Jak Najczęściej Się Witacie

223 6 0
                                    

⚽Endou Mamoru⚽

Odkąd zostaliście parą, z Endou witacie się najczęściej przez zwykły, serdeczny uścisk. Wcześniej nie mielibyście na to odwagi, ale teraz nie ma się przecież czego wstydzić - pary się przytulają,prawda?

🐱Gouenji Shuuya🐱

Nie ukrywajmy, Gouenji nie słynie z wylewności. Wita się z tobą jak z każdym innym : po prostu mówi "cześć". I co tu jest do dodania?

🐧Kidou Yuuto🐧

Z nieco nieśmiałego machania do siebie, przeszliście do delikatnych, nieśmiałych pocałunków na powitanie. Ani ty, ani twój chłopak nie macie znajomych którym by to przeszkadzało (Fudou się nie liczy), nie macie więc powodu by przestać to robić.

💫Kiyama Tatsuya💫

Najczęściej witacie się krótkim i serdecznym uściskiem. Czasem do tego dochodzą pocałunki w czoło - to już zależy od waszego nastroju.

💚Midorikawa Ryuuji💚

Z Mido jest różnie: w zależności od sytuacji na powitanie robicie coś innego. Czasem są to pocałunki w policzki, czasem żółwik, piątka lub najnormalniejsze w świecie "Cześć".

🦁Genda Koujirou🦁

Najczęściej na powitanie... Ściskacie sobie dłonie lub machacie do siebie. Ponieważ często w waszym otoczeniu znajduje się Fudou, nie ma mowy o jakimkolwiek całowaniu. No, chyba że chcecie słuchać jego narzekań przez następną godzinę.

Cześć wszystkim! Strasznie przepraszam za tak krótki rozdział, ale dopadło mnie straszne lenistwo i ilekroć chciałam chociaż wymyślić temat, nic z tego nie wychodziło. W rezultacie rozdział pojawia się po czterech tygodniach i jest dosyć krótki. Mam nadzieję, że to jednorazowa sytuacja... Do zobaczenia wkrótce (a przynajmniej mam taką nadzieję)!

INAZUMA ELEVEN SCENARIUSZEOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz