Minho
"Yongbok, hayır diyorum. Oğluma fil kostümü giydiremezsin, asla!"
"Hyungie lütfen ya, birkaç fotoğraf çekip çıkarıcam zaten. Hem Hanmin çok sevdi kıyafetleri baksana."
Kafamı çevirip uzandığı beşikte , elindeki kıyafetleri kemirmeye çalışan oğluma baktım.
Tanrım oyuncak olmuş küçüğüm ellerinde.
Kaşlarımı çatıp tekrar kardeşime döndüm. Jisung sabah erkenden şirkete gittiği için Yongbok'u ve Changbin'i -hala sevmiyorum onu- çağırmıştım bana yardım etmesi için. Kardeşim ise gördüğü ilk bebek dükkanına girmiş fil kostümü alıp gelmişti.
"İyi peki. Sadece fotoğraf çekip çıkarıcaksın."
"Merak etme hyungie hemen çıkartırım."
Hızla kafasını sallayıp oğlumun yanına geçmiş, kıyafetlerini soymaya bile başlamıştı.
Onları yanlız bırakıp salona geçtiğimde pişmiş kelle gibi sırıtan Changbin karşılamıştı beni.
Neden sırıtıyor bu domuz kılıklı!!
Ensesine sert olmayacak şekilde vurup karşısına oturdum.
"Niye bu sırıtman?"
Elini ensesine atıp vurduğum yerin üzerini okşamış sonrasında yüzüme bakmıştı.
"Minho ya, sencede Lix'im çok tatlı değil mi? Ayrıca bebek de çok yakışıyor ona, keşke hemen evlensek de kendi çocuğumuzu kucağımıza alsak."
Bu domuz kılıklı karşısındakinin kim olduğunun farkında mı acaba?!!! Aptal kardeşimle ne hayaller kuruyor, şuna bak!!!
"Ne dediğinin farkında mısın sen acaba, seni hemen şurada parçalayabilirim."
İçeri kucağında oğlumla giren kardeşim koca bir kahkaha atıp nişanlısının yanına oturmuştu.
"Hahaha, Hanminnie baban ne kadar da komik değil mi amcacım, hahahaa."
Küçüğüm üzerindeki kıyafetin şapkasındaki parçayı çekiştirirken amcasına bakmış sonrasında o da gülmüştü.
Off yerim ama ben bunu.
Ciddi kal Minho!
"Şaka yaptığım yok Yongbok, aptal nişanlının çenesini kırmamı istemiyorsan susmasını söyle."
Hanmin'i yere bırakıp emeklemesine izin verip yanına dönmüş elini Changbin'in ağzının üstüne kapatmıştı.
"Sevgilim abim çok ciddi, yapar bunu o yüzden sus."
Serbest kalan oğlum küçük küçük bana emekleyip pantolonumun ucuna asılmış, çekiştiriyordu. Eğilip kucağıma aldığımda ellerini yanaklarıma atmış öylece gözlerime bakıyor bir şeyler mırıldanıyordu.
Uzanıp yanağına öpücük bırakıp geri çekildiğimde kıkırdayıp boynuma sokuldu.
Ya ama gerçekten yerim bunu.
Kapı açılma sesi gelmiş ardından içeri Jisung girmişti. İçeri üzerini değiştireceğine dair seslenmiş sonrasında yukarı çıkmıştı.
Annesinin sesini duyunca ellerini öne uzatıp kocaman açtığı gözleriyle çığlık atmaya başlamıştı oğlum.
Bu sırada Yongbok ve Changbin ne ara olduğunu fark ettirmeden evden çıkmışlerdı, bunlar iyi alıştı ortadan kaybolmaya.
Jisung salona girip etrafa bakınmış ardından bize dönüp yüzüne minik bir tebessüm eklemişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Omeganı Bul||MinSung ✓
FanfictionMinho, Jisung'un hatırlamadığı geçmişinin kahramanıydı. Güçlü alfası, dedoşu, kocası ve iki çocuğunun babasıydı. Yanında bulunduğu her an iyi hissettiği güvenli limanıydı. [MPREG] [MinSung] [ChanMin/ChangLix/Hyunİn] #1-omega²²¹⁰²² #1-bangchan⁰⁶¹¹²² ...