אבּי
אני,דילן,אן וויל בדרך לבר.
אני יושבת ליד דילן שיד אחת שלו על יריכי והיד השנייה שלו על ההגה.
״הגענו! ואנחנו הולכים להשתכר היום!״ וויל צעק ויצא מהמכונית.
״הוא לא מספיק שיכור כבר עכשיו?״ אן שואלת בציניות ויוצאת מהמכונית גם כן.
אני מתכוונת לצאת מהמכונית אך דילן עוצר אותי.
״אני לא יודע מי יהיה שם בבר אבל בשנייה שאת מרגישה לא בנוח או שאת רוצה ללכת תגידי לי.״ הוא אמר ברצינות.
חייכתי אליו ונישקתי אותו בלחי ״תודה דילן,״.התיישבנו בכיסאות הבר בזמן שוויל פלירטט עם הברמנית ואן הסתכלה על הברמנית בזלזול.
אני בטוחה שמשהו קורה בניהם.
״אני לא מבינה מה הוא מוצא בה סתם פרחה עם פירסינג.״ אן אמרה בגלגול עיניים ולגמה את כל הכוסית אלכוהול בבת אחת.
״טוב אני הולכת לרקוד את מצטרפת אבּי?״ אן קמה מהכיסא ושאלה אותי.
״כן ברור.״ אמרתי והתקדמתי איתה לרחבת הריקודים.התחלנו לרקוד כמו משוגעות.
אני מנענעת את היריכיים שלי לצליל המוזיקה בעיניים עצומות וברגע שאני פותחת אותן מבטי ננעל על מבטו של דילן שיושב על כיסאות הבר.
הוא שולח אליי מבט מלא תשוקה,הוא קורץ לי ומצביע בידו שהוא הולך לכיוון השירותים.
הנהנתי לחיוב שיראה שראיתי והמשכתי לרקוד.
פתאום אני מרגישה שמישהו נצמד אליי מאחור שהוא ללא ספק לא דילן.
הוא מניח את ידיו על מותניי ואני ממהרת להוזיז את הידיים שלו מעליי אבל הוא חזק ממני ולא מוריד אותן.
הוא ממשיך לאחוז בי בחוזקה ברמה שזה מתחיל לכאוב ואני בטוחה שיהיה לי סימנים.
״תעזוב אותי!״ אני צורחת עליו.
״בואי נמשיך את הריקוד הקטן שלנו למעלה.״ הוא אמר והבל פיו בריח של אלכוהול וסמים.
״היי תעזוב אותה חתיכת זין!״ צועקת אן.
פתאום דילן מגיע ומחטיף אגרוף ישר לאמצע פרצופו של האיש ומטיח אותו על הרצפה.
״אני חושב שהיא אמרה לך לעזוב אותה.״ הוא אומר ומטיח בו אגרופים ובועט בו.
״אחי היא סקסית למה לי לא לגעת בה.״ האיש ממשיך לומר.
מאיפה האומץ לעזאזל?!
״אל פאקינג תדבר עליה או תסתכל עליה שוב בחיים שלך זה מובן?״ דילן אומר ומטיח בו עוד אגרוף באיזור צלעותיו.
״כ..כן,״ האיש אומר בקושי.
״לא שמעתי מספיק חזק,תתנצל.״ דילן אומר בקשיחות.
״אנ..אני מצט..ער.״ האיש אמר בקושי נשימה.
״יופי,עכשיו לך לבית זונות שבאת ממנו ואל תיגע בה או באף אחת אחרת בלי רשותה לעולם.״ הוא אמר ובעט בו פעם אחרונה.״את בסדר?״ דילן הסתובב אליי ושאל אותי.
״כן,קצת כואב אבל בסדר.״ אמרתי לו מנסה להרגיע אותו אך זה לא עובד.התיישבנו שוב על הבר ודילן נראה מתוסכל.
״מה יש?״ שאלתי את דילן והנחתי את ידי על יריכו.
״אני מצטער,״ הוא אמר.
מה?
״על מה אתה מצטער לא עשית כלום.״ אמרתי לו.
״וזו בדיוק הפאקינג בעיה,״ הוא אמר והרים את מבטו אליי.
״לא הייתי שם בזמן,אם הייתי שם הוא בכלל לא היה נוגע בך.״
״זו לא אשמתך דילן,זה אשמתו הוא זה שנגע בי ואתה באת ועזרת לי זה לא שלא באת.״ אמרתי לו בנסיון להרגיע אותו.
״כן אבל אם הייתי בא לפנ-״ הוא התחיל לומר בתסכול אך קטעתי אותו ונישקתי אותו נשיקה עדינה ועמוקה.
״זה לא בגללך,תשחרר הכל טוב.״ אמרתי לו לאחר שתהנתקנו.
הוא הביט בעיניי ואז על שפתיי ונישק אותי שוב,חזק ועמוק.
הוא ליקק את שפתיי בכדי שאפסק אותן וכך עשיתי.
הוא החדיר את לשונו לפי וגנחתי מרוב תשוקה.
הוא ירד לכיוון הצוואר שלי בנשיקות חמות.
״אתם במקום ציבורי,דוחים.״ אנחנו שומעים את וויל אומר וקוטע את הנשיקה שלנו.
נו באמת.
״את לא מבינה אבּי מצאתי לי איזה אחד חתיך להלילה.״ אמרה אן בשכרות מוחלטת ורצה לכיווני.
״אולי כדאי שתפסיקי עם השתייה את לא חושבת?״ אמרתי לה.
״כן בלונדי,ותורידי את השמלה הקצרה הזאת כי בשנייה מישהו יכול לחדור אלייך עם האצבעות.״ וויל אמר ובחן את אן.
מה לעזאזל קורה בניהם.
אן ירקה את השתייה שלה והשתנקה ממה שוויל אמר.
״אחד-לפי מה שאני רואה כרגע אתה גם בלונדיני אז אל תתנשא.
שניים-אתה לא מחליט מה אני אלבש.
ושלוש-היית מת להכניס את האצבעות שלך לתוכי.״ היא אמרה לו.
הם התבוננו אחד בשני,ממש קרב מבטים.
״שוב אן?,אין לי כוחות כואב לי ה-״ וויל ניסה להגיד אך אן הסמיקה והביטה בו במבט שאין טעם לוויכוח והוא השתתק.
אן משכה אותי לרחבת הריקודים מתוך מבוכה במהירות.״מה קורה ביניכם?״ שאלתי את אן בזמן שרקדנו.
״כלום..פשוט..״ היא התחילה להגיד והסתכלתי עליה במבט של ׳תמשיכי׳.
״פשוט כלום.״ היא אמרה כאשר מישהו בעל שיחק חום,גבוה ושרירי התקרב לכיווננו.
״רוצה לרקוד?״ אותו האיד שאל את אן ואן חייכה אליו.
״כמובן.״ אמרה והלכה לרקוד איתו.פתאום הרגשתי ממש צמאה.
התקדמתי לכיוון הבר ופתאום הרגשתי כתף דוחפת אותי.
״מה נסגר איתך,תסתכלי לאן את הולכת שמנה.״ האישה אמרה והתרחקה.
הסתובבתי לכיוונה והבנתי בדיוק מי זאת.
המלצרית שבגללה חזרתי להקיא.
חתיכת מזדיינת.
״תגידי מה את רוצה ממני לעזאזל לא עשיתי לך כלום!״ צעקתי עלייה.
היא הסתובבה אליי ואמרה לי ״ממך?כלום.מהחבר הסקסי שלך? המון.״
אני מביטה בה בהלם.
״שמעת מה אמרת? החבר הסקסי שלי. לכי תחפשי לך מישהו אחר לזיין חתיכת זונה.״
״אני לא מאמינה שהוא יוצא עם תחת שמן כמוך.״ היא אמרה בכעס.
״אל תדאגי,הוא אוהב את ׳התחת השמן׳ שלי.״ הפרחתי לה נשיקה באוויר בציניות והתקדמתי לכיוון השירותים.
חתיכת מטומטמת.
דמעות מטומטמות.
למה אני בוכה עכשיו לעזאזל.
חתיכת מזדיינת.
מי היא בכלל שתעיר על המשקל שלי? היא הייתה מתה להראות כמוני.
או ההפך?
אוי זין עליה.נכנסתי לתא השירותים והסתכלתי על עצמי במראה.
הוא יאהב אותך יותר כשתרדי במשקל.
ככה הוא לא יעזוב אותך.
כמו שכולם עוזבים אותך כי את חתיכת שמנה מכוערת.
אני מתעלמת מהקול שבראש שלי ושוטפת את פניי.!T.W!
אני מתקופפת על ברכיי מול האסלה ומכניסה שני אצבעות.
עמוק.
אני משתעלת אבל לא עוצרת.
עד שייצא ממני לפחות ארוחה אחת.
אני מרגישה את מיצי המרה עולים בגרוני,את המעיים שלי מתכווצות ומקיאה את תכולת בטני.
אני מרגישה ריקה יותר,חלשה יותר.
לאחר שאני מנקה את הראיות ושוופת את פניי ויידי שוב אני חוזרת לבר.״איפה היית?״ דילן שואל אותי וכורך את זרועו סביב כתפיי.
״בשירותים,״ עניתי ואן וויל התקרבו.
השיער שלהם היה פרוע.
אן שמה לב למבטי החוקר ומחליטה לעבור נושא.
״אבּיייי את חייבת לנסות לשתות אני מבטיחה לך שאת תהני!״ אן אמרה לקחה שוט,לגמה ממנו במהירות וצחקקה.
״היא לא נראת בחורה ששותה.״ מישהי עברה והכריזה.
מה קורה לטאקט של אנשים בעולמנו?
״את האמת..משקה אחד זה לא כזה נורא נכון?״ אני אומרת ומתבוננת בכולם ואן מהנהנת נחרצות.
״אפשר בבקשה אממ..״ אני מנסה לחשוב מה לקחת אבל את האמת,אני לא יודעת מה הסוגים של כל השיט הזה.
דילן מגחך ואומר ״היא תיקח קוקטייל מרגריטה,תודה.״ הברמן מהנהן ומכין את המשקה.
אן נוחרת בבוז ואומרת ״מרגריטה? מה אתה רציני יש בזה רק 3/4 אחוז אלכוהול.״
״זו הפעם הראשונה שלה אני לא רוצה שייקרה משהו שהיא תתחרט עליו.״ דילן אומר ומלטף את כתפי.
״בסדר,״ אן אמרה בגלגול עיניים.
״בבקשה.״ הברמן מגיש לי את הקוקטייל ואני מתכוונת לשלם אך דילן קוטע אותי.
״עשיתי את זה כבר.״ הוא אומר וקורץ לי.
אני מחייכת אליו ולוגמת מהמרגריטה.
אני מכווצת טיפה את פניי לנוחח הטעם החמוץ ולאלכוהול שזורם בגרוני,אבל זה לא מספיק.
״יש לך משהו יותר חזק?״ אני שואלת את הברמן.
״כמובן.״ הוא אומר.
״תביא לי את ההכי חזק שלך.״ אני אומרת בביטחון.
״אבּי את לא חייבת..זו הפעם הראשונה של-״ אני קוטעת אותו בנשיקה.
״הכל טוב.״ ואני מחייכת אליו.
הכל ממש לא טוב.
אני רוצה להשתכר כל כך חזק עד כדי כך שאני אשכח אפילו את שמי.
YOU ARE READING
אהבת נעורים
Lãng mạnאבּי:)) מאז ומעולם תכננתי את חיי,תמיד הייתה לי רשימה מסודרת. השנה הרשימה הזאת הייתה מאוד פשוטה להתמקד בלימודים,לקבל מאיות ולהצליח בבגרויות. אך בשיעור אחד הכל התהפך. למה דווקא אני שובצתי ללמד את דילן סמית׳? הילד הרע והסטוציונר ולמה דווקא אני התאהבתי...