Jisung
Minho dişlerini mühür bölgeme geçirmeden önce son kez içime sertçe girdi.
İçimde hissettiğim düğüm yavaşça yerini acıya bırakırken yarınlar yokmuşçasına sevişmemiz boşalmamızla sona ermişti.
Mührümün üstüne öpücükler bırakan Minho ile uykum daha da bastırıyordu.
"Uyuma sincabım. Önce bir duş al."
"Bırak da uyuyayım Minho."
Beni takmamış yataktan çıkmış beni de kucağına alıp banyoya yönelmişti.
Duşumuzu da aldıktan sonra -temiz çarşaflar serdiği- sıcak yatağımıza girmiş, uyumuştuk.
•
Sabah uyandığımda yanımda Minho'yu görememek canımı sıksa da takmamış ağrıyan kasıklarım ve popomu umursamadan üzerimi değiştirip aşağı inmiştim. Mutfaktaki masanın hazır olması beni şaşırtırken yanındaki not dikkatimi çekti.
Üzgünüm minik omegam acele işim çıktı. Güzelce kahvaltını yaptıktan sonra hazırlan. İkimizinde arkadaşlarının olacağı bir buluşma ayarladım. Saat 4'de seni almaya gelirim.
Kaslı Alfan
Kaslı Alfan mı?
Sen şuna göbüşlü dedoş desene!
Kahvaltımı yapmış, maillerimi kontrol ettikten sonra saat 4e yaklaşırken üzerimi değiştirmiştim.
Elimdeki kolyeyi takarken boynumdaki iz -izler de denebilir- yüzümde salakça bir sırıtış belirmesine sebep oldu.
Belki de bu iz sayesinde ikimizden bir parçamız olacaktı.
İzin üzerini baş parmağımla okşayıp daha fazla oyalanmamak için aşağı inecektim ki arakamı döndüğümde gördüğüm beden korkmama sebep oldu.
"Sakin ol omegam benim, Minho."
"Yia, sessiz sessiz yaklaşılır mı? Çok korktum."
"Seslendim ama duymadın."
O kadar mı dalmışım ya?!!
"Neyse hazırsan eğer çıkalım."
İlerleyip elini tuttum. Yüzüne bakıp gülümsediğimde karşılık vermişti.
Minik de olsa adım atmalıydım ki karşılık alabileyim.
"Çıkalım."
•
Sonunda içeri girdiğimizde bizimkilerin -Hyunjin bile- burada olduklarını gördüm. Hepsi oturmuş bizi bekliyorlardı.
"Ah hyung sonunda gelebildiniz." Bizi ilk fark eden Jeongin olmuş, hızla ayağa kalkıp boynuma sarılmıştı.
Hepsiyle sarıldıktan sonra Seungmin ve Minhonun arasında ben, Seungmin'in yanında Chan hyung, onun karşısında aşk kuşları Hyunjin ve Jeongin ve onların yanında ise Changbin hyung ile Yongbok oturmuştu.
Karşımda kaşlarını çatmış boynuma -mühürüme- bakan Bin hyung beni korkutmaya başlarken sandalyemi Minho'ya doğru yaklaştırdım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Omeganı Bul||MinSung ✓
FanfictionMinho, Jisung'un hatırlamadığı geçmişinin kahramanıydı. Güçlü alfası, dedoşu, kocası ve iki çocuğunun babasıydı. Yanında bulunduğu her an iyi hissettiği güvenli limanıydı. [MPREG] [MinSung] [ChanMin/ChangLix/Hyunİn] #1-omega²²¹⁰²² #1-bangchan⁰⁶¹¹²² ...