I ogólnie w tej części preferencji wattpad jest w roli głównej.
⚽Endou Mamoru⚽
- T/I, co robisz? - zapytał Endou zaglądając ci przez ramię. Dosiadł się do ciebie na przerwie między lekcjami, kiedy siedziałaś na ławce i czytałaś jedno z fanowskich opowiadań na Wattpadzie.
- Czytam.
- Co?
- Czytam na telefonie- Powtórzyłaś.
Endou pokręcił głową, zdezorientowany.
- Chyba chodziło nam o coś innego. Pytałem co czytasz. - wyjaśnił podnosząc głos, bo akurat obok przechodziła grupka bardzo hałaśliwych dziewczyn.
- Em, nieważne. Czytam opowiadanie na wattpadzie po prostu.
- Ale... Jak działa ten wattpad? Jakie są tam treści? Można publikować coś swojego? Czy... - liczba pytań była tak duża, że nie zdołałaś na wszystkie odpowiedzieć i parę z nich przełożyliście na później, ponieważ właśnie skończyła się przerwa.🐱Gouenji Shuuya🐱
Siedziałaś rozmawiając z twoim chłopakiem u ciebie na łóżku, kiedy usłyszałaś charakterystyczne piknięcie, oznaczające powiadomienie, więc wyjęłaś telefon żeby sprawdzić, czy to kolejna wkurzająca wiadomość z Facebooka o znajomych czy osobach które możesz znać i... Pisnęłaś podekscytowana. Okazało się, że to powiadomienie z wattpada. Twoja ulubiona autorka wreszcie wstawiła nowy rozdział swojego opowiadania. natychmiast odpaliłaś wattpada i zaczęłaś czytać. Gouenji, zdezorientowany, że nagle zamilkłaś, spojrzał ci przez ramię. Byłaś zawstydzona że czyta razem z tobą, ale nie zaprotestowałaś. W ten sposób Gouenji został oficjalnym czytelnikiem opowiadań na wattpadzie.
🐧Kidou Yuuto🐧
- Cześć T/I, co robisz? - zapytał cię Kidou. Dzwonił, ponieważ ostatnio nie było go w szkole i chciał od ciebie wziąć notatki z lekcji. Nie przewidział jednak, że akurat będziesz w trakcie czytania pewnej wattpadowej historii, przez co jego telefon spowodował u ciebie gwałtowny spadek nastroju. Nienawidziłaś, gdy przerywano ci lekturę.
- Aktualnie czytam. A po co dzwonisz?
- Chciałem żebyś wysłała mi notatki z lekcji - wyjaśnił Kidou- Ale jeśli źle się czujesz to nie zamierzam zawracać ci tym głowy.
- Czemu uważasz, że źle się czuję?
- Przecież słyszę twoje mamrotanie. Domyślam się że jesteś chora lub nie w sosie.
- Nie, jest w porządku. Po prostu przerwałeś mi lekturę.
- A co czytasz? - zainteresował się Kidou. Westchnęłaś z irytacją.
- Opowiadanie na Wattpadzie. Bardzo mnie wciągnęło i dlatego denerwuję się że mi przerwałeś -odpowiedziałaś.
- Masz wattpada?
- Tak, co w tym dziwnego?
- Ale ty wiesz, na jakie okropne rzeczy można tam trafić? - spytał Kidou-między innymi na przemoc, sceny dla dorosłych i wiele innych potencjalnych zagrożeń dla psychiki.
- Dobrze, wiem przecież.
Twój chłopak jednak nie bardzo Ci wierzył i rozpoczął długą wyliczankę niebezpieczeństw opowiadań wattpada... Ku twojej rozpaczy.💫Kiyama Tatsuya💫
- Cześć T/I, nie przeszkadzam?
- Jasne że nie Kiyama, o co chodzi?
- Masz może konto na Wattpadzie? - zapytał cię chłopak, wprawiając cię w lekkie osłupienie. Owszem, miałaś konto, ale po co mu to wiedzieć?
- Mam, ale dlaczego o to pytasz?
- Zaraz Ci powiem. Piszesz na tym koncie opowiadanie? - zapytał Tatsuya. Pokręciłaś głową, ale w końcu zdałaś sobie sprawę że przecież twój chłopak cię nie widzi, rozmawialiście przez telefon.
- Nie,ale naprawdę, po co pytasz?
- Myślałem że znalazłem na Wattpadzie twoje opowiadanie, styl w którym było ono napisane jest podobny do twojego. - odpowiedział Tatsuya. Podałaś mu jeszcze nazwę swojego profilu i uzyskałaś tę jego.
- Kiyama? - zapytałaś na końcu rozmowy, zadając wreszcie dręczące cię od dobrych pięciu minut pytanie - Czemu nazwałeś swój profil HiroMido?💚Midorikawa Ryujii💚
Trwała bardzo nudna lekcja biologii. Tak nudna, że zamiast przepisywać do zeszytu notatki z tablicy, stworzyłaś własne, zupełnie nie związane z tematem.
- T/I, co ty robisz? - wyszeptał w twoją stronę Mido, siedzący w tej samej ławce co ty - Mieliśmy przepisywać zadanie, a nie - zerknął Ci przez ramię - pisać o ciemnych zaułkach w którym czai się morderca z nożem w dłoni.
Wzruszył ramionami na Twoje pełne pretensji spojrzenie, jakie mu posłałaś.
-Chociaż trzeba przyznać, że to jest całkiem dobrze napisane.
- Aktualnie zastanawiam się którego bohatera zabić - westchnęłaś w jego stronę - A skoro ta lekcja jest tak okropnie nudna, to chociaż ją wykorzystam na napisanie rozdziału do książki.
Mido odetchnął z ulgą zdając sobie sprawę,że nie chcesz zabić nikogo prawdziwego.
- Piszesz książkę?
- Tylko na Wattpadzie, ale tak. - odparłaś.
- Masz już coś napisane? Dasz mi przeczytać?
Przerwał wam głos nauczycielki, która kazała wam cię uciszyć. Jednak po powrocie do Sun Garden pokazałaś Midorikawie gotowe rozdziały książki, a on pomógł Ci je trochę poprawić. Zadeklarował, że chce pomóc ci ulepszać każde twoje opowiadanie, Tak więc dzięki lekcji biologii zyskałaś swojego pierwszego beta czytelnika.🦁Genda Koujirou🦁
- T/I, co można znaleźć na wattpadzie? - zapytał Genda.
Od paru minut toczyłaś z Fudou dyskusję na temat właśnie tej zacnej aplikacji, a Genda, który przysłuchiwał się waszej rozmowie nie do końca wiedział o co chodzi.
- Emm, opowiadania- odpowiedziałaś - Na właściwie każdy temat, różnej długości, z różną ilością błędów ortograficznych...
- I z całą pewnością mnóstwo toksycznych ludzi- dodał Fudou, przerywając ci wypowiedź.
- No, może nie aż tyle, ale zawsze znajdą się niefajni ludzie, nieważne gdzie jesteś.
- Racja- przyznał Fudou.
Na tym skończyła się wasza rozmowa, ponieważ dołączył do was Sakuma i zmieniliście temat. Dopiero później, twój chłopak powiedział ci, że ma po uszy tego, że nie wie praktycznie nic o wattpadzie i postanowił założyć sobie konto. Byłaś trochę zdziwiona, ale nie zaprotestowałaś.
Prawdziwy szok przeżyłaś niespełna miesiąc później, kiedy okazało się, że Genda nie pisze niczego prócz komentarzy a ma dwa razy więcej obserwacji niż ty, pisząc opowiadanie.
CZYTASZ
INAZUMA ELEVEN SCENARIUSZE
FanfictionChcecie się dowiedzieć, fani inazumy co wam się zdarzy z jakąś postacią? Wbijajcie do tych preferencji!