6-Uğultu 🍀

68 28 59
                                    

Denemeden öğrenemeyiz değilmi?"

"Peki yağmur suyunu kim alıcak?"

"Umut gözlerini üzerime dikti.
Tabiki de fikri bulan kişi yani sen."

"Neden sen değil?"

"Çok soru soruyorusun Almenda şimdi dışarı çık suyu al ve gel."

Bana emirler mi yağdırıyor du o ?
Cevap vermeme izin vermeden elime yağmur dan korunmak için tutuştur'duğu bir kaç parça ile kapının önüne koydu.
Ellerim ve ayaklarım ile kapıyı yumruklama ya başladım.

"Seni gerizekalı neden bu kadar bencil olmak zorundasın?"

"Üzgünüm hanfendi canınızın bu kadar kıymetli olduğunu bilmiyordum."

"Merak etmeyin beyfendi topladığım her bir yağmur damlasının sizin damarların ız da gezinmesine izin verince anlayacaksınız dır. CANINIZIN DEĞERİNİ"

"Bilmiyorum Almenda sen ve piskopat düşüncelerin ile nasıl başa çıkacağım"

🍀🍀🍀🍀

Verdiği cevabı umursamadım.
Umursama mam gereken o kadar çok şey var ki, Umut'un zırvaladığı şeyleri bir kenara itmek zorundaydım.
Elime tutuşturduğu şeyleri giydik den sonra yağmur damlalarını toplamak için bir kap almam gerekti.

🍀🍀🍀
Yemek hane den yağmur damlaları için bir bardak aldım.
Bu aptal neden bir kapsül vermemiş di ki.
🍀🍀🍀
Bana savaş açan hain düşüncelerim ile birlik de nihayet üniversite nin çıkış kapısına gelmiş dim.
O büyük ve ihtişamlı kapı nasıl da harebe'ye dönmüş dü yanlız ca bir kaç ayda.
Kapıyı ittirerek ilk adımı mı uzun zaman sonra üniversite den dışarıya atmış dım.
Yağmur durmuş du fakat dikkatli olmak da fayda vardı.
Bardaklar dan birisine aldığım yağmur suyu ile birlikte tekrar üniversite ye dönüyor dum ki.
Gözüme bir araba çarptı.
Gözlerimi kısarak daha dikkatli bakmaya çalıştım.
Arabanın için de kimsecikler yoktu lakin çalışıyor du.
Merak'ıma yenik düşmeyi engeliyerek tekrar labaratuar'a döndüm.
🍀🍀🍀
Yağmur suyu dolu olan bardağı yere bıraktım.
Elime boş bardaklar dan birisini aldım.
Umut lavabotuvarın kapısını açar açmaz boş bardaklar dan birisini yüzüne savurur gibi yaptım.
O anki yüz ifadesi geriye doğru kaçmadı ama yüz ifadesi çok komik di.
Ellerimi dizime vurarak dan kahkaha atmaya başlamış 'tım.
Umut birden omzum dan ittirerek sert ce duvara çarptı.

"Yaptığın şey komik mi sanıyorsun"

Sesi bu kez boğuk çıkmış dı.
Buz gibi sesi kahkahaları mı bir bıçak gibi tek hamlede kesmiş di.
Umut'un göğsün den ittirerek labavatuvar'a geçtim.
🍀🍀🍀
Sadece bir şakaydı neden bu kadar sert tepki vermiş di ki ?

🍀🍀🍀(Günler geçer)
Elime aldığım leptop'un kamerasını önce bana çevirerek söze başladım.

"Merhaba kod 45 sonuç olumsuz 45.kod da deney'imize yanıt verebilecek herhangi bir şey bulunamamış dır"

Kamerayı hafif'ce Umut 'a çevirdim.

"Umut deneyler'in en büyük yardımcısı,onun ile şuana kadar 45 kod üzerin de deney yaptık"

Kamerayı ve leptop'u kapattım.
Uzun süredir cesaret edemediğimiz şeyi yapma vakti idi.
Kod lar'ın bir nevi denek hayvanlarının kanına yağmur suyunu enjekte etme zamanı gelmiş idi.
Umut'a döndüm.

"Her şey hazır mı?"

Başı ile onayladı.

Enjektör'e aldığım bir miktar yağmur suyunu 46.kod olan deney faresi'nin vücudun da gezin messini sağladım.
🍀🍀🍀
Farenin bu deneye karşı nasıl tepki verice'ği hakın da en ufak bir fikrim dahi yokdu.
Yeni kod,yeni deney fakat aynı sonuçlar peki bu kez oluşan kod zinciri kırılacak mıydı?
🍀🍀🍀
Umut deney hayvanları ile ilgilenir ken ben uzun süredir ilgilenemediğim karlos ile ilgilenerek uzun uzun hasret giderdim.
İkimiz de kendi kösemize çekilmiş iken Üniversite nin için de silah patlamaları gelmeye başladı.
Kırılan pencerelerin soğuk uğultusu kulağımı dolduruyor du.
Ve bize yaklaşan adım sesleri.
Umut ile birbirimize daha çok yaklaştık.
Karlos'u yakınlarım da tutmayı ise ihmal etmemiş dim.
Bize yaklaşan sert fakat temkinli adım sesleri tüm bedenimin ürperme'sine neden olmuş du ki birden lavabatuvarın camları da kırıldı.
Umut hızlı davranıp elin deki kalın demir sopalar dan birisni bana uzattı.
Masalar dan birisin den söktüğü belli idi.
Leptop leptop'u almamış dım.
Hızlı adımlar la masanın üzerin deki leptop'u aldım.
Tekrar olmam gereken yere geçtim.
🍀🍀🍀
Uzun süre beklenmedik tahmin ettiğimiz gibi içeri ellerin de silah kar maskeli bir kaç adam girdi.
Güç alır casına elimdeki demir sopayı daha iyi kavradım.
Maskeli adamların ardın dan içeriye bu lanet kıyamete göre fazla resmi görünen bir adam girdi. Elleri kumaş paltlonu nun cebin de ağır ağır yürürken bir yandan da ayakkabı sının ucu ile cam parçalarını bir yana ittiriyor du.
İçeri ye girer girmez tüm bedenimin karsıl'dığını his'ettim.
Gözlerim Umut'un gözleri ile birleştik den sonra tekrar fazla resmi adama döndü.
Gülünç bir bakış attı.
🍀🍀🍀

Merhaba canlar öncelikle nasılsınız?
Yeni bölüm yeni olaylar falan filan yeni eklenen karaktere isim bulamadım. Adı da fazla resmi adam kaldı djeijsiwjsis.

🍀Oy vermeyi
🍀 Yorum yapmayı
🍀 Takip etmeyi unutmayın

🍀Öpüldünüz canlar🍀

Bu arada görsel olarak eklediğim kişiler Umut ve Almenda yüzlerini işaretledim çünkü onlar birer filim yıldızı vs. Değil ve yabancı kişiler belki bundan rahatsız olurlar diğe.
Yüzlerini işaretleyip işaretlememek arasın da çok kalmış dım.
Rahatsız olmıycaklarin dan emin olursam düzenlerim:')

Aslın da çooooook hoş çıkmışlar keşke emin ola bilsem :')

Son Kod KarlosHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin