⚽Endou Mamoru⚽
Cóż, wasze hobby to gra w piłkę nożną(wow, kto by się spodziewał). W sumie Endou od zawsze ją lubił, a ty odkąd zaprzyjaźniłaś się z chłopakiem zaczęłaś rozumieć czemu ma takiego świra na punkcie piłki. Za każdym razem kiedy widziałaś ćwiczącego Endou chciałaś umieć to co on. Twój przyjaciel, a później chłopak zaczął więc cię uczyć. Co prawda do pięt mu nie dorastałaś, ale wam obojgu sprawiało przyjemność granie.
🐱Gouenji Shuuya🐱
Razem z Gouenjim często oglądacie wieczorem różne filmy. Stało się to taką waszą tradycją- przychodzisz do niego na noc, to musisz wcześniej wypożyczyć jakiś dziwny film na wieczór. W sumie nie macie w nich jakiegoś sprecyzowanego gustu. Wybieracie po prostu byle jaki film, pod warunkiem że ma dziwną i skomplikowaną fabułę, a potem go komentujecie.
🐧Kidou Yuuto🐧
Z Kidou najbardziej lubicie grać w szachy i ogólnie planszówki. Oboje macie naprawdę mnóstwo gier w domach, więc spotykacie się u któregoś z was i gracie do wieczora. Co ciekawe, mimo że zdecydowanie nie jesteś takim dobrym strategiem jak Kidou, to w szachach idzie wam mniej więcej po równo. Jeśli chodzi o inne gry, to znacznie częściej z nim wygrywasz, a on jest w zasadzie nie do pokonania w karty (w karcianki też czasem gracie). Przegrałaś z nim też raz w pokera (wzięło was na to po wypiciu jakiegoś soku pomarańczowego z którym eksperymentowała twoja babcia, nawiasem mówiąc to był całkiem mocny alkohol). W każdym razie jeszcze się to wam nie znudziło i nadal gracie w sumie we wszystko co wam się pod rękę napatoczy.
💫Kiyama Tatsuya💫
Oprócz grania w piłkę z Tatsuyą nie macie za wiele wspólnych zainteresowań,ale oboje lubicie być... Dobrze poinformowani. Krótko mówiąc, plotkujecie i stalkujecie ludzi w szkole. Ponieważ macie stosunkowo dużo znajomych, gadacie z nimi i potem wymieniacie się informacjami. Nawet całkiem dobrze wam to idzie, chociaż niektórych rzeczy oczywiście wolelibyście nie wiedzieć. Czasem też w drodze na trening wybieracie jakąś przypadkową osobę i Idziecie za nią kawałek. Potem jak ją spotykacie wypytujecie o rzeczy których się dowiedzieliście. Minusem jest to, że zawsze gdy zaczynacie pytać ta osobą gapi się na was jak na nienormalnych i nie macie potem szans się z nią zaprzyjaźnić. Cóż, mała cena za fajną zabawę...
💚Midorikawa Ryuuji💚
Zaczęło się tak: Sun garden odwiedziła pewna staruszka, jak się okazało daleka krewna jednej z młodszych mieszkanek sierocińca. W poszukiwaniu Hitomiko, żeby ją zaprowadziła do osoby którą chciała odwiedzić, wpadła na Midosia, ciebie, Tatsuyę, oraz Suzuno i Nagumo. Akurat kiedy rozlewaliście domestos w korytarzu. Staruszka nie wytrzymała chyba zapachu i zaczęła krzyczeć coś o wandalach. Żeby ją uspokoić razem z Mido posadziliście ją na pobliskim krześle, oddelegowaliście Suzuno do szukania Hitomiko, a Tatsuyę z Nagumo do dokończenia dzieła, czyli rozlania resztki domestosu. Staruszka za to wyciągnęła potrzebne rzeczy z torby i zaczęła... Szydełkować. Na uspokojenie, jak wyjaśniła. Midoś patrzył się na nią chwilę, a potem... Zapytał czy staruszka może go tego nauczyć. No a już dawno po tym, nauczył ciebie też szydełkować. I teraz robicie to za każdym razem gdy któreś z was się zdenerwuje. Z początku Suzuno i Nagumo wam troszkę dokuczali, jednak po tym jak Nagumo dostał szydełkiem w nos, dali wam spokój.
Cześć! Zaczął się kolejny rok szkolny więc niedługo po nim publikuję rozdział. Jest w ogóle tu ktoś kto się cieszy ze szkoły? W każdym razie postaram się wrzucać często rozdziały, ale nie wiem jak wyjdzie. No, do zobaczenia!
CZYTASZ
INAZUMA ELEVEN SCENARIUSZE
FanfictionChcecie się dowiedzieć, fani inazumy co wam się zdarzy z jakąś postacią? Wbijajcie do tych preferencji!