Arkadaşlar yorum yapın LÜTFEN DİLENCİ GİBİ DİLENİYORUM RESMEN (yazara yeni nick medinedikencisisuri )
Jisung
Şirketten çıktığımda saat dokuza geliyordu. Yaklaşık iki haftadır olduğu gibi bugünde tüm günümü şirkette geçirmiştim. Bu sıralar hem yoğundum hem de evde kalmak istemiyordum. Elimden geldiğince eve geç gidiyor direk uyuyordum.
Onunla yüzleşmek istemiyordum, belkide.
Vale arabamı getirdiğinde teşekkür edip arabaya bindim. Yol üzerinde gördüğüm bir pastaneden birkaç kruvasan ve bir kafeden de buzlu kahve alıp tekrar arabaya bindim.
Elimi oldukça hızlı tutup karnımı doyurduğumda eve gelmiştim. Kalan kruvasanları da alıp içeri girdim.
Minho çoktan gelmiş hatta yemek(?) bile yapmıştı. İçerisi mis gibi kokuyordu.
"Hoşgeldin miniğim, aç mısın? Masayı hazırladım seni bekliyordum."
"Teşekkür ederim yolda yedim ben."
Yüzü asılırken hayal kırıklığıyla bana baktı gözlerini yere indirdi.
"Jisung dinlemeyecek misin beni? Açıklama yapmama izin vermeden sürekli kaçıyorsun."
Birkaç kere gözlerimi kırpıp tekrar gözlerine baktım. Umutla bana bakıyordu.
"Senden kaçtığım yok Minho. Ben sadece seni rahat bırakıyorum. Rahatsız olmaman için elimden geleni yapıyorum."
"Beni rahatsız etmiyorsun miniğim. Ben seninle ve bebeğimizle birlikte olmaktan rahatsız olmuyorum. Asıl siz yokken boşlukta gibi hissediyorum. Ne zamandandır sürekli kaçıp duruyorsun. Evet o gün sustum çünkü cümlelerimi toparlayamadım. Sana karşı hissettiklerimi nasıl açıklayacağımı, nasıl anlatacağımı bilemedim. "
Tamamen dibime girip gözlerimin derinlerine bakmaya başladı.
Sadece tek bakışı içimi titretiyordu.
"O kadar güzelsin ki, o kadar temiz kalplisin, o kadar kırılgansın, o kadar düşüncelisin, o kadar tatlısın, o kadar mükemmelsin ki kelimeler seni anlatmak için yeterli değil."
Bakışları dudaklarımda biraz oyalanıp tekrar gözlerime çıktı.
"Sana olan hislerim belki seninkiler karşısında az kalabilir, hatta bir hiçtir ama ben gerçekten seni, bebeğimizi, biz olmayı çok istiyorum. Mutlu bir aile olmayı çok istiyorum. Duygularımdan şüphen olmasın. Bana inan lütfen. Seni çok seviyorum."
Gözlerim dolmuşken dudaklarına uzandım. Susamıştım ve dudaklarından kana kana içtim. Her kelimesiyle kalbime dokunmuştu.
Geri çekilip nefeslendim ve tekrar birkaç küçük öpücük bıraktım.
"Bunları en başından söyleseydin, bebeğimiz bu kadar uzun zaman aç kalmayacaktı."
Dudaklarından dökülen kıkırtı benimde gülümsememi sağlamıştı.
Yalan yoktu iki haftadır sürekli öğün atlıyordum ve düzensiz besleniyordum üstelik bulantılarım bana hiç yardımcı olmuyordu.
"Öyleyse şimdi güzelce karnını doyurup kısa bir duş al. Sonrasında sana birazcık masaj yaparım. Kuşlardan duydum ki çok yoğunmuşsunuz."
"Hmm. Kimmiş o kuşlar?"
"Bir düşüneyim... Jeongin ve Seungmin olabilirler. Sanırım onlara peşinde dolanmaları için rüşvet teklif etmiş olabilirim."
Kahkaha atıp boynuna sarıldım. Öylece durup sarılırken parmakları yavaşça belimi okşuyordu. Bu öylesine rahatlatmıştı ki beni...
Sonrasında yemeğimizi yemiştik -o kadar çok yemiştim ki karnım ağrıyordu-, ben banyoya girerken o da mutfağı topluyordu.
Her eve lazım ideal eş.
Duştan çıktığımda üzerimden büyük bir yük kalkmış gibiydi. Hem aramızdaki saçma sorunu halletmiş hem de karnımı doyurmuştum. Üstelik bugün -hamileliğimden beri- bir ilk yaşayıp yemekten hemen sonra kusmamıştım.
Bornozlarımla yatakta öylece uzanırken kapı aralanıp içeri Minho girdi.
"Miniğim, üzerini giyinmemişsin. Hasta olucaksın."
Şevkatle bana bakıp konuşurken midemdeki kelebekleri uçuşturuyordu.
Üzerime onun tişörtlerinden ve bol bir eşofman altı giyinip saçlarımı kurutma gereği duymadan kendimi tekrar yatağa attım. Tabii küçük bir farkla. Bu sefer kafam Minho'nun dizinin üzerindeydi.
Bütün bunlar olurken beni izlemiş şimdiyse hiçbir şey olmamış gibi saçlarımı okşuyordu. ŞİMDİ KALBİM DURUCAK!!
"Bebeğimiz nasıl orda, rahat mı?"
"Hmm, çok rahat. Hem o rahat olmayacak da ben mi rahat olacağım. Bütün cefayı ben çekerken o sefasını sürüyordur içerde."
"Birileri dolmuş gibi. İçini dökmek istersen her zaman burdayım."
Rahatlatıcı feromonları ortamı sararken gözlerimi kapatıp derince içine çektim. Kendisi gibi mükemmel kokusu içimi doldururken huzurla gülümsedim. Sonrasında gözlerimi açıp onunkilerle buluşturdum.
"Aslına bakarsan bu kadar zor olacağını düşünmemiştim. Evet onu çok seviyorum ama bu kadar beni zorlaması canımı sıkıyor. Eskiden bayıldığım şeyleri şimdilerde gördüğümde midem bulanıyor. Ya da aniden ayağa kalktığımda dünya etrafımda dönüyormuş gibi oluyor. Aşırı uykumu getiriyor ve çabuk yorulmama sebep oluyor."
"Bunlar gerçekten zor olmalı. Ne diyeceğimi bilmiyorum çünkü ne daha önce başıma geldi ne de bunun hakkında bir fikrim var. Yine de yanında olduğumu bilmeni istiyorum. Her başın döndüğünde sana sarılıp geçmesini bekleyebilirim, uykun geldiğinde seni koynumda yatırabilirim, miden bulandığında veya kustuğunda sırtını sıvazlayabilirim. Bunları yapmak için her zaman bir adım arkanda olacağım."
"Sanırım senin kalbine eriyebilirim."
Kıkırdayıp yatağın içinde kayıp benimle aynı hizaya geldi. Bir elini belime atıp beni kendine çekti. Diğer eli hâlâ daha saçlarımı okşuyordu.
"Seni seviyorum, ufak tefek minik bir şeysin zaten seni kim sevmez ki."
Cümlesini kıkırtıyla bitirirken kaşlarımı çatıp göğsüne çokta sert olmayacak şekilde vurdum.
"Sende dedoşsun ben bunu yüzüne vuruyor muyum?"
"Bunu her fırsatta yapıyorsun minişim."
Bu kez ikimizde kahkahalarla gülmüştük. Çok geçmeden ortamı sessizlik ele geçirmişti. Dudaklarına uzanıp kelebek öpücükler kondurup sessizce fısıldadım.
"Seni herşeyden çok seviyorum."
•
Yazarınız duygusal bir gay şuan!AĞAĞAĞAĞAĞĞAĞAAAAĞAĞAAĞĞAAĞAĞAĞAĞAAĞAAĞAĞAĞAĞAAĞAAĞAĞAAĞAAAĞAĞAĞAĞAAAĞAĞAĞAĞAĞAĞA BUNLAR ÇOK SOFT YUMUŞ YUMUŞ OLDULAR AĞAĞAĞAĞAĞĞAĞAAAAĞAĞAAĞĞAAĞAĞAĞAĞAAĞAAĞAĞAĞAAĞAAĞAĞAAĞAAAĞAĞAĞAĞAAAĞAĞAĞAĞAĞAĞA
20 bölüm olmuş dedim artık bunların arasını yapmak lazım artık. Hem neyi bekliyorlar bebişin pırtlamasını mı?!!!!!
Karneden önce bölüm patlatayım dedim, nasılım ama MÜQOO ona göre sizde oy verip yorum yapın!!!
Çok ağır bir grip atlattım 1 haftadır yatak döşek yatıyordum bugün iyileştim hemen bölüm yazdım sizin için.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Omeganı Bul||MinSung ✓
FanfictionMinho, Jisung'un hatırlamadığı geçmişinin kahramanıydı. Güçlü alfası, dedoşu, kocası ve iki çocuğunun babasıydı. Yanında bulunduğu her an iyi hissettiği güvenli limanıydı. [MPREG] [MinSung] [ChanMin/ChangLix/Hyunİn] #1-omega²²¹⁰²² #1-bangchan⁰⁶¹¹²² ...