Kiedy Zdajesz Sobie Sprawę Ze Swoich Uczuć

366 9 0
                                    

⚽Endou Mamoru⚽

Od jakiegoś czasu trudno było ci określić twoje uczucia do Endou. Uwielbiałaś się z nim spotykać i grać w piłkę. Ale serio nie wiedziałaś czy jest tylko twoim przyjacielem, czy kimś więcej... Chyba kimś więcej. Przyłapałaś się nawet na tym, że czasem wypytujesz o niego przypadkowych ludzi na korytarzu. Z twojej analizy na razie wynikało, że nie ma za wiele wielbicielek, więc obiektywnie patrząc, masz u niego całkiem sporą szansę. Nie wiedziałaś tylko czemu o tym myślisz. Cóż, czas pokaże...

🐱Gouenji Shuuya🐱

Zauważyłaś, że w towarzystwie twojego przyjaciela trudniej jest Ci się skupić. Co więcej, czasem na twojej twarzy pojawiały się rumieńce, kiedy o nim myślałaś. Zdawałaś sobie sprawę, że się w nim zakochałaś ale nie wiedziałaś co masz z tym zrobić. Kochałaś go, no jasne, ale czy ktoś taki jak Gouenji to odwzajemni?

🐧Kidou Yuuto🐧

Twój nie bardzo taktyczny umysł od jakiegoś miesiąca szalał na punkcie Kidou. Nie mogłaś przestać o nim myśleć. Utkwił Ci w głowie jak... Piłka w bramce. Ciągle zastanawiałaś się co on akurat robi, albo czasami pytałaś o to Harune, co było jednak znacznie gorsze, bo zawsze jak o to pytałaś, ona robiła minę wszechwiedzącej ciotki, co szybko cię zniechęciło do zadawania podobnych pytań. Doszłaś nawet do tego, że sprawdzałaś na jakiś podejrzanych stronach co to wszystko oznacza... ( nie, nie na erotyka. pl) I wyszło ci że miłość. Dum dum duum...

💫Kiyama Hiroto💫

Kiyama w stosunkowo krótkim czasie stał się dla ciebie najlepszym przyjacielem. Gadaliście dosłownie o wszystkim i nie mieliście przed sobą żadnych tajemnic. Jedyne, o czym on nie wiedział, to że tak naprawdę chciałaś czegoś znacznie więcej niż przyjaźń. Trochę głupio się zakochać w najlepszym przyjacielu, ale stało się, niestety. Teraz jedyne na co mogłaś liczyć, to na odwzajemnienie miłości. Podsumowując, byłaś w trudnym położeniu.

💚Midorikawa Ryuuji💚

Midoś był megauroczym, cudownym, zabawnym i kochanym chłopakiem. Właśnie, kochanym. A konkretnie przez ciebie, chociaż raczej byś się do tego nie przyznała. Tak, kochałaś go, mimo że nie wiedziałaś jak masz mu to powiedzieć ani jak Mido to przyjmie. Chybaby zemdlał ze zdziwienia. Postanowiłaś więc mu nic na razie nie mówić. Może kiedyś sam się domyśli...

INAZUMA ELEVEN SCENARIUSZEOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz