2-Asit yağmurları🍀

98 36 40
                                    

Bugün derslerimiz geç başlıyacağın dan yüksek bir ses ile çalan alarmı kapatıp tekrar uykuya daldım.

🍀🍀🍀
Kısa bir süre sonra derin bir uykudan uyanarak rutin işleri yaptım.
Pervaza yaslanarak pencere den dışarıyı seyrettim.Günün erken saatleri olmasına rağmen insanlar şimdiden sokaklara dökülmüşler di.
Kitaplığı mı karıştırarak yarı da bıraktığım kitabı alarak sayfaları arasın da gezinmeye devam ettim.
🍀🍀🍀
Saati konturol etiğim de öğle vaktine yaklaştığını anladım.
Şimdi sokaklar daha kalabalık dı ya da şimdilik.
Karlosu dışarı çıkarmam gerekiyor du fakat bu gün diğer tüm günler den farklı olarak dışarı çıkmak istemiyor du ve huzursuz du.
Tüm bunların dışarı dan gelen şenlik seslerin den dolayı olduğunu düşündüm.

🍀🍀🍀
Karlosun tasmasını takarak kapıya doğru ilerledim karlos dışarıya adım bile atmak istemiyor du.
Binanın büyük demir kapısını ufak bir güçle açarken,
Güneşli hava da bir den şimşek çaktı,yağmur yağmaya başladı.
Bu beni oldukca şaşırtmaya yetmiş ti.
🍀🍀🍀
Yağmur dan dolayı tekrar eve dönmüş dük.
Daha karlosun tasmasını bile çıkarama dan dışarı dan feryat sesleri gelmeye başladı.
Hızla tasmayı çıkararak pervaza koştum.
İnsanlar yerde can çekişiyor gibi bir hal almış dı,herkes bir o tarafa bir bu tarafa koşturup duruyor du.
Az önce güneşli olan hava ya şimdi ne olmuş du?
Yağmur bardaktan boşalırcasına yağıyor,şimşekler düzensizce çakıyor du.

🍀🍀🍀
Aradan bir süre geçti geri de kalan tek şey ufak bir insan topluluğu,ölü bedenler ve haber büyütenleri idi.
Soğuk kanlılığımı korumaya çalışarak haber büyütenlerin den birisini açarak dinleme başladım.

"Sadece ülkemizi değil tüm dünyayı etkiliyen asit yağmurları nedeni ile bir çok vatandaşımız hayatını kaybeti. Profosörlerimizin uyarısı asit yağmurları durana kadar evleriniz den ayrılmamanız."

🍀🍀🍀
Asit yağmuru saatler sonra dinmiş di nihayet.
Yağmur diner dinmez tüm sağlık ekipleri,insanlar yağmur da kalan insanlara yardım etmek için sokaklara döküldü.
Fakat yağmurla temas eden tüm insanlar da yere yığıldı.Bir süre sonra da hareketsiz kaldı.
Artık daha çok insan hayatını kaybetmiş di.

🍀🍀🍀
Yağmurla temas eden herkesin öldüğünü anlayınca evdeki su alabilecek her yeri kapattım.
🍀🍀🍀(Aradan haftalar geçer)

Arkadan haftalar geçmiş di artık dolapta kalan yiyecekler ne bana ne de karlosa yetiyor du.
Sokağa çıkıp bir seyler alma vaktiydi şimdi.
Yağmur dan korunmak için üzerime bir kaç sey geçirdim.
Karlosu evde bırakıp derin bir nefes aldıktan sonra yağmur damlalarına değmeden arabaya bindim.
Bulabileceğim en yakın markete gittim.

🍀🍀🍀

Yolda dikkatimi çeken tek şey hayvanların yağmur damlaları arasın da rahatça geziniyor olmalarıydı.
Acaba hayvanları yağmura karşı dirençli yapan bağışıklık sistemlerini kullanarak insanları da yağmura karşı direnç kazandıra bilirmiyim?

🍀🍀🍀
Tüm bu düşüncelere dalmış ken arabayı marketler den birisinin vitrin camına vurdum.
Arabanın sarsılması ile düşüncelerim den Nihat sıyrıldım.
-Lanet olsun çatıya birikmiş yağmur damlaları hızla arabanın kırılan camından içeriye girmeye başladı.
Üzerimdekiler beni tam anlamı ile korumasada bir kaç yağmur birikintisinden kurtulmamı sağlamış dı.
Hızla kendimi kırılan vitirin den içeri attım.
Önce telaşlansam da
Sonra soğuk kanlılığımı koruyarak reyonlar arasın da gezinerek kalan bir kaç konserve yi çantama tıka basa doldurdum.
Son olarak karlosa bir köpek maması alarak ayrılacak dım ki arkamda bir sülüet belirdi.
Korkuyla hızla arkamı döndüm.
Yağmur dan sonra kalan bir kaç insan dan birisiydi.

-Merhaba

Yağmura göre o da fazla soğuk kanlı ve arkaşcanlısı yaklaştı.

-Me-merhaba

Cevap verirken bile korkudan elimdeki çantaya sımsıkı sarıldım.

-Vitrine çarpan araç seninmiydi?

-Evet malesef

Bir yandan karşımdaki adamı süzerken diğer yandan cevap veriyor dum.

-Araban ile evine dönebileceğe benzemiyor sun çünkü araban pert durum da tabi malum yağmur.

O tüm bunları söylerken ben onu baştan aşağıya süzmekle yetinimiş dim.

-Seni evine bıraka bilirim lakin bir şartım var.

-Nedir o?

Elini ensesine götürmüş saçlarını karıştırırken sonun da biraz çekinerek cevap verdi.

-Seni eve bırakmam karşılığın da bir süreliğine evinde kala bilirmiyim.

Ne cevap vereceğimi bilemedim.
Ben suskun kalınca o da cevabı hayır olarak kabul edip arabasına doğru ilerleme başladı.
Aslında tüm bunları düşününce teklifini kabul etmek zorundaydım.

-Şey teklifini kabul ediyorum.

Reyon dan köpek mamasını alıp hızla yanına ulaştım. İkimiz de dikatlice arabaya bindik.
Yol boyunca ikimizin de ağzını bıçak açmadı.

🍀🍀🍀
Merhaba arkadaşlar
Yorum yapmayı
Oy vermeyi ve son olarak paylaşmayı unutmayın.
Sonraki bölümler de görüşmek üzere

Son Kod KarlosHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin