Merhaba lar bu benim 3.kitabım çok düşündüm bir çok deneme yaptım sonuç olarak 3.kez yazmaya karar verdim.
İlk bölüm de olaya bodoslama dalmak istemedim."İlk bölüm sıka bilir ikinci bölüm den başlıya bilirsiniz :')"
İyi okumalar
Bir üniversite öğrencisi olup bir de köpek bakmak çoğu insan için zor olabilir;lakin ben karlosu bırakıp gelmek istememiş dim.Karlosu bırakmamak için küçük bir artı bir ev kiralamış dım;
Karlos yorganı bırakmamak da ısrar edince zar zor uyandım.Alarımın çalmasına hala on beş dakika vardı.Yatağın üzerine oturup her gün yaptığım gibi tüm hayatı sorguladım.Sürekli bir şeyler başarmaya çalışan her şeyi sorgulayan tipler den idim.
Kısa bir sorgulamanın ardın dan.Sonun da kendimi yatak dan atmayı başardım.Sabah kahvesi için su ısıtmak için ketıla biraz su koyduk dan sonra suyun kaynamasını beklerken karlosun mama kabının başın da kuyruğunu heycan ile bir sağa bir sola saladığını fark ettim.
-Evet karlos mamanı vermeyi unutuk.
Üst dolap lar dan birisine uzanarak karlos için bir miktar mama alıp mama kabına boşaltım.
-Al bakalım
Erken kalkmama rağmen kapatmayı untuğum alarım çalmaya başlamış dı. Sıcak suyu hızla bardak daki kahve ile buluşturdum.
Bardağı tezgaha bırakıp üzerime bir şeyler geçir dim.Bir kaç basit melodi mırıldanırken saçlarıma olduğu kadar şekil vermeye çalış dım.
Tezgahın üzerin deki soğumuş kahveyi alarak hızla içtim.
Anahtarlarımı ve çantamı aldık dan sonra son konturoleri yaptım.(Eksik bir şeyler olup olmadığını kontrol etmek.)
-Evet artık çıkmaya hazırım.
Karlosun başını hafifce okşadık dan sonra evden ayrıldım.
Kulaklığım dan çıkan hafif bir melodi ile metroya doğru ilerledim.Metroya ulaştığım da kalabalığa ayak uydurarak bindim bugün şanslı bir günüm de olduğumu düşünerek boş koltuklar dan birisine oturdum.
Çalışma kağıdığımı açarak Biyoloji nin son konusu olan anatomi yi bir kez daha tekrar ettim.
İşte beni ilgilendiren kısım buy du. Anatomi (insan, hayvan ve bitki ler arası bağların etkileşimini iceliyen bilim dalı)
En çok ilgimi çeken konu buy du.Bu anatomiyi seçmem den de beli oluyor du zaten.
İnemem gereken durağa geldiğim de kalabalığın arasında sıyrılarak metro dan ayrıl dım.Kısa bir süre yürüdük den sonra üniversiteye ulaşdım.
Merdivenleri ve koridorları da aşdık dan sonra kampüse ulaşdım.
🍀🍀🍀
Akademisyen(Üniversite de eğitim veren)kısa süre sonra geldi ve derse başladık yarım saatlik bir dersin ardın dan Anatomi ile ilgilenen akedenisyene sormam gereken sorular için ardın dan hız ile koridora ilerledim. Akadenisyenin adımları hızlı idi ona yetişmek biraz zorluyor du.-Merhaba bay Rudolf
-Merhaba Almenda
-Size anatomi ile ilgili bir kaç soru ilete bilirmiyim?
-Elbete
-Bay Rudolf Hayvan ve İnsan hücrelerini birleştirerek insan hücresi oluştura bilir miyiz?
-Almenda bu soruyu sorduğuna göre "İnsan genom" projesini biliyor olmalısın.Ve asırlar dan beri insanların maymun dan yani bir hayvan dan geldiğine inanılır.
Sözünü burada bitirdi lakin ben hala tam olarak cevap alamamış dım.
Bay Rudolf yani insan ve hayvan hücresini birleştire bilirsek yeni bir insan hücresi oluştura bilirmiyiz?
Almenda bu konuyu yarın laboratuvar da detaylıca konuşalım
-Tamam bay Rudolf iyi günler dilerim.
Kampüs de bıraktığım eşyağıları mı da alarak Üniversite den ayrıldım. Kulaklıklarımı takarak Metroya doğru ilerledim.
Telefonum da gelen bir kaç Twtter bildirimi konturol ederken yarın 19Mayıs gençlik bayramı olduğunu hatırladım telaş dan tamamen unutmuş dum.
Yarın sokaklar,cadeler şenlik heycanı ile dolacak dır muhtemelen.
Kulaklıklarım dan tüm ruhuma işliyen melodiyi dinliyerek eve kadar gittim.
🍀🍀🍀Karlos yatağına çekilmiş huzurlu bir uykuya dalmış dı.
Benim de ihtiyacım olan şey buydu işte.
Üzerimdekileri çıkarmaya ihtiyaç duymadan kendimi yatağın kolarına bırakdım.-Oy vermeyi,yorum yapmayı unutmayın
Sonraki bölüm de görüşürüzVote için dm
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Son Kod Karlos
Science FictionBen Almenda hayatım da ki tek varlığım Karlos adını verdiğim köpeğim. Bir üniversite de anotomi bilim dalı ile ilgilenmek de yim. Düzensinz olarak yağmaya başlayan asit yağmurların dan dolayı insanlar birer birer ölmeye başladı. Hayvanlar bu asit ya...