודעה עוד לפני שיכולתי למצמץ.
״לא אחי!,מה אתה עושה!״ התקדמתי לכיוונו וראיתי מה הוא שלח.
״תיהיה קליל.״ הוא אמר לי עם קריצה והעביר לי את הטלפון בחזרה אל ידי.
אני-מתאים לי;)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
YOU ARE READING
אהבת נעורים
Romanceאבּי:)) מאז ומעולם תכננתי את חיי,תמיד הייתה לי רשימה מסודרת. השנה הרשימה הזאת הייתה מאוד פשוטה להתמקד בלימודים,לקבל מאיות ולהצליח בבגרויות. אך בשיעור אחד הכל התהפך. למה דווקא אני שובצתי ללמד את דילן סמית׳? הילד הרע והסטוציונר ולמה דווקא אני התאהבתי...