Kiedy On Zdaje Sobie Sprawę Ze Swoich Uczuć

377 9 11
                                    

⚽Endou Mamoru⚽

Powiedzmy to sobie szczerze: Endou nie chciał już być twoim przyjacielem.
Ponieważ nigdy wcześniej nie czuł się tak jak teraz, potrzebował chwili, by się ogarnąć. Po trzech latach... Znaczy się, po jakchiś ośmiu dniach przemyślał wszystko dogłębnie i stwierdził, że cię kocha. Nie powiedział ci tego jeszcze, nie chciał przecież stracić przyjaciółki.

🐱Gouenji Shuuya🐱

Gouenji był zażenowany. Wszystko zaczęło się, kiedy spotkał się z tobą dwa dni temu. Z jakiegoś powodu rozmawiając z tobą zaczął rumienić się i dukać nerwowo. Był też jeszcze bardziej zawstydzony, kiedy Endou zobaczył was na ulicy, kierujących się w stronę sklepu i wykrzyczał za wami :" Hej T/i, idziecie na lody? ".  Spaliłaś tylko buraka i odpowiedziałaś że nie, ale Gouenji'ego dosłownie zatkało. Odezwał się dopiero 15 minut później w domu. W każdym razie, Gouenji cię kochał. Kochał tą przyjazną, nieco specyficzną T/i. Czekał tylko na odpowiedni moment by to okazać...

🐧Kidou Yuuto🐧

Kidou raczej nie przyjaźnił się z kobietami. W zupełności wystarczała mu jego siostra Haruna. W każdym razie do poznania ciebie. Wtedy oficjalnie zostałaś Cudowną Przyjaciółką Trochę Nieśmiałego Pingwina (tak nazwała cię Haruna), czyli po prostu przyjaciółką Kidou. Jednak nasz Pingwin po jakimś czasie zaczął lubić cię w trochę inny sposób(nie muszę wam chyba mówić w jaki). Oczywiście nadal z tobą gadał, jednak unikał mówienia o jednym. O swoich uczuciach, w szczególności do ciebie. Niestety teraz przechodziłaś taki okres, w którym ciągle zastanawiałaś się nad uczuciami każdej z osób w pobliżu. Zadawałaś dosłownie miliony pytań o uczucia, a ponieważ obok prawie zawsze był Kidou i jego męczyłaś najczęściej, chłopak znalazł się w bardzo niekorzystnej sytuacji. W końcu przecież będzie Ci musiał powiedzieć, co do ciebie czuje...

💫Kiyama Tatsuya💫

Kiyama był naprawdę świetnym przyjacielem. Zawsze cię wspierał, pocieszał i opiekował się tobą, a przy tym nawet nie dał po sobie poznać, że chciałby być dla ciebie kimś więcej. Ale skoro nie mówił tobie o uczuciach, gdzieś musiał odreagować swoje emocje. Zaczął więc chodzić do Midorikawy i mu się wyspowiadać. Problem polegał na tym, że Mido był... Raczej mało dyskretny i było zawsze jakieś 55% szansy że się wygada. A Kiyama wolał już Ci sam wyznać miłość, niż za pośrednictwem Mido. Poza tym Ty i zielonowłosy ostatnio zaczęliście się spotykać po szkole, więc ryzyko wygadania rosło. A poza tym Kiyama był zazdrosny. A jeśli nie chciał, by Mido sprzątnął mu niechcący dziewczynę sprzed nosa, musiał działać szybko. Postanowił więc wyznać Ci uczucia przy najbliższej okazji.

💚Midorikawa Ryujii💚

Nasz drogi Midorikawa miał pewien problem. To,jak się sami domyśliliście, taka jedna ładna i przemiła dziewczyna o imieniu T/i. Od jakiegoś czasu Midoś był w niej strasznie zakochany... Tylko jak miał wyznać miłość, skoro byłaś jego najlepszą przyjaciółką, a on bał się utraty ciebie? Bardzo niezręczna sytuacja...

Cześć wszystkim! Trochę dawno nie było rozdziału(ten ze 100 wyświetleń się nie liczy), ale szkoła itd. Może podczas wakacji będę miała więcej czasu na pisanie wattpada... W każdym razie następny rozdział to: Wyznanie Uczuć. Wow, kto by się spodziewał😁
Do następnego rozdziału!

INAZUMA ELEVEN SCENARIUSZEOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz