"Anlıyorum dert etme alışıcaksın zamanla hemde her şeye"
Büyük cüsse(beden) si kanlar içinde yere serilmiş adamın bileklerinden tutarak mutfak dolaplarının ardına kadar sürükledi.
"Buraya bırakayım ki yolu kapatmasın"
Sürüklenen bedeni ardın dan kaz izleri bırakmış dı.
Umut bir kaç saniye sonra elin de Vileda ile tekrar döndü.
Vileda yı elime tutuşturdu."Kanları sil yoksa tüm üniversite senin kanlı ayak izin olur"
Bunu söylerken hafif den kıkırdamış dı.
Kendimi toparlamaya karar vermiş dim.
Elimi tersi ile istemsizce süzülen göz yaşlarımı bir tarafa savurdum.
Şuan onların bir önemi yok du."Anlat bakalım nasıl öldürdün?"
"Öldürdün" kelimesi sivri bir ok muş ca sına bedenimi delip geçti sanki.
"Birden beni tezgahın üzerine sererek beni boğmaya çalıştı"
"Bu kadar mı?"
Başımla onayladım bir yandan da vileda yı fayans zemine olabildiğine bastırarak kan izlerin den kurtulmak istiyordum.
"Tamam tamam kolay atlatırsın sonuçta sana saldırmış"
Mermer tezgaha yaslanmış ellerini karın boşluğunda birleştirmiş bana yaptığım şey normal miş gibi bir kaç şey mırıldanıyor du.
Kan izlerinin tamamen gittiğin den emin olduğum da vileda yı bir köşeye yasladım.
Yemek hanenin kapısına doğru ilerledi.
🍀🍀🍀
"Labaratuar'a şimdi asıl işimizi yapmanın zamanı"
Karlosun yerde kalan tasma'sını alarak hızlı adımlar ile Umut'a yetiştim.
Labaratuar'a ulaş'tığımız 'da denek hayvanlarının hala kafeslerin de olması açıkcası şaşırtmış dı.
Umut eline aldığı beyaz önlükler den birisni bana doğru ittirdi.
Şuan önlüğü giymenin pek bir önemi yoktu lakin Umut ile uğraşmak istememiş dim."Kulanıcağımız malzemeler nerede"
"Umut sanki kek tarifi istiyorsun.Dolap da hepsi"
Göz devirdi
"Bakıyorum da kendini toparlayın ca çenen de düşmüş."
"Her fırsata yüzüme vuracak san hiç devam etmiyelim"
Çevap vermeden dolardaki her şeyi üzerin de çalışacağımız alana bırakdı.
🍀🍀🍀Kafes den deney farelerin den birisni alarak hareket kısıtlayıcı sına yerleştirdim.
Elime aldığım 50ml tüp ile kanı aldım.
Yerin de durmadan çırpınan fareyi alarak tekrar kafese bırakdım."Yanlız ca küçük bir işlemdi"
Umut fareden aldığım kanı incelemek üzere bir kaç damla mikroskop'a bırakdı.
"Sen az önce fare ile mi konuştun?"
"Ne? Hayır saçmalama"
"Tamam tamam inandım"
O farenin kanını incelerken ben de kafesdeki hayvanlar da bir değişiklik olup olmadığını kontrol ettim.
"Nasıl bir şeyler varmı kanda"
"Hayır pek bir şey bulamadım"
"Bu arada insan geninne en yakın gen fare genni dir. Bundan dolayı fareler işimize yarıyacak"
"Tamam bağışıklık sistemleri var ama bunu hangi hücre sağlıyor "
Bir yandan mikroskop'a bakarken diğer yandan.Bir şeyler söylemeye çalışıyordu.
🍀🍀🍀
Elini hızla masaya vurarak sandalye den kalktı.Başını ellerinin arasına arasına alarak bir ileri bir geri gitmeye başladı."Olmuyor şu lanet bağışıklık sistemi yok yok yok işte "
Döner sandalye yardımı ile Umut'a dönerek cevap verdim.
"Hayvanları yağmur suyu ile temas ettirip bağışıklık sistemlerinin devreye girmesini sağlarsak bulabiliriz."
Umut birkaç saniye duraklıyarak cevap verdi.
"Doğru lakin olumlu sonuç almazsak? "
🍀🍀🍀
Merhaba canlar öncelikle nasılsınız?
Ve şöyle bir uyarı yapmak istedim.
⚠️Bu bölüm da kesinlikle hayvanlara zarar verme yahut buna teşfik bulunmamaktadır.🍀Oy vermeyi
🍀 Yorum yapmayı
🍀 Takip etmeyi unutmayın.🍀 Sonraki bölüm de görüşmek üzere 🍀
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Son Kod Karlos
Ficção CientíficaBen Almenda hayatım da ki tek varlığım Karlos adını verdiğim köpeğim. Bir üniversite de anotomi bilim dalı ile ilgilenmek de yim. Düzensinz olarak yağmaya başlayan asit yağmurların dan dolayı insanlar birer birer ölmeye başladı. Hayvanlar bu asit ya...