Minho
Kesinlikle rüyadayd- hayır bu rüya değildi. TAMAMEN BİR KABUSTU!!
"Minho, gözlerim kanıyor değil mi, ondan böyle saçma bir şey görüyorum." Chan'ın beni dürterek sorduğu soruyla dönüp ona ters bir bakış attım.
Ne saçmalıyor bu salak yine!
"Hayır Chan kanayan senin gözlerin değil. Birazdan yumruğumu yiyince dağılacak olan Changbin'in yüzü."
Jisung sözlerimle gözlerini kocaman açmış Seungmin'i dürtüp ona kaş göz yapmış sonrasında hızla önüme geçip bıdı bıdı taramalı tüfek gibi konuşmaya başlamıştı.
"Şaka yapıyorsun değil mi Minho! Hem sen öyle yaparsan hapse girersin, sonra ben senin yolunu gözlerken üzüntüden düşük yaparım, sonra insanlar benimle kusurlu omega olduğum hakkında dalga geçer, sonra ben daha çok üzülürüm, sonra sen benim üzüldüğümü öğrenip sinirlenir orada da birilerini daha öldürürsün, sonra bi daha hapisten çıkamazsın, sonra ben bunu öğreni-"
Sözlerini bal dudaklarına sarılarak kestim minişim kusura bakma.
Yürüyen felaket senaristine vurulmuş gibi bir his doğuyor içimde hadi hayırlısı.
Büyülenmiş gibi parlayan gözleriyle ilk ayrılan taraf Jisung olmuştu.
"Ya ama halsızlık! Ben daha sözümü bitirmemiştim. Haksızlık yapıyorsun Lee Minho."
"İstersen misafirlerimiz gittikten sonra sözlerinin devamını getir Lee Jisung ama şimdilik yüzünü dağıtmam gereken aptal bir alfa var. O yüzden kenara çekil."
Suratını asıp tekrar koltuğa oturduğunda az önce senaryo kurarken fazlaca salgıladığı taze çilek kokusu bu sefer çürümüş çilek kokusuna dönüşmüştü.
Feromonlarımı salıp onun kokusunu bastırırken bir yandan da gözlerimi etrafta gezdiriyordum.
Kurnaz sincabın Seungmin'i dürtme sebebi belli oldu. O Chan'ı oyalarken "yeni yıla öpüşerek giren" çiftimiz ortamdan uzaklaşmıştı.
Gözlerim kenarda oturmuş, gülmemek için kendini tutan -domatese dönüşmüşlerdi resmen- çifte takıldı.
"Hyung senaryonla 8 sezonluk bir dizi çıkar" daha fazla dayanamamış, sözlerini söyledikten sonra kahkaha patlatmıştı Jeongin. Tabii Hyunjin de hemen onun ardından gülmüştü.
"Yaa Minho, benimle dalga geçiyorlar!" Jisung küçük bir çocuk gibi sızlanıp dudaklarını büktüğünde onu alıp saklayasım, kimseye göstermeyesim gelmişti.
Ama ben yerim bunu!!
"Minho, sanırım artık Felix'i altın kafesine kilitleme zamanımız gelmiş. Ne dersin?"
Bu demek di ki onu Avusturalya'ya teyzemizin yanına gönderecektik. Ahn Hyejin, alfaların alfası, minik omega yiğenini herkesten kıskanan ultra mega alfanın yanına.
"Felix mi? O da kim?!" Jisung karışık moodunu açmış gibi bu seferde şaşkınlıktan gözlerini kocaman açmış Chan'a bakıyordu.
"Yongbok'un en son 17 yaşındayken kullandığı İngilizce ismi. Kendisine 'Felix' diyerek seslendiğimizi çok nadir görürsün. Çünkü o bundan hoşlanmaz."
"Ama bu isim çok tatlı. Bekleyin bir dakika hemen geliyorum."
Minişim yediği 4 dilim pastanın enerjisini atıyormuş gibi zıplayarak salondaki sürgülü kapıdan bahçeye çıkmıştı.
O bahçedekiler tüm yıllarını öpüşerek geçirecek olan -ikizimle onlar yüzünden sinir hastası olacaktık orası ayrı mesele- çift mi, bana mı öyle geliyor?!
"Ee Chan hyung, yeni yılın ilk randevusuna ne zaman çıkıyoruz?"
Seungmin ve Chan randevulaşıyorlar mı?!
Bugün kafamda neden bu kadar çok soru dönüyor?
Mesela, Jisungdan gelen hafif yanık şeker kokusunu bir tek ben mi alıyorum?
Veya, Jisung hamilelikten dolayı mı bu kadar tatlı yoksa normalde de mi bu kadar tatlı?
Ya da, bebeğimiz nerdeyse 2 aylık ve biz şu zamana kadar sadece 1 defa hastaneye gittik, Jisung'un nelere dikkat ediceğini nerden bilicem?
Son olarak, tek düşündüğüm Jisung ve bebeğimiz yoksa ben aşık mı oluyorum?
Jisung bağırarak ve zıplayarak içeri girdiğinde düşüncelerimden sıyrıldım.
"Bbokie ile konuştum, ona Lixie dememde sorun olmayacağını hatta buna sevineceğini söyledi. Minik civciv Lixie."
Kendinin ne kadar minik olduğunun farkında değil misin minişim?!
Yeni yılın ilk bölümü
OHA 88888 YILDA BİR BÖLÜM ATAN BEN İKİ GÜNDÜR BÖLÜM ATIYOM
Bu arada BİLGİ
HAMİLELİĞİN İLK AYLARINDA BEBEĞİN FEROMONLARI BELLİ OLUR VE BU KOKUYU SADECE OMEGAYI MÜHÜRLEYEN ALFA ALABİLİR VE BU KOKU BEBEĞİN DİNAMİĞİYLE İLGİLİDİR!!
Ayrıca benim hikayemde olan bu, başka hikaylerde farklı olabilir.
Bölüm kısa oldu çünkü dünde bölüm atmıştım
Neyse oy vermeyi unutmayın yoksa siz uyurken Minho perileri kıçınızı şaplaklayabilir
Arkadaşlar ben iptal JFNFOKDÖSOSJNDFNDOSON #HYUNJİN DE 31. SIRADAYIZ 🥳🥳
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Omeganı Bul||MinSung ✓
FanficMinho, Jisung'un hatırlamadığı geçmişinin kahramanıydı. Güçlü alfası, dedoşu, kocası ve iki çocuğunun babasıydı. Yanında bulunduğu her an iyi hissettiği güvenli limanıydı. [MPREG] [MinSung] [ChanMin/ChangLix/Hyunİn] #1-omega²²¹⁰²² #1-bangchan⁰⁶¹¹²² ...