את השיר תפעילו כשיהיה כתוב כדי שתיכנסו לאווירה💗
—————————————————————-דילן
״הבנת? זה ממש פשוט,״ אבּי שאלה אותי ״כן השיפוע הוא 3 לא?״ עניתי לה היא חייכה בגאווה ״כן.״ היא אמרה ״אני חושבת שאתה מוכן לבחינה,נעשה עוד כמה תרגילים אבל לפני זה אני חייבת ללכת לשירותים.״ היא אמרה ויצאה מחדרה בריצה. גיחכתי לעצמי והמשכתי לפתור את הפרבולות והמשוואות. שתי דפיקות עצרו את מעשיי,הפנתי את ראשי לדלת חדרה של אבּי והופתעתי לראות את אמא של אבּי שם.
״היי,״ היא אמרה בחיוך ״אתם רוצים לשתות משהו?״ היא שאלה וחיפשה במבטה את אבּי ״היא הלכה לשירותים,״ אמרתי. ״ולא,תודה אבל שתינו מקודם.״ הודתי לה והיא נכנסה לחדר. ״אז מה,אתה באמת אוהב אותה?״ היא שאלה והתיישבה לידי. חייכתי חיוך קטן. עכשיו אני מבין איך אבּי ככה ישירה. ״כן מאוד.״ אמרתי בכנות ומבטה התרכך יותר כשהיא אמרה בצער ״אני מצטערת על מה שקרה לאימך,״
״תודה,״ אמרתי וכחכחתי בגרוני. מתי אבּי הספיקה לספר לאמא על מות אימי?.. ״אבא שלך התקשר וסיפר לי. אם אבּי תטוס איתך למקסיקו אני אמורה לדעת,לא?״ היא קטעה את מחשבותיי. הנהנתי בהבנה ״כן,ברור,״ אמרתי בהיסח דעת. שמעתי את אבּי מתקרבת והמשכנו לדבר על כמה שהיא מדהימה..ויפה..״אמא!״ צווחה אבּי בהפתעה מפתח דלת חדרה ״צאי.מפה.בבקשה.״ היא סיננה מבין שיניה בלחץ ומבוכה.
הילדה הביישנית שלי.״אוקיי,הנה אני יוצאת.״ אמא שלה אמרה בתבוסה ויצאה.
״סליחה על אמא שלי..״ אבּי אמרה והתקדמה לשבת איתי במיטה שלה. ״הכל בסדר,״ אמרתי בהינוף יד. ״לא,זה לא בסדר,זה כל כך מביך אלוהים!״ היא אמרה וכיסתה את פניה בכרית מבושה. אני מת על הילדה הזאת. גיחכתי וצחקתי לעצמי. ״על מה דיברתם בכלל?״ היא שאלה והתיישבה מולי. ״זה ביני לבינה.״ אמרתי בהתנשאות. היא פערה את פיה בהלם ושעשוע הופיע בעיניה היפות. היא לקחה את הכרית שהייתה לידה וזרקה לפרצופי,או לפחות היא ניסתה אבל תפסתי את הכרית באוויר,הושטתי את ידי וכרכתי את ידי סביב מותניה וקירבתי אותה אליי. היא השמיעה צווחה קטנה והתקרבה אליי יותר. הושטתי את ידי השנייה וכרכתי את ידי סביב עורפה. ליטפתי באגודלי מתחת לאוזנה ברכות. היא נאנחה בעונג והתקמרה לגופי. ״את יודעת על איזה פנטזיה חשבתי היום?״ שאלתי בקול צרוד. ״על מה?״ היא שאלה בעיניים עצומות והבל פיה צמוד לפי,היא פיסקה את שפתיה באנחה כשקירבתי אותה יותר. ״על אחת שכרעת מולי,ונתת לי את המציצה של החיים.״ אמרתי והבטתי בעיניה העצומות. בתוך שניות הרגישה במבטי ופקחה את עיניה. היא הביטה בי בתאווה,תשוקה. קירבתי את ראשה אליי כך שפתיה סנטימטר אחד מזוין משפתיי. ״אני אוהב אותך.״ לחשתי עם כל הכנות וכל האהבה שלי כלפיה. הצמדתי את שפתי לשפתיה באגרסיביות,גנחתי בתאווה כשטעמתי את טעם שפתיה המתוק על שפתיי. פיסקתי את שפתיה בעזרת לשוני והתנגשנו בפראות. היא גנחה לתוך פי וכרכה את זרועותיה סביב צווארי. היא זזה הצידה עם ראשה כך שהנשיקה התעמקה יותר. היא משכה בשיערי וגנחתי לתוך הנשיקה. פאקינג מושלמת. פתאום נזכרתי שדלת חדרה פתוחה ומישהו עלול להיכנס. ניתקתי את הנשיקה בייסור. הבטנו זה בזה והתנשפנו כאילו רצנו מרתון. אבּי העבירה יד בשיערה וסידרה אותו. ״כדאי שנמשיך ללמוד,״ היא אמרה כשנרגענו. ״כן,״ אמרתי וניסיתי להסתיר את חיוכי השבע רצון אבל זה לא הצליח כי גררתי גם את חיוכה של אבּי.
החיוך הכי יפה בעולם.הגיע הערב ואני,אבּי,וויל ואן קבענו ללכת למסיבה היום לפני המבחן הגדול במתמטיקה מחר. אבּי לבשה שמלה כחולה צמודה עם כתפיות שהדגישו את הקימורים האהובים עליי ואן לבשה את אותה השמלה בצבע אדום. ״וואו,״ וויל שרק ונישק את אן. אבּי התקרבה אליי ואמרתי ״וואו,את נראת..״ סרקתי רוצה במבטי ואל היה מילים בפי כדי לתאר. ״וואו.״ אמרתי שוב והיא הסמיקה. ״תודה,״ היא אמרה ונישקה אותי. אלוהים איך כבר התגעגעתי לשפתיים האלה. ״שניכנס?״ וויל שאל. ״כן יאללה.״ אמרתי ונכנסנו למסיבה.
***
(ה.כ.מוזמנות להפעיל את השיר🫶🏻)
ברגע שנכנסו שמענו כמה את השיר Les של Childish Gambino ואבּי צווחה מהתרגשות ״אומייגאד!! זה שיר כל כך טוב!״ היא אמרה ואן משכה אותה לרחבת הריקודים. אני יכול להבטיח לכם שכל מי שירקוד לשיר הזה פשוט יראה מושך פי עשרה. אני וויל התיישבנו על הבר. היום אני לא אשתה אלכוהול כי מחר המבחן הגדול שהאישה שלי עזרה לי להתכונן בשבילו. פשוט ישבתי ובהיתי בה,מהופנט. היא רקדה והזיזה את מותניה וידיה על גופה בחושניות ובכל הזמן הזה העיניים שלה היו עליי. היא חייכה אליי חיוך בהתגרות והסתובבה לאן. הן רקדו זו מול זו אבל בהיתי רק בה. היא הדבר הכי מושך,סקסי ויפה שקיים.״היי,דילן נכון?״ מישהי עם שיער שחור התקרבה אלינו. ״כן?ואת?״ שאלתי וריסנתי את עצמי לא לקלל אותה שהפריעה לי לראות את הדבר הקסום שרוקד שם מאחורה. ״היי,אממ..רציתי לשאול אם אתה תרצה לרקוד איתי?״ היא שאלה והחליקה את ידה על חזי. תפסתי בידה והעפתי אותה ממני. ״תסתובבי ותסתכלי שם על האישה עם השמלה הכחולה,את רואה שם?״ הצבעתי על האישה שלי והיא אמרה ״כן,כן למה?״ היא השתעלה וכמעט נחנקה מהמבט המצמית שאבּי שלחה לה. ״זאת האישה שלי,אז לא.״ אמרתי לה ובזה סיימתי את השיחה. זאת עם השיער השחור התעצבנה והתרחקה. אבּי התקרבה אליי וחייכה אליי חיוך מתוק. מה את מתכננת שדה קטנה? היא הזמינה מים קרים עם קרח מהבר ואמרה ״קצת חם לי,אני הולכת לשירותים בסדר?״ היא נישקה את לחיי במהירות והתרחקה. אבל במקום ללכת לשירותים היא הלכה לכיוון האישה עם השיער השחור. בשביל שלא תתפרץ עלייה התקדמתי מאחורה בשקט.
אבּי
התקדמתי בעצבים עם כוס המים הקרים והקרח מול הפרצוף של הזונה עם השיער השחור שדיברה עם דילן. ״היי,״ צעקתי מבעד למוזיקה ודפקתי עם אצבעי על כתפה. היא הסתובבה אליי במבט מבולבל ואז בהבנה וחייכה כאילו היא ניצחה.
ווהו חברה תרגעי המנצחת היחידה כאן זאת אני. ״היי,״ היא אמרה בחיוך מתוק צבוע ושילבה את יידה כך ששדיה כמעט יוצאים מהמקום. ״חם לך?״ שאלתי. ״את האמת שכן,מהחבר הסקסי שלך.״ היא אמרה בלי בושה. צחקקתי בציניות. ״מצחיק,כי בפעם האחרונה שבדקתי הוא חבר שלי,״ אמרתי והפכתי את כל תכולת הכוס הקרה על הפרצוף שלה. ״והגבר שלי. בפעם הבאה שאני אראה אותך רק מביטה לכיוונו זה יהיה יותר גרוע.״ אמרתי ושלחתי לה נשיקה באוויר. היא הביטה בי בהלם וברגע שהסתובבתי ראיתי את דילן עומד ומשלב את זרועותיו בחיוך מבסוט. ״הגבר שלך,אה?״ הוא אמר. התקדמתי ונישקתי אותו בבעלות. ״רק שלי.״ לחשתי לשפתיו.———————————————————
היייי מה חשבתם על הפרק?💗
חושבים שהסיפור נמרח? אם כן אשמח שתגיבו כי יש לי דרך לקצר אותו🫶🏻
מה אתם חושבים על אבּי? עברה שינוי? אשמח שתפרטו מה אתם חושבים על הדמויות בנתיים ומה אתם מצפים מהספר כי זה הסיפור הראשון שאני כותבתב וכל תגובה או דעה שלכם מעלה לי את המוטיבציה ומשפרת את הסיפור😊
YOU ARE READING
אהבת נעורים
Romanceאבּי:)) מאז ומעולם תכננתי את חיי,תמיד הייתה לי רשימה מסודרת. השנה הרשימה הזאת הייתה מאוד פשוטה להתמקד בלימודים,לקבל מאיות ולהצליח בבגרויות. אך בשיעור אחד הכל התהפך. למה דווקא אני שובצתי ללמד את דילן סמית׳? הילד הרע והסטוציונר ולמה דווקא אני התאהבתי...