Minnholee
Nerdesin?Hanjsng
Birazdan çıkıyorum Bay LeeJisung son kez aynadan kendine bakıp üzerindeki kıyafetleri düzenledi. Giyindiği sütlü kahve tonlarındaki pantolon ve yarım boğazlı kazağın üzerine geçirdiği kırmızı gömekle iyi duruyordu.
Hâlâ kış gelmemiş olsa bile Jisung'un zayıf bir bünyesi olduğundan hemen hasta olabilme kapasitesine sahipti.
Çıktıktan sonra kapıyı kilitlediğine emin olduktan sonra arabasına doğru adımladı.
Babası emekliliğe ayrıldığından beri -yaklaşık 19 yaşından bu yana- şirketin başına geçmişdi. Son zamanlarda özellikle kendi akrabaları tarafından duyduğu çirkin itamlara dayanamamış, kendi şirketleri tarafından oluşturulan uygulamayı kullanmaya başlamıştı.
Ailesi ve çevresindeki insanlar ona evlenmesi konusunda baskı yapıyor, sürekli bu konudan söz ediyorlardı.
Hatta bir keresinde kısır olduğundan, alfasına bir bebek veremeyeceğinden dolayı evlenmediği bile söylenmişti yüzüne karşı.
Daldığı düşüncelerinden ayrılıp geldiği gösterişli kafenin önüne park etti. Buraya anlaşma yapmaya gelmişti ama olacaklardan korkuyordu.
İçeri girip sakince etrafına bakınarak internette gördüğü o ihtişamlı adamı aramaya başladı. Bulduğu zaman sakin adımlarla yanına yaklaşıp sandalyesini çekti ve oturdu.
Karşısındaki adamı dikkatle incelediğinde benzer giyindiklerini fark etti. Karşısındaki lacivert bir pantolon beyaz boğazlı kazak ve gömlek giymişti. Gömleği ve kazağını da pantolon altına sıkıştırmıştı.
"Lee Minho" karşısındaki adam elini uzatıp konuştuğunda o da elini uzattı ve karşılık verdi. "Han Jisung"
"Tanıştığıma memnun oldum Jisung, buraya anlaşma maddelerini sana açıklamak için geldim. Öncelikle bir şeyler yemek veya içmek ister misin?" Minho nazikçe sordu.
Jisung kolundaki saate baktı ve ardından konuştu "Birşeyler atıştırmak için vaktim yok, yarım saat sonraki toplantıma yetişmem gerek. Anlaşma basit bir anlaşma olsun. İkimizde aile baskısı yüzünden evlenmek zorundayız."
"Aslında sadece evlenmekle kalmayıp bir bebek yapmaya da ihtiyacımız var. Eğer ikizimden önce bir bebek sahibi olursam sonunda resmi olarak hisselerin çoğunluğu benim olucak."
Jisung bunu yapabileceğinden emin değildi. Çocuk yapma fikrine pekte sıcak bakmıyordu ama bunu kabul etmeliydi.
"Peki, tamam. Ya ailelerimiz aniden neden evlendiğimizi sorarlarsa, o zaman ne yapıcağız?"
"Uzun zamandır konuştuğumuzu, sadece gizliden ilişki yaşamak istediğimizi ama onlar baskı yapınca da evlendiğimizi söyleriz."
Minho dersine çalışıp da gelmiş gibi duruyordu.
Jisung kafasını sallayarak onayladı ve ayağa kalktı. "O zaman görüşmek üzere Bay Lee."
"Görüşmek üzere Bay Han. Tekrardan tanıştığıma memnun oldum."
"Bende."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Omeganı Bul||MinSung ✓
FanfictionMinho, Jisung'un hatırlamadığı geçmişinin kahramanıydı. Güçlü alfası, dedoşu, kocası ve iki çocuğunun babasıydı. Yanında bulunduğu her an iyi hissettiği güvenli limanıydı. [MPREG] [MinSung] [ChanMin/ChangLix/Hyunİn] #1-omega²²¹⁰²² #1-bangchan⁰⁶¹¹²² ...